Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 by foxik33  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-03-14, 11:39   

Simone331 napisał/a:
a jeszcze lepiej wymiana całego oleju w ASB

Ja bym się tego nie odważył robić w skrzyni bez systematycznego serwisowania i z większym przebiegiem. Dolał bym jedynie oleju aby jego poziom był prawidłowy. Za dużo jest przypadków klękania skrzyni niedługo po wymianie oleju.
_________________
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-03-14, 11:41   

Simone331 napisał/a:
Jak najbardziej wygląda to właśnie na niski poziom oleju, więc dolewka a jeszcze lepiej wymiana całego oleju w ASB.

Co do Midparts to dużo forumowiczów tam jeździ i bardzo ich poleca. Napisz do FOSSa, bo ma tam znajomego, Mirka jak dobrze kojarzę i pewnie będzie mógł przyśpieszyć ewentualny termin i może jakiś rabacik też dla Ciebie wywalczy. ;)



O widziałeś! :) dzięki za info. Skontaktuje się z FOSS-em

to może najpierw kupić jakiś niedrogi olej ATF z 1L, dolać i sprawdzić, czy nie można mieszać?
Kompletnie nie wiadomo co tam w tej skrzyni jest zalane..
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-03-14, 11:43   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ja bym się tego nie odważył robić w skrzyni bez systematycznego serwisowania i z większym przebiegiem. Dolał bym jedynie oleju aby jego poziom był prawidłowy. Za dużo jest przypadków klękania skrzyni niedługo po wymianie oleju.


No masz rację. Zależy właśnie co tam było robione i kiedy, ja jednak skusiłbym się o wymianę tego oleju. Jeśli pojedzie np. do Midparts, to pewnie mu powiedzą co byłoby w jego przypadku najlepsze. ;)
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-03-14, 11:45   

Simone331 napisał/a:
No masz rację. Zależy właśnie co tam było robione i kiedy, ja jednak skusiłbym się o wymianę tego oleju. Jeśli pojedzie np. do Midparts, to pewnie mu powiedzą co byłoby w jego przypadku najlepsze. ;)


No mam do nich ze 130km w jedną stronę..

Dolewka i test, czy odrazu jechać na wymiane?

Orientacyjne koszty?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-14, 12:03   

Zasiegnij porady w tej firmie bo to gdybanie takie. Nie wiesz co tam jest więc wymiana statyczna to tez swego rodzaju dolewka może narobić bałaganu. Lepiej niech sie wypowiedzą specjaliści.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-03-14, 12:10   

foxik33 napisał/a:
Dolewka i test, czy odrazu jechać na wymiane?


Ja bym zadzwonił do nich i się spytał co by Ci doradzili. Z drugiej strony po wizycie u Nich będziesz wiedział co w trawie piszczy, bo prześwietlą Ci całą skrzynie. ;)
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-03-16, 11:22   

Kolega dziś przegląda to moje a8.. 200-300ml oleju brakowało, ubytek uzupełniony i ponoć skrzynia pracuje pięknie. :)

Zajrzał też do pompy paliwa.. - a tam niespodzianka.. brak oryginalnej pompy.. :)

Jakaś tam typowa zwykła pompka pływa sobie w baku..

Tak więc zakupię oryginalną pompę! ;-)
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-03-16, 13:09   

To i kosza szukaj. A najlepiej sprawną używkę razem z koszem. Wiec powoli masz odpowiedź na swoją rzeźbę pod maską. Ktoś nie mógł sobie poradzić z pompą paliwową i zrobił to co zrobił. :mrgreen:
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-03-16, 17:33   

foxik33, Powoli poznajesz swe auto, tylko zbieraj faktury :lol: bo w końcu zgubisz rachubę ile to wpakowałeś w swą brykę . Ale powodzenia w doprowadzaniu autka do perfekt . ;-) Czego to nie zrobimy dla naszych 8-mek :mrgreen:

luknij tu http://moto.allegro.pl/po...3103129092.html
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-03-17, 11:25   

tutenhamon napisał/a:
luknij tu http://moto.allegro.pl/po...3103129092.html


Noo 400zł to całkiem nieźle.. ;)
Ale czy jest sens pompę z koszem za 400, czy może lepiej cały bak za jakieś 500 ?

Zapewne w baku powinny być przewody jakieś do "ssania" PB... :) Ciekawe czy są..

2.8, 3.7, i 4.2 to te same zbiorniki i pompy? Wg. sprzedawców na allegro " niby " tak..


No doprowadzam ją do stanu takiego który będzie mnie satysfakcjonował. Bez obaw że gdzieś wyjade, i będę musiał wracać na lawecie :lol:

Wczoraj autkiem nabite 400km i skrzynia pracuje zdecydowanie lepiej.. :d
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-03-17, 11:31   

Można i cały bak. Tylko ile czasu poświęcisz na wymianę i jakie problemy napotkasz. Kosz da radę kupić i taniej tylko trzeba trafić. Wymiana samego kosza to w najgorszym wypadku godzina roboty. Biorąc poprawkę na to że robi się to pierwszy raz to 1,5 godziny.
Jeśli kupujesz zbiornik to raczej kupisz go z instalacją czyli rurkami w środku ale raczej bez kosza.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-03-17, 11:35   

foxik33 napisał/a:
Noo 400zł to całkiem nieźle.. ;)
Ale czy jest sens pompę z koszem za 400, czy może lepiej cały bak za jakieś 500 ?

Zapewne w baku powinny być przewody jakieś do "ssania" PB... :) Ciekawe czy są..

2.8, 3.7, i 4.2 to te same zbiorniki i pompy? Wg. sprzedawców na allegro " niby " tak..

Mam dwa kosze na pompę paliwa ale oba z S8 po FL więc prawdopodobnie nie będą pasowały..... po numerach pewnikiem będą inne ale nie wiem w czym dokładnie leży różnica :roll:

Mam też cały zbiornik paliwa.... oraz wlew paliwa... i zbiorniki na powietrze... również od S8 D2 FL.
Ale zbiornik paliwa sprzedaję oddzielnie od kosza na pompę paliwa.... tym bardziej, że zbiornik jest prawdopodobnie taki sam także w innych wersjach D2-ek.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-03-17, 14:26   

Cieszy mnie fakt ze skrzynia pracuje lepiej oby długo .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-03-20, 20:01   

Jak myślicie? Zakup 2szt i odrazu wymiana.

http://allegro.pl/przegub...3043541100.html


Dziś lewy usłyszałem.. wole wymienić wcześniej, niż wracać 200km na lawecie tak jak to było z poprzednim wozem - a6 c5 ASB.. :)


Zastanawiam sie jeszcze nad tarczami i klockami.. za ok 600-700 mozna zrobic fajne heble.. :)

Bo cos w stylu przetoczenie tarcz to chyba " out " co? :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-03-20, 20:08   

foxik33, Ja mam te przeguby u siebie , wymieniałem ostatnio .
O przeguby się nie martw w Quattro , jak spokojnie jeździsz to wytrzymają .
Ośka ma to do siebie że musi uciągnąć całe auto , a quattro pcha w większości tył .
( i ole pamiętam to było 40 przód / 60 tył )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.