Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-18, 20:46
|
|
|
wiem wiem na pewno nie były to NGK LPG bo dla mnie to bzdura kupować tajle które niby mają być pod LPG jak właśnie świece , olej itd a jak mówi stare polskie porzekadło " skoro nie widać różnicy to po co przepłacać " |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-18, 20:54
|
|
|
meir napisał/a: | a jak mówi stare polskie porzekadło " skoro nie widać różnicy to po co przepłacać " |
no ale jak widzisz to widać różnicę. Sam napisałeś że V-line padly po 5 tysiach a w tych irydowych nie dość że iskra mocniejsza to są żywotniejsze, bo zalecany okres międzyprzeglądowy to ok. 60kkm!!!
No oczywiście cena adekwatna co jakości bo 50zł / szt ale ja już śmigam ponad rok i żadnych problemów, błędów, wypadania zapłonu czy tym podobnych |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-18, 21:39
|
|
|
pewnie tylko ja po rabatach kupiłem Beru 4 elektrodowe za 15 zł sztuka więc nawet dając im 30 tyś przebiegu żywotności to za jedną LPG irydową mam 3 sztuki beru + piwko mnożąc to raz 8 to każdy umie sobie policzyć |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-18, 21:54
|
|
|
no to na jedno wychodziło by bo jeśli okres przeglądowy w NGK LPG to 60.000km to Ty musisz już kupić drugi komplet czyli 30zł / szt. przy wymianie NGK ok. 100-120.000km to już 60zł /szt. hehe tak sobie licze tylko
nikogo oczywiście na siłe nie namawiam, stwierdzam tylko fakt że wydając raz te 360zł / kpl (bo tyle ja mam po rabatach ) wymieniasz raz i masz przez kilka dobrych lat spokój (przynajmniej 5-6) ... ale można też częściej i taniej wymieniać. Najważniejsze żeby wszystko chodziło jak trzeba |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-18, 22:01
|
|
|
Tylko Martin na tych naszych świeczkach odczuwalna jest poprawa kultury pracy silnika nie tylko w mojej ale tez w kilku innych autach do ktorych to znajomi zakładali. Więc dlatego się zdecydowałem wydać więcej niz kupic kolejne po taniości. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-18, 22:03
|
|
|
no moje rozumowanie poszło w tą samą stronę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-18, 22:13
|
|
|
tu nie chodziło o kupowanie po taniości tylko o brak wiary w cuda do LPG ! panowie te silniki były projektowane dla zasilaia PB i w tamtych czasach nikt nie myślał o LPG i o irydowych świecach ! więc ten silnik musi poprawnie pracować na zwykłych świecach i jeśli ktoś ma dobrze dobraną i wyregulowaną instalację LPG to nie ma sensu posiłkować się takimi świecami. Bo nie powiecie mi że świece irydowe przeprowadziły rewolucję w tym silniku |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-18, 22:16
|
|
|
Świeczki dużo jednak dają,szczególnie gdy jest LPG. A ja mam zajoba na punkcie kultury pracy silnika i mierzwi mnie gdy sa najmniejsze wibracje. Przerobiłem kilka rodzajów świeczek i dopiero z tych jestem zadowolony. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-19, 06:19
|
|
|
No i najważniejsze ze jesteś zadowolony mi na tych beru tez bardzo fajnie się jeździ |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-07-02, 21:01
|
|
|
no w końcu wymęczyłem znajomego i przyniósł mi nowe kominy do landary już wyszlifowane jeszcze tylko wypolerować na lustro i na auto
|
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-02, 22:41
|
|
|
Uooo bedzie strelać jak mysliwy |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-07-03, 05:49
|
|
|
Srednica 2x90 mm z piekna 2 mm scianka |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-03, 08:56
|
|
|
90mm?? To do seryjnej ciszy nie pasuje nawet |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-07-03, 19:45
|
|
|
nie nie auto jest pozbawione końcowego tłumika więc seryjnej ciszy nie ma a na przyszły sezon wpada zestaw 2 x 2.5 cala na X-pipe i podwójny końcowy więc będzie dobrze
z nowości dzisiaj landara dostała nowy akumulatorek bo stary umarł po całkowitym naładowaniu dawał prąd rozruchowy 230 A więc malucha szło zapalić |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|