Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-16, 13:08
|
|
|
Roberto, pomyśl nad tym co Ci przerobiłem w paincie. Te plastry fajnie wyglądają i pasują
Wygląda jak by była przelotowa ale fotkę brałem z pełnej kratki z plastra. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-16, 19:57
|
|
|
Dla mnie to najlepiej kup oryginalne kratki i je załóż. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-16, 20:56
|
|
|
Bo jak by se nie mogł kupić dokładki z pierwszych liftów....tam sa całe i latwiej dostepne kratki. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-16, 21:01
|
|
|
Apophis napisał/a: | Bo jak by se nie mogł kupić dokładki z pierwszych liftów....tam sa całe i latwiej dostepne kratki. |
Jaki całe? Dopiero w 2001 r wychodziła jedna kratka na stronę. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-16, 21:06
|
|
|
No to które auta mają całe kratki a nie dzielone?? Zaker ma 2001 i ten sam problem z dostaniem tego dziadostwa |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-16, 21:14
|
|
|
Ja mam cały dolny hokej z 2001 r i ma duże kratki. Mi bardziej się te podobają dlatogo wylądowały u mnie. Przecież to łatwo odróżnić kto ma jakie, nie dzielone są większe.
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-08-17, 20:01
|
|
|
Nie dzielone sa fajniejsze nie wiem co to wogole za patent byl zeby to podzielic Ja hokeja zmieniac nie bede bo nie pojde znow w koszta... pozatym u mnie dol jest w piano, i znow nowy bym musial lakierowac Tak ze bedzie kratka, zrobie ja w piano i znow bedzie tak jak byc powinno
Adriano... kurde piekna jest... Przyjedz na SCP na slask we wrzesniu No musisz byc ta lala |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-17, 20:10
|
|
|
Jeszcze dużo pracy przede mną: progi, fotele, gwint, tłumik, programowanie sterownika silnika Michał mi pomógł z oprogramowaniem w sobotę się okaże czy przestanie mi migać wykrzyknik w liczniku, i wszystko zacznie działać. Ogólnie zrobiłem na razie 350 km i wszystko jest OKI. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-17, 20:20
|
|
|
Tak akurat jest, ale ja chce żeby było jeszcze lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-08-17, 22:58
|
|
|
Apophis napisał/a: | No to które auta mają całe kratki a nie dzielone?? |
adrian949 napisał/a: | Jaki całe? Dopiero w 2001 r wychodziła jedna kratka na stronę. |
Wyjaśnienie tej tajemniczej zagadki jest proste, już o tym kiedyś pisałem.
W po-liftowych D2 wychodziły 2 różne modele świateł przeciwmgielnych, na żarówkę H3 i na żarówkę H7 - rodzaj kratek zależy od rodzaju zastosowanych świateł przeciwmgielnych |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2015-08-18, 13:44
|
|
|
Hmm a nie chodzi o to że kratki od dizla 3.3 miały takie kratki nie dzielone? |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-05, 19:14
|
|
|
robertas, przeleciałem prawie cały temat i chce powiedzieć że zacne masz to auto. Felga,wydech,blenda,wnętrze robi niesamowitą robote!!
Powolutku powolutku cały czas dochodzą Ci jakieś mody jak najbardziej na plus.
Życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach bo auto godne podziwu! |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-05, 20:31
|
|
|
robertas napisał/a: | Dzis SCP zaliczone... Milo jak ktos cyka foty auta, to mega fajne uczucie ze ktos tez to docenia | to żałuj że nie widziałeś i nie słyszałeś co się działo jak Cie nie było przy aucie
akurat podjechałem swoją to auta oglądały jakiś 2 synków i mieli dylemat czy lepsze twoje czy FOSS'a ) A ogólnie dużo osób przyciągały ałosiem
jutro wrzucę jakieś foto w temacie o SCP, dzisiaj już mi się nie chce. |
|
|
|
|
|