Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 15:48
|
|
|
No sory ale mnie to sie osobiscie nie podoba. Cały syf bedzie na karoserii w mokre dni i nie tylko bo piaskiem szlifowanie masz zapewnione bankowo.
Poza tym wygląd auta tej klasy z wystajacymi kolami to raczej też nic specjalnego.
Koła powinny być na rowni z błotnikiem. |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-19, 16:05
|
|
|
Czyli w grę wchodzi na tył max 10j tak myślalem, że tak to wyjdzie.. |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-19, 16:35
|
|
|
no ja wiem, że by weszło ale w tym modelu felgi jest własnie tylko ET28 i dupa |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-20, 11:46
|
|
|
A zrób fotę od tyłu auta, bo tak to coś tam wystaje ale słabo to widać. |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2014-03-06, 02:43
|
|
|
Nie no... temat 11 z tym et jednoznacznie odpuszczam przespalem sie z tym na spokojnie i cisnienie ze mnie ulecialo ta felga za duzo by wystawala
[ Dodano: 2014-03-05, 15:12 ]
Z racji ze musialem przetoczyc tarcze, zajalem sie troche porzadkiem z zaciskami itd... Szalu nie ma, poki co trzeba dojechac tarcze i klocki, a potem zmiana na inny zacisk
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-06, 16:54
|
|
|
Jeśli oryginalny zacisk tak wymalowałeś to rzeczywiście szału nie robi. Już lepiej wyczyścić zacisk to błyszczącego alu,bo to bez obrazy podjeżdża takim village tuning |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:55
|
|
|
A mi się zajebiście podoba to pomalowanie na pewno dużo lepiej jak brudne zasyfiałe )
Jakąś specjalną farbą to malowałeś ?? jak założysz felgi to będzie ładnie wyglądało
Tylko musisz i tył tak samo zrobić ) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2014-03-07, 02:25
|
|
|
beyer28, wiesz co do wies tuningu mozesz miec takie zdanie Mi sie czerwony podoba i co do Twojej rady do wyczyszczenia w polysk... Jak mi wyczyscisz zeliwo w polysk ktory sie utrzyma stawiam Ci litra Finlandii
A tak pozatym... mam pelne felgi i zaciski malo co widac... wiec trzeba zajrzec zeby cos dostrzec... Wiec pytanie po co tak sie z tym bawilem... a bo lubie miec czysto i schludnie, nawet wtedy kiedy ja tylko wiem ze tak to wyglada
Lukas134, no dzieki za pochwale na zywo wyglada calkiem ladnie, a czym malowalem... Biorac pod uwage mnogosc moich eksperymentow z farbami i zaciskami... tym razem jest bordowy metallic |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-07, 12:17
|
|
|
robertas, ale farba jakaś specjalna do zacisków czy zwykła ?? ja kiedyś malowałem MOTIPEM bodajże
Bo ja w D3 też chcę przy zmianie tarcz klocków odświeżyć zaciski i dumam nad kolorem bo do mojej czerwony średnio pasuje, dumam na żółtym bądź taki jest blady pomarańcz przez moje felgi będzie mocno zaciski widać i zastanawiam się jaki kolor, jak nie taki oczojebny to klasyczny czarny zawita |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-07, 15:12
|
|
|
robertas, jqk pomalowalem motipem w vw kiedys to 3 lata i byly moze ze 2 odpryski :-) i spdzedalem auto i nie wiem jak pozniej :-) to calosc pistoletem malowane?? |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-07, 17:41
|
|
|
Wiesz pomimo tego, że jest to pomalowane na czerwono, to w żaden sposób nie uwłacza Tobie. Wręcz przeciwnie jestem pod wrażeniem fachowości, bo wiem, że musiało to kosztować sporo czasu i zaangażowania <okioki>
Fakt z tym błyszczącym to może trochę przesadziłem aczkolwiek ostatnio czyściłem na szybko u siebie tył, przy okazji wymiany zestawów naprawczych i powiem Ci, że nawet nieźle to wyszło i naprawdę już nie wiele brakuje do jakiegoś tam połysku.
Myślę, że za litra finlandii byłoby do ogarnięcia |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2014-03-09, 12:33
|
|
|
beyer28, spoko, kazdy ma inny gust
Korzystajac z wolnej soboty, skonczylem tyl Z racji tego ze wymienialem podpore walu bo byla juz zmeczona zyciem...
zaczalem swoj drugi projekt wydechu tak dla fun'u
Foto dla Lukasza jak wyglada z felga
A to spy foto nowego projektu I juz wyprzedzajac pytania, czy bedzie glosno... jest glosno
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-09, 13:17
|
|
|
Już się nie mogę doczekać jak podwójny wydech będzie wyglądał Dla potomnych może jakieś wymiary lub rysuneczki?
Zrobiłem podwójny w A4 i zacnie to wygląda, z kolei w A8 hmmm |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|