Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Hamulce ceramiczne - wszystko za i przeciw  
Autor Wiadomość
slavoxford 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: oxford/bielsko-biała
Wysłany: 2011-01-20, 11:47   

;-) to możliwe pod warunkiem że peugot jechał 250km/h :mrgreen: Do jazdy na co dzień i czasem kaskaderki lepiej klocki o wyższej temp, większe tarcze i lepsze zaciski. jechałem kiedyś ls400 285 na ringroad w oxford to obwodnica i zajechał mi ciapek drogę jakimś maleństwem hamulce standard 400m dystans omal nie wyrwałem kierownicy a tyłek miałem w powietrzu od wciskania pedału w podłogę, zaledwie 20cm dzieliło mnie od puknięcia go w dupkę.
_________________
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-20, 12:25   

slavoxford napisał/a:
(...) jechałem kiedyś ls400 285 na ringroad w oxford to obwodnica i zajechał mi ciapek drogę jakimś maleństwem hamulce standard 400m dystans omal nie wyrwałem kierownicy a tyłek miałem w powietrzu od wciskania pedału w podłogę, zaledwie 20cm dzieliło mnie od puknięcia go w dupkę.

No właśnie... zhamowanie z 200 do 120km/h na autostradzie powoduje wzmożoną ciepłotę w okolicach siedzenia a co dopiero z 250 czy 300 :shock:

Zadziwiające jak mało ludzi używa lusterek i jak bardzo trzeba mieć rozświetlony samochód (włączone światła mijania, drogowe, przeciwgmielne i najlepiej jeszcze jakieś dalekosiężne) aby zostać zauważonym i aby nikt Ci przed maskę nie wyjechał przy różnicy w prędkości na poziomie 50km/h i więcej :evil:

Niestety przy takich autach jak S8 czy inne z rodziny S i RS trzeba nie tylko dobrze ogarniać kierownicę i całą resztę przyrządów ale jeszcze myśleć za wszystkich dookoła i czuć odrobinę respektu do możliwości swojego auta (o czym osobiście się niedawno przekonałem).


Swego czasu (rozpatrując różne warianty ulepszania mojego S8) zastanawiałem się na ile uzasadniony była by zmiana swoich fabrycznych hamulców na jakiś bardziej wydajny zestaw hamulcowy np. z Porsche z tym że nie żadne cermiczne a po prostu większe tarcze i oczywiście większe zaciski i klocki... to jednak pozostało tylko w sferze moich swobodnych myśli i nawet nie zgłębiałem możliwości takiej przeróbki ani właśnie jej zasadności (czy warto i co na tym zyskam).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-20, 12:40   

Ale w esach były montowane hamulce Porsche i bodaj wyższa półka Brembo. Jednak tylko chyba w opcjach kiedyś widziałem S8 a na wielkich czerwonych zaciskach był napis PORSCHE. No i kiedyś na allegro widziałem S8 z zaciskami BREMBO, a tarcze miała ryflowane i nawiercane. Tak jak w niektórych sportowych autach widać.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-20, 18:13   

Daro - coś takiego : http://www.audipages.com/...akeupgrade.html ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-20, 18:22   

Chyba coś podobnego. Nawet te literki były wypukłe. Co do Brembo to też były ogromne zaciski i olbrzymie tarcze.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-20, 19:16   

daro72 napisał/a:
Ale w esach były montowane hamulce Porsche i bodaj wyższa półka Brembo.
(...)

No w mojej eSie już fabrycznie było Brembo ale wiesz...
chciałem mieć lepiej niż najlepiej... i fajniej niż najfajniej...
posiadanie fabrycznej S8 daje dużo radości ale posiadanie S8 lepszej niż wypuściła fabryka (oczywiście w mojej bardzo subiektywnej ocenie) daje radości jeszcze więcej :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
slavoxford 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: oxford/bielsko-biała
Wysłany: 2011-01-21, 06:43   

pioter napisał/a:
Daro - coś takiego : http://www.audipages.com/...akeupgrade.html ?

Kolego jesteś wielki, wiesz ile tego szukałem, zwłaszcza tarcz tylko wierconych, dzięki wielkie. :-D
_________________
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-22, 12:30   

Gość przerobił swoje osiem coś podobnie jak Ty robisz slavoxford http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/35927.phtml , http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/12898.phtml
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-24, 23:43   

foss jedyna słuszna przeróbka i kosztowo i stosunkiem ceny do możliwości to założyć heble od RS6 sportowe przewody w metalowym oplocie i sportowy płyn hamulcowy Motul RBF600 teraz tylko pytanie czy od RS6 C5 czy C6 różni to się średnicą tarczy i zaciskiem chyba jeszcze klockami były w nowej RS6 580ps :
tarcza 390x36mm
zacisk 6-cio tłoczkowy
2 duże klocki
i
starej RS6 450ps :
tarcza 365x34mm
zacisk 8-mio tłoczkowy
4 średnie klocki

tylko pozostaje pytanie czy pasuje plug&play czy jakieś adaptery czy jeszcze jakieś dystanse kwestia przyłożenia tutaj parę zdjęć http://www.rs6club.pl/viewtopic.php?f=4&t=95 ten koleś SID jak byś potrzebował to właśnie handluje takimi gratami mogę go śmiało polecić http://s4sid.pl/7685.html mogę jeszcze dodać że istnieje opcja dołożenia kierownic powietrza na hamulce z VW Pheatona widziałem to na A6 więc pewnie dało by rade do A8 wstawić to ponoć coś dawało tutaj parę zdjęć i opisów http://www.audiklub.org/p...ic.php?t=101184
 
 
audifanatic 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: a8
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-02-01, 00:45   

Ja wlasnie zakupilem ceramike z s8 i planuje montaz w 4.2tdi.wchodzi bez przerobek.

Niech sie ktos wypowie jak wyglada hamowanie zima bo opinia,ze auto nie ma hebli jakos do mnie nie przemawia.czy jest z tym duzy problem w ruchu miejskim?

Duzo smigam w trasie i mocne heble mi sie przydadza ale jak ma byc slabo w miescie przy niskich temp to nie wiem czy nie odpuszcze tematu

niech sie wypowiedza Ci ca jezdzili na ceramice a nie co czytali na necie

dzieki
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-02, 08:59   

przeciez w trasie mają szanse byc bardziej niedogrzane niż w mieście
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-02-02, 16:57   

Jak już masz kupione i piszesz że nie potrzeba nic przerabiać to zakładaj, polatasz kilka dni i sam będziesz mógł ocenić ten zestaw na forum
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-02-02, 20:20   

audifanaticCzegoś tu nie kumam,najpierw kupujesz cały zestaw a dopiero potem pytasz o opinię,a może dopiero masz zamiar kupić.
 
 
audifanatic 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: a8
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-02-02, 20:41   

mialem okazje kupic caly zestaw w idealnym stanie i nie bylo czasu zasiegnac opini
najbardziej mnie martwi ze letnie felgi nie wejda ba sa 3czesciowe i jest malo miejsca jest na zacisk

zapodam foty z montazu

same tarcze sa bardzo lekkie po mimo sporych rozmiarow
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2011-02-02, 22:59   

audifanatic napisał/a:
najbardziej mnie martwi ze letnie felgi nie wejda ba sa 3czesciowe i jest malo miejsca jest na zacisk

A dystans nie pomoże czy będą za bardzo wystawać? ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.