Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 FL by meir  
Autor Wiadomość
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-04, 15:56   

no i auto poszło delikatnie w góre kilka szybkich przejazdów przez miasto i stwierdzam że to jest to :) zero haczenia itd :)

dodatkowo dolałem olej do skrzyni :) weszło 0.5 L i nie wiem czy to dużo czy mało , bardziej zmartwił mnie kolor oleju bo jest bardzo ciemny widać nigdy raczej nie zmieniany, ale naczytałem się o wymianach i późniejszych problemach i bije się z myślami co robić
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-04, 16:19   

No to bij się dalej i zbieraj PLNy :)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-04, 17:27   

no zdania są podzielone z wymianą jedni mówią że tak inni że nie sam już nie wiem jak myślicie ? skrzynia pracuje dobrze w moim mniemaniu
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-04, 17:55   

meir, Nie chce mi sie enty raz pisać memoriału na temat zasadności wymian oleju w urządzeniach mechanicznych.
Wybór nalezy do ciebie-albo zaczniesz podmieniać olej(nie raz na 50tyś tylko kilka razy w krótkich odstepach czasu) albo bedziesz sie bujła dalej w błogiej nieświadomości. Jesli to ostatnie wybierzesz to idź do PZU i weź se pelny pakiet "pomoc w drodze" chyba ok 500zeta rocznie :)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-04-04, 22:33   

E no Wojtek... to teraz musze obczaic czy masz nizej odemnie jeszcze czy wysokosc juz ta sama ;) Co do skrzyni... nic nie szkodzi bardziej niz brak oleju... dobrze ze dolales, choc 0,5 dolewki to nie ma tragedii ;)

Maciek, a gwarantujesz Wojtkowi ze jak wymieni olej to nowy niczego nie wyplucze, jakichs starych osadow, nie przytka elektrozaworow lub cos w tym stylu???? Zawsze jest ryzyko przy skrzyniach ktore swoje juz przelataly, ze gdzies sa osady nagary lub inny syf... Tak ze Wojtek slusznie ma obawy, bo moze byc nbaprawde albo dobrze albo gorzej ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-04, 22:57   

:) wyżej raczej nie jest bo przód poszedł delikatnie wyżej ( nakrętki o 4 mm do góry ) a jak przyjdą nowe sprężyny na tył to jeszcze jakieś 5 mm do góry :) jak to się mawia na piczy kłak :) co do oleju na razie pojeżdżę i pomyśle bo tak jak robertas mówi różnie bywa

Firma Getribe przewiduje wymiane a Audi już nie i bądz tu mądry
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-05, 13:15   

robertas napisał/a:
Maciek, a gwarantujesz Wojtkowi ze jak wymieni olej to nowy niczego nie wyplucze, jakichs starych osadow, nie przytka elektrozaworow lub cos w tym stylu???? Zawsze jest ryzyko przy skrzyniach ktore swoje juz przelataly, ze gdzies sa osady nagary lub inny syf... Tak ze Wojtek slusznie ma obawy, bo moze byc nbaprawde albo dobrze albo gorzej ;)


Pewnie że nie zagwarantuje ale jesli tego nie zrobi a ma już złoma czego on sam nie wie to niech sobie wykupi ubezpieczenie by nie płacić za lawete jak pojedzie se na wycieczke gdzieś a skrzynka padnie sobie bo już ma dość.
Obawy są słuszne-to prawda,tylko że w obecnej chwili chłop ma obawy te same czy zmieni olej czy nie. <lipa>

Naprawde tyle już o tym pisalismy że nie powinno juz być takich pytań.

Jest jeszcze opcja droższa a pewna-wziąśc skrzynke teraz na stół i zrobić jej przegląd.
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-08, 22:46   

:) no i jako że zbytnio nic się nie dzieje to dzisiaj landara dostała 8 litrów świeżego oleju + nowy filtr :)

po długich kombinacjach, rozmyśleniach, kilometrach przeczytanych opinii i testów na internecie padło na Olej Shell Helix Ultra 5W40 :) zobaczymy jak się będzie sprawował :)
Modyfikuj wiadomość
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-08, 22:55   

Ponoć to dobra oferta bo i tani i dobry a nie bradzo popularny. Juz mi polecano ten oli i chyba tez sprawdze :)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-08, 23:19   

no cena mega dobra i właśnie też kupa osób mi go polecała ( parę lat temu był lany na serwisach VAG jako rekomendowany olej ) i w ten oto sposób 8 L oleju + filtr wyszedł mnie 195 zł więc mega dobre pieniążki :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-17, 22:09   

w między czasie wymieniłem olej w dyfrze, poduchy i uszczelniacze z tyłu :) a dzisiaj dostała nowe świeczki :) wybór padł na BERU po złych doświadczeniach z NGK :)

_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-17, 22:15   

a miałes NGK zywkłe czy NGK LPG 1 Laserline irydowe? Bo ja mam własnie takie i jestem mega zadowolony. Oczywisci NGK made in japan! żadne made in france!!!
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-17, 22:22   

martin_rs4 napisał/a:
NGK LPG 1 Laserline irydowe? Bo ja mam własnie takie i jestem mega zadowolony. Oczywisci NGK made in japan!


Mam te same cykają aż miło :)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-18, 06:53   

Ja mialem bodajże V Line ale glowy nie dam sobie uciąć bo bylo to w poprzednim samochodzie i wysiadły po około 5 tys km :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-18, 08:21   

na pewno bys wiedział czy masz te LPG bo 1 szt. kosztuje cos 50zł ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.