Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-29, 20:49
|
|
|
ja bym nie brał tego co polecają bo on może i dobry był ale sporo towaru to podróby :-D
jest taka firma co daje 4 lata gwarancji ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-03-29, 20:55
|
|
|
a jaka :?: :?: , daj namiar |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-29, 21:08
|
|
|
MEYLE GERMANY |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-03-29, 21:57
|
|
|
Znalazłem to MEYLE na allegro za prawie 1900 zł ,cena niezła tylko ciekawe ile to wytrzyma . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-30, 06:47
|
|
|
dłużej niż ten co wyżej :-D
ja bym kupił od a6
i dokupił 2 wahacze ;-) |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-04, 17:00
|
|
|
No coś tam się zaczyna kręcić przy łósemce mojej..
A powiedzcie mi Panowie jak to jest z wymianą kierownicy.. ?
Chcę kupić całą, tak żeby przekładka była na zasadzie - zdejmij starą, załóż nową..
3 ramienne najbardziej mi się podobają, bez żadnego sterowania itd..
Jaka tam ta taśma musi być?
Od A3 i innych podobnych podejdzie, czy nie? |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-07, 12:24
|
|
|
Hmmm... no i jest problem, i to dość uciążliwy.
Hamulce - zachowują się jakby były zapowietrzone
Pierwsze wciśnięcie - prawie w podłodze, drugie już wyżej itd..
Koła odpowietrzane wszystkie 4.. od prawego tylnego do lewego przedniego - płyn czysty, zero powietrza.
Odpowietrzane zarówno na zgaszonym jak i na odpalonym aucie.
Tarcze nie wyglądają źle.. klocki bogate.. hamulce odpowietrzane co piątek, już 3ci raz..
Poprawa wczoraj była dosłownie na 5 minut..
I dodatkowo dziwny głośny szum zaczęło być słychać z filtra powietrza, od strony chłodnicy bo tutaj pewnie powinny być 2 rurki, których oczywiście nie ma.. :-| |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-13, 09:18
|
|
|
puk puk... Jakieś mądre rady?
Hamulce nadal słabe..
Ano i płyn wspomagania mam czerwony - a powinien być jaki? Febi zielony mineralny?
Coś mi popiskuje.. albo kompresor klimy, albo pompa wspomagania.. Piszczy, przestaje, piszczy i tak co chwila.. z czasem ucicha..
i teraz się zastanawiam, czy zamawiać części, czy może najpierw zmienić płyn i sprawdzić, czy to już bez sensu jak na ten stan?
liczę na Was Panowie! :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-14, 15:20
|
|
|
Po demontażu tapczana ukazała się taka oto kombinacyjka na kablach zasilających..
Seryjnie tak to jest montowane?
Vag wyświetla błąd zapalnika strona pasażera N154 :roll:
Pominąłem ten fakt i zacząłem upychać recaro.. wisiały kabelki więc chciałem sprawdzić od czego są.. oto efekt..
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-18, 21:22
|
|
|
Dziś postanowiłem nagrać ten dziwny pisk który towarzyszy aucie zwłaszcza gdy silnik jest zimny..
Zaczęło piszczeć po wymianie rozrządu.. Wszystkie komponenty nowe rolki Ruville lub INA, pompa DOLZ, pasek Contitech..
Dodatkowo tez wymienione były rolki i pasek alternatora - Ruville/Bosch
A piszczenie nadal jest..
Auto sie zagrzeje, to sprawa cichnie, ale i tak słychać..
Co Panowie na to?
pisk.m4a |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-04-18, 21:41
|
|
|
foxik33 napisał/a: | A piszczenie nadal jest.. |
Sprężarka klimy?
U mnie bardzo podobnie to brzmiało, a okazał się zatarty kompresor i rozsypane łożysko na nim. Dwa miesiące dochodziłem co to może być. :roll: |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-18, 21:56
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Sprężarka klimy?
U mnie bardzo podobnie to brzmiało, a okazał się zatarty kompresor i rozsypane łożysko na nim. Dwa miesiące dochodziłem co to może być. :roll: |
Też to nam do głowy przyszło.. ew pompa wspomy..
No ale dziwna sprawa, bo po zakupie auta była cisza.. a po zmianie rozrządu pisk zaczął występować.. im zimniej, tym gorzej.. zamiast słuchać pomruku V8... to słychać pisk.. Wkur.... mnie to niesamowicie.. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-04-18, 22:15
|
|
|
foxik33 napisał/a: | Też to nam do głowy przyszło.. ew pompa wspomy.. |
Warto jeszcze sprawdzić łożysko wiskozy. |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-04-18, 22:23
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Warto jeszcze sprawdzić łożysko wiskozy. |
Przytrzymywanie wentylatora nic nie zmienia.. Pisk słychać tak jakby na wysokości pompy wody.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-19, 13:38
|
|
|
Wypnij pasek wieloklinowy,odpal,posłuchaj i bedzie wiadomo czy coś w rozrządzie czy w osprzęcie silnika. |
|
|
|
|
|