Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 by foxik33  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-29, 20:49   

ja bym nie brał tego co polecają bo on może i dobry był ale sporo towaru to podróby :-D
jest taka firma co daje 4 lata gwarancji ;-)
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-03-29, 20:55   

a jaka :?: :?: , daj namiar
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-29, 21:08   

MEYLE GERMANY
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-03-29, 21:57   

Znalazłem to MEYLE na allegro za prawie 1900 zł ,cena niezła tylko ciekawe ile to wytrzyma .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-30, 06:47   

dłużej niż ten co wyżej :-D
ja bym kupił od a6
i dokupił 2 wahacze ;-)
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-04, 18:00   

No coś tam się zaczyna kręcić przy łósemce mojej.. :)
A powiedzcie mi Panowie jak to jest z wymianą kierownicy.. ?

Chcę kupić całą, tak żeby przekładka była na zasadzie - zdejmij starą, załóż nową..

3 ramienne najbardziej mi się podobają, bez żadnego sterowania itd..

Jaka tam ta taśma musi być?

Od A3 i innych podobnych podejdzie, czy nie?
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-07, 13:24   

Hmmm... no i jest problem, i to dość uciążliwy.

Hamulce - zachowują się jakby były zapowietrzone
Pierwsze wciśnięcie - prawie w podłodze, drugie już wyżej itd..

Koła odpowietrzane wszystkie 4.. od prawego tylnego do lewego przedniego - płyn czysty, zero powietrza.
Odpowietrzane zarówno na zgaszonym jak i na odpalonym aucie.

Tarcze nie wyglądają źle.. klocki bogate.. hamulce odpowietrzane co piątek, już 3ci raz..
Poprawa wczoraj była dosłownie na 5 minut..



I dodatkowo dziwny głośny szum zaczęło być słychać z filtra powietrza, od strony chłodnicy bo tutaj pewnie powinny być 2 rurki, których oczywiście nie ma.. :-|
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-13, 10:18   

puk puk... :) Jakieś mądre rady?
Hamulce nadal słabe..

Ano i płyn wspomagania mam czerwony - a powinien być jaki? Febi zielony mineralny?

Coś mi popiskuje.. albo kompresor klimy, albo pompa wspomagania.. Piszczy, przestaje, piszczy i tak co chwila.. z czasem ucicha..

i teraz się zastanawiam, czy zamawiać części, czy może najpierw zmienić płyn i sprawdzić, czy to już bez sensu jak na ten stan?


liczę na Was Panowie! :lol:
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-14, 16:20   

Po demontażu tapczana ukazała się taka oto kombinacyjka na kablach zasilających..
Seryjnie tak to jest montowane?

Vag wyświetla błąd zapalnika strona pasażera N154 :roll:








Pominąłem ten fakt i zacząłem upychać recaro.. wisiały kabelki więc chciałem sprawdzić od czego są.. oto efekt..

 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-18, 22:22   

Dziś postanowiłem nagrać ten dziwny pisk który towarzyszy aucie zwłaszcza gdy silnik jest zimny..

Zaczęło piszczeć po wymianie rozrządu.. Wszystkie komponenty nowe rolki Ruville lub INA, pompa DOLZ, pasek Contitech..

Dodatkowo tez wymienione były rolki i pasek alternatora - Ruville/Bosch

A piszczenie nadal jest..
Auto sie zagrzeje, to sprawa cichnie, ale i tak słychać..


Co Panowie na to?

pisk.m4a
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-04-18, 22:41   

foxik33 napisał/a:
A piszczenie nadal jest..


Sprężarka klimy?
U mnie bardzo podobnie to brzmiało, a okazał się zatarty kompresor i rozsypane łożysko na nim. Dwa miesiące dochodziłem co to może być. :roll:
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-18, 22:56   

Simone331 napisał/a:
Sprężarka klimy?
U mnie bardzo podobnie to brzmiało, a okazał się zatarty kompresor i rozsypane łożysko na nim. Dwa miesiące dochodziłem co to może być. :roll:


Też to nam do głowy przyszło.. ew pompa wspomy..

No ale dziwna sprawa, bo po zakupie auta była cisza.. a po zmianie rozrządu pisk zaczął występować.. im zimniej, tym gorzej.. zamiast słuchać pomruku V8... to słychać pisk.. Wkur.... mnie to niesamowicie.. :/
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-04-18, 23:15   

foxik33 napisał/a:
Też to nam do głowy przyszło.. ew pompa wspomy..


Warto jeszcze sprawdzić łożysko wiskozy. ;)
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-04-18, 23:23   

Simone331 napisał/a:
Warto jeszcze sprawdzić łożysko wiskozy. ;)


Przytrzymywanie wentylatora nic nie zmienia.. :) Pisk słychać tak jakby na wysokości pompy wody..
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-19, 14:38   

Wypnij pasek wieloklinowy,odpal,posłuchaj i bedzie wiadomo czy coś w rozrządzie czy w osprzęcie silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.