Autor |
Wiadomość |
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-02, 08:10
|
|
|
<okioki> to lubię
ale myślę że następnym krokiem u Ciebie będzie Luftttt ja na gwincie długo nie wytrzymałem |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-02, 11:17
|
|
|
No powiem szczerze że marzy mi się luft jednak koszt dość spory ale nie mówię że nie może wpadnie |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-04-02, 12:53
|
|
|
ja myślałem, że miałem nisko i twardo na swoim zawieszeniu S'kowym... ale tu to przesada... nie chciał bym za tobą jechać po dziurawej drodze, albo takiej z koleinami... koni pod maską jest, a byle skuterzysta na takiej drodze to zapierdziela względem takiego samochodu jak wariat |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-02, 15:38
|
|
|
heh ale nawet na normalnym zawiasie zapie.... po dziurawej drodze to idiotyzm a na co dzień wolno nie jeżdzę nawet na takim zawiasie po prostu trzeba wiedzieć jak jeżdzić i wszystko jest możliwe |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-04-02, 15:51
|
|
|
Wojtek, pamietaj ze jak bedziesz lufcic, to kupujemy tajle razy 2 Trzeba bedzie podpatrzec co i jak u Janka jest No ale siedzi zacnie, moje zdanie zreszta znasz A ogolnie co do gleby, kazdemu widzi sie co innego, jeden by nie zglebil a drugi nie zalozylby haka do a8 |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-02, 16:51
|
|
|
amen hgehehe auto i tak idzie do góry o jakieś 2 cm w sobotę a w przyszłym tygodniu wymiana oliwki i dolewka do skrzyni |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-02, 21:17
|
|
|
no i tak wygląda sesja na szybko machnięta :
no efekt mega spontanicznej małej sesji |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-04-02, 22:23
|
|
|
bardzo ładnie siedzi !
polerka by sie przydała no i te kratki w zderzak dokup |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-02, 22:27
|
|
|
no czeka na korektę myślę że w przyszłym miesiącu się załapie :)poprzedni właściciel mył ją chyba szczotką drucianą ;/ no i fakt te kratki mnie doprowadzają do gorączki |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 22:59
|
|
|
Sesja ? Wojtek to jest sex na kołach |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-03, 05:56
|
|
|
Co do "trzeba umieć jeździć"
Ja chyba nie umie,przejechałem wczoraj 250km z czego 200 w dolnym śląsku i 150 jak nie więcej w tym po typowo "polskich" koleinkach,nierównościach.
Mam swoje 18cali 255/45 więc balona,komfort ucierpiał w stosunku do 17 strasznie a po koleinach nosi jak robotnika po budowie... Na nierównościach nie raz to auto podskakiwało przy zawrotnych 70km/h że ta twoja A8 by już z pewnościa czegoś od spodu nie miała i cały zdarty brzuszek.. miała.
Dla przypomnienia z przodu mam eskowe sprężynki z tyłu norma.
Proszę o poradę JAK mam jeździć po "polskich" drogach by auto tak zglebowane było dla mnie normalne w prowadzeniu a moja zatem super komfortowa i żeby nie wyprzedzał mnie każdy golf II 1,6 D ;(
JAK??? |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-03, 07:23
|
|
|
Hehehe powiem Ci tak kwestia przestawienia trybu jazdy na tym zawiasie zrobiłem juz prawie 1000 km przy czym 4 razy delikatnie przytarłem o koleine dolna rozporka i może z 3 raz o próg zwalniając a przypominam wolno nie jeżdżę hehe
Co do typowych polskich dróg to tez nie ma co tragizować panowie bo najgorsze nie są tak czy inaczej gleba w aucie to sprawa indywidualna i każdy który na nią się decyduje musi liczyć się z tym ze czasem będzie ciężko hehe |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-03, 10:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | Proszę o poradę JAK mam jeździć po "polskich" drogach by auto tak zglebowane było dla mnie normalne w prowadzeniu a moja zatem super komfortowa i żeby nie wyprzedzał mnie każdy golf II 1,6 D ;(
JAK??? |
Odpowiedzią na Twoje pytania jest AirRide. Dobra droga w dół, zła w górę
Wojtek, fajnie nisko i ładnie to wygląda ale na moje to tylko takie coś na zlot się nadaje. Jak podniesiesz (tak jak masz w planie) ciut do góry to będzie lepiej. Felga też dobrze pasuje do D2
Tak czy siak u siebie na 1BE zdarzało się mi przytrzeć katem o próg albo na jakimś dziwnym parkingu. O dziwo u mnie kat jest niżej jak rozpórka dolna, która i tak jest poszlifowaną ale to nie za mejej kadencji. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-03, 11:58
|
|
|
meir napisał/a: | Hehehe powiem Ci tak kwestia przestawienia trybu jazdy |
No własnie na jaki bo może nie moge "wcelować" w to a czasami może się ta wiedza przydać
krzychu22.p1i napisał/a: | Odpowiedzią na Twoje pytania jest AirRide. Dobra droga w dół, zła w górę |
To już wiem ale PLNy jeszcze nie sa w dobrej na to kondycji no i czas by ktos mi w tym pomógł bo sam dłubac nie mam ochoty ani miejsca.
krzychu22.p1i napisał/a: | O dziwo u mnie kat jest niżej jak rozpórka dolna, która i tak jest poszlifowaną ale to nie za mejej kadencji. |
U mnie tez wydech a dokładnie strumienica pierwsza pójdzie się jeb... bo jest wyraźnie niżej i niebardzo mam jak ją tam gdzies schowac momo że jest mniejsza jak kat. |
|
|
|
|
|