Autor |
Wiadomość |
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2011-01-20, 11:47
|
|
|
;-) to możliwe pod warunkiem że peugot jechał 250km/h :mrgreen: Do jazdy na co dzień i czasem kaskaderki lepiej klocki o wyższej temp, większe tarcze i lepsze zaciski. jechałem kiedyś ls400 285 na ringroad w oxford to obwodnica i zajechał mi ciapek drogę jakimś maleństwem hamulce standard 400m dystans omal nie wyrwałem kierownicy a tyłek miałem w powietrzu od wciskania pedału w podłogę, zaledwie 20cm dzieliło mnie od puknięcia go w dupkę. |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-01-20, 12:25
|
|
|
slavoxford napisał/a: | (...) jechałem kiedyś ls400 285 na ringroad w oxford to obwodnica i zajechał mi ciapek drogę jakimś maleństwem hamulce standard 400m dystans omal nie wyrwałem kierownicy a tyłek miałem w powietrzu od wciskania pedału w podłogę, zaledwie 20cm dzieliło mnie od puknięcia go w dupkę. |
No właśnie... zhamowanie z 200 do 120km/h na autostradzie powoduje wzmożoną ciepłotę w okolicach siedzenia a co dopiero z 250 czy 300 :shock:
Zadziwiające jak mało ludzi używa lusterek i jak bardzo trzeba mieć rozświetlony samochód (włączone światła mijania, drogowe, przeciwgmielne i najlepiej jeszcze jakieś dalekosiężne) aby zostać zauważonym i aby nikt Ci przed maskę nie wyjechał przy różnicy w prędkości na poziomie 50km/h i więcej :evil:
Niestety przy takich autach jak S8 czy inne z rodziny S i RS trzeba nie tylko dobrze ogarniać kierownicę i całą resztę przyrządów ale jeszcze myśleć za wszystkich dookoła i czuć odrobinę respektu do możliwości swojego auta (o czym osobiście się niedawno przekonałem).
Swego czasu (rozpatrując różne warianty ulepszania mojego S8) zastanawiałem się na ile uzasadniony była by zmiana swoich fabrycznych hamulców na jakiś bardziej wydajny zestaw hamulcowy np. z Porsche z tym że nie żadne cermiczne a po prostu większe tarcze i oczywiście większe zaciski i klocki... to jednak pozostało tylko w sferze moich swobodnych myśli i nawet nie zgłębiałem możliwości takiej przeróbki ani właśnie jej zasadności (czy warto i co na tym zyskam). |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-20, 12:40
|
|
|
Ale w esach były montowane hamulce Porsche i bodaj wyższa półka Brembo. Jednak tylko chyba w opcjach kiedyś widziałem S8 a na wielkich czerwonych zaciskach był napis PORSCHE. No i kiedyś na allegro widziałem S8 z zaciskami BREMBO, a tarcze miała ryflowane i nawiercane. Tak jak w niektórych sportowych autach widać. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-20, 18:22
|
|
|
Chyba coś podobnego. Nawet te literki były wypukłe. Co do Brembo to też były ogromne zaciski i olbrzymie tarcze. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-01-20, 19:16
|
|
|
daro72 napisał/a: | Ale w esach były montowane hamulce Porsche i bodaj wyższa półka Brembo.
(...) |
No w mojej eSie już fabrycznie było Brembo ale wiesz...
chciałem mieć lepiej niż najlepiej... i fajniej niż najfajniej...
posiadanie fabrycznej S8 daje dużo radości ale posiadanie S8 lepszej niż wypuściła fabryka (oczywiście w mojej bardzo subiektywnej ocenie) daje radości jeszcze więcej :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2011-01-21, 06:43
|
|
|
Kolego jesteś wielki, wiesz ile tego szukałem, zwłaszcza tarcz tylko wierconych, dzięki wielkie. :-D |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-24, 23:43
|
|
|
foss jedyna słuszna przeróbka i kosztowo i stosunkiem ceny do możliwości to założyć heble od RS6 sportowe przewody w metalowym oplocie i sportowy płyn hamulcowy Motul RBF600 teraz tylko pytanie czy od RS6 C5 czy C6 różni to się średnicą tarczy i zaciskiem chyba jeszcze klockami były w nowej RS6 580ps :
tarcza 390x36mm
zacisk 6-cio tłoczkowy
2 duże klocki
i
starej RS6 450ps :
tarcza 365x34mm
zacisk 8-mio tłoczkowy
4 średnie klocki
tylko pozostaje pytanie czy pasuje plug&play czy jakieś adaptery czy jeszcze jakieś dystanse kwestia przyłożenia tutaj parę zdjęć http://www.rs6club.pl/viewtopic.php?f=4&t=95 ten koleś SID jak byś potrzebował to właśnie handluje takimi gratami mogę go śmiało polecić http://s4sid.pl/7685.html mogę jeszcze dodać że istnieje opcja dołożenia kierownic powietrza na hamulce z VW Pheatona widziałem to na A6 więc pewnie dało by rade do A8 wstawić to ponoć coś dawało tutaj parę zdjęć i opisów http://www.audiklub.org/p...ic.php?t=101184 |
|
|
|
|
audifanatic
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: a8
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-02-01, 00:45
|
|
|
Ja wlasnie zakupilem ceramike z s8 i planuje montaz w 4.2tdi.wchodzi bez przerobek.
Niech sie ktos wypowie jak wyglada hamowanie zima bo opinia,ze auto nie ma hebli jakos do mnie nie przemawia.czy jest z tym duzy problem w ruchu miejskim?
Duzo smigam w trasie i mocne heble mi sie przydadza ale jak ma byc slabo w miescie przy niskich temp to nie wiem czy nie odpuszcze tematu
niech sie wypowiedza Ci ca jezdzili na ceramice a nie co czytali na necie
dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-02, 08:59
|
|
|
przeciez w trasie mają szanse byc bardziej niedogrzane niż w mieście |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-02-02, 16:57
|
|
|
Jak już masz kupione i piszesz że nie potrzeba nic przerabiać to zakładaj, polatasz kilka dni i sam będziesz mógł ocenić ten zestaw na forum |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-02-02, 20:20
|
|
|
audifanaticCzegoś tu nie kumam,najpierw kupujesz cały zestaw a dopiero potem pytasz o opinię,a może dopiero masz zamiar kupić. |
|
|
|
|
audifanatic
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: a8
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-02-02, 20:41
|
|
|
mialem okazje kupic caly zestaw w idealnym stanie i nie bylo czasu zasiegnac opini
najbardziej mnie martwi ze letnie felgi nie wejda ba sa 3czesciowe i jest malo miejsca jest na zacisk
zapodam foty z montazu
same tarcze sa bardzo lekkie po mimo sporych rozmiarow |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-02, 22:59
|
|
|
audifanatic napisał/a: | najbardziej mnie martwi ze letnie felgi nie wejda ba sa 3czesciowe i jest malo miejsca jest na zacisk |
A dystans nie pomoże czy będą za bardzo wystawać? ;-) |
|
|
|
|
|