Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-04, 14:56
|
|
|
no i auto poszło delikatnie w góre kilka szybkich przejazdów przez miasto i stwierdzam że to jest to zero haczenia itd
dodatkowo dolałem olej do skrzyni weszło 0.5 L i nie wiem czy to dużo czy mało , bardziej zmartwił mnie kolor oleju bo jest bardzo ciemny widać nigdy raczej nie zmieniany, ale naczytałem się o wymianach i późniejszych problemach i bije się z myślami co robić |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-04, 15:19
|
|
|
No to bij się dalej i zbieraj PLNy |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-04, 16:27
|
|
|
no zdania są podzielone z wymianą jedni mówią że tak inni że nie sam już nie wiem jak myślicie ? skrzynia pracuje dobrze w moim mniemaniu |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-04, 16:55
|
|
|
meir, Nie chce mi sie enty raz pisać memoriału na temat zasadności wymian oleju w urządzeniach mechanicznych.
Wybór nalezy do ciebie-albo zaczniesz podmieniać olej(nie raz na 50tyś tylko kilka razy w krótkich odstepach czasu) albo bedziesz sie bujła dalej w błogiej nieświadomości. Jesli to ostatnie wybierzesz to idź do PZU i weź se pelny pakiet "pomoc w drodze" chyba ok 500zeta rocznie |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-04-04, 21:33
|
|
|
E no Wojtek... to teraz musze obczaic czy masz nizej odemnie jeszcze czy wysokosc juz ta sama Co do skrzyni... nic nie szkodzi bardziej niz brak oleju... dobrze ze dolales, choc 0,5 dolewki to nie ma tragedii
Maciek, a gwarantujesz Wojtkowi ze jak wymieni olej to nowy niczego nie wyplucze, jakichs starych osadow, nie przytka elektrozaworow lub cos w tym stylu???? Zawsze jest ryzyko przy skrzyniach ktore swoje juz przelataly, ze gdzies sa osady nagary lub inny syf... Tak ze Wojtek slusznie ma obawy, bo moze byc nbaprawde albo dobrze albo gorzej |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-04, 21:57
|
|
|
wyżej raczej nie jest bo przód poszedł delikatnie wyżej ( nakrętki o 4 mm do góry ) a jak przyjdą nowe sprężyny na tył to jeszcze jakieś 5 mm do góry jak to się mawia na piczy kłak co do oleju na razie pojeżdżę i pomyśle bo tak jak robertas mówi różnie bywa
Firma Getribe przewiduje wymiane a Audi już nie i bądz tu mądry |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-05, 12:15
|
|
|
robertas napisał/a: | Maciek, a gwarantujesz Wojtkowi ze jak wymieni olej to nowy niczego nie wyplucze, jakichs starych osadow, nie przytka elektrozaworow lub cos w tym stylu???? Zawsze jest ryzyko przy skrzyniach ktore swoje juz przelataly, ze gdzies sa osady nagary lub inny syf... Tak ze Wojtek slusznie ma obawy, bo moze byc nbaprawde albo dobrze albo gorzej |
Pewnie że nie zagwarantuje ale jesli tego nie zrobi a ma już złoma czego on sam nie wie to niech sobie wykupi ubezpieczenie by nie płacić za lawete jak pojedzie se na wycieczke gdzieś a skrzynka padnie sobie bo już ma dość.
Obawy są słuszne-to prawda,tylko że w obecnej chwili chłop ma obawy te same czy zmieni olej czy nie. <lipa>
Naprawde tyle już o tym pisalismy że nie powinno juz być takich pytań.
Jest jeszcze opcja droższa a pewna-wziąśc skrzynke teraz na stół i zrobić jej przegląd. |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-08, 21:46
|
|
|
no i jako że zbytnio nic się nie dzieje to dzisiaj landara dostała 8 litrów świeżego oleju + nowy filtr
po długich kombinacjach, rozmyśleniach, kilometrach przeczytanych opinii i testów na internecie padło na Olej Shell Helix Ultra 5W40 zobaczymy jak się będzie sprawował
Modyfikuj wiadomość |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-08, 21:55
|
|
|
Ponoć to dobra oferta bo i tani i dobry a nie bradzo popularny. Juz mi polecano ten oli i chyba tez sprawdze |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-04-08, 22:19
|
|
|
no cena mega dobra i właśnie też kupa osób mi go polecała ( parę lat temu był lany na serwisach VAG jako rekomendowany olej ) i w ten oto sposób 8 L oleju + filtr wyszedł mnie 195 zł więc mega dobre pieniążki |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-17, 21:09
|
|
|
w między czasie wymieniłem olej w dyfrze, poduchy i uszczelniacze z tyłu a dzisiaj dostała nowe świeczki wybór padł na BERU po złych doświadczeniach z NGK
|
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-17, 21:15
|
|
|
a miałes NGK zywkłe czy NGK LPG 1 Laserline irydowe? Bo ja mam własnie takie i jestem mega zadowolony. Oczywisci NGK made in japan! żadne made in france!!! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 21:22
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | NGK LPG 1 Laserline irydowe? Bo ja mam własnie takie i jestem mega zadowolony. Oczywisci NGK made in japan! |
Mam te same cykają aż miło |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-18, 05:53
|
|
|
Ja mialem bodajże V Line ale glowy nie dam sobie uciąć bo bylo to w poprzednim samochodzie i wysiadły po około 5 tys km |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-18, 07:21
|
|
|
na pewno bys wiedział czy masz te LPG bo 1 szt. kosztuje cos 50zł |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|