Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-02, 10:52
|
|
|
Lechu napisał/a: | 400 za wydech czyli (plecionki i robota), |
kto bogatemu zabroni plecionki masz po 50zł x 2 = 100zł i niech za wspawanie weźmie noooo.. 150zł to i tak wychodzi 250zł a nie 400zł |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 10:56
|
|
|
Paaanie A8, to cena x8 ;p
Mi się welur podoba, na zlocie oglądałem, nawet macałem |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-02, 12:24
|
|
|
Sorki wprowadziłem Was w bład w tych 400 jeszcze jest wymiana łożyska dyfra z lewej strony i wymiana oleju w dyfrze.
a sam wydech 80 PLN plecionka (ponoć jakaś lepsza) + 40 za spawanie czyli 120 za strone co daje 240 PLN.
dice111 napisał/a: | Mi się welur podoba, na zlocie oglądałem, nawet macałem |
Mi się bardzo podoba ,w szczególności kiedy jest chłodniej, poza tym sam fotel lepiej trzyma
Tylko one chyba nie są pompowane, albo nie wiem gdzie tego szukać |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-02, 12:51
|
|
|
Jak nie masz okrągłego przycisku regulacji pompowania z lewej strony fotela kierowcy to nie masz.
Akurat w moim C5 ale przycisk w D2 identyczny
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-16, 19:47
|
|
|
Obczaiłem już pompowanie i zagłówek, po stronie pasażera to lepiej działa, al;e i tak będę otwierał i skracał pancerz po obu stronach. |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-16, 19:51
|
|
|
Ostatnio zrobina statyczna wymiana oleju w skrzyni.
Poprzednio ktoś dowalił silikon pod uszczelkę i niestety nie szło teog doczyścić.
Weszło 6,2 litra oleju
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-17, 02:10
|
|
|
6,2 cos malo weszlo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-17, 09:46
|
|
|
no mało u mnie weszło ponad 7L przy wymianie statycznej....
teraz zrób ze 100 km, niech nowy olej się wymiesza w konwerterze ze starym i później zmień raz jeszcze. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-17, 17:11
|
|
|
Spokojnie jeszcze będzie ostatnia dolewka
CINEK napisał/a: | teraz zrób ze 100 km, niech nowy olej się wymiesza w konwerterze ze starym i później zmień raz jeszcze. |
taką zmianę robi się po 10k . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-17, 18:35
|
|
|
Lechu napisał/a: |
taką zmianę robi się po 10k . |
Lecbu, po co robisz drugą wymiane statyczna? A po to aby resztki oleju jakie zostaly w konwerterze i asb wymieszaly sie z nowym olejem. Czyli po co czekac 10k km jak teoretycznie wystarczy przejechac sie jakis odcinek 50-100km i oleje sie zmieszaja. Teoretycznie. Ja druga wymiane robilem po ok tygodniu czyli jakis wlasnie 100km, bo nie chcialo mi sie na raz tylu km robic
Ale jak chcesz to mozna i po 10K wymieniac.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-17, 19:56
|
|
|
CINEK napisał/a: | Lecbu, po co robisz drugą wymiane statyczna? A po to aby resztki oleju jakie zostaly w konwerterze i asb wymieszaly sie z nowym olejem. Czyli po co czekac 10k km jak teoretycznie wystarczy przejechac sie jakis odcinek 50-100km i oleje sie zmieszaja. Teoretycznie. |
Właśnie wychodzi na to, że "teoretycznie"
http://www.a8team.pl/d2-a...3,15.htm#218830 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-17, 21:30
|
|
|
O ok. Dlatego mowie, ze jak chcesz to mozesz wymienic po 10Kkm jesli miales pelno syfu. U mnie olej przy pierwszej wymianie byl przepalony wiec II statyczna wymiane zrobilem po 1k km. Jak wymienialem olej w zeszlym roku w lutym to byl czysty, bez jakiegokolwiek syfu w misce. Dlatego wymienilem II raz statycznie po 100km.
Ztego co pokazywales miales niezle łajno wiec pewnie musisz te 10KKm przejechac choc miom zdaniem skrzynia oczysci sie sie z syfu o wiele szybciej. I przez kilka tysiecy KM bedziesz z tym syfem jezdził |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-11-03, 19:34
|
|
|
Dzisiaj robiłem dolewkę oleju do skrzyni i weszło jeszcze dobre 0.5 L . Więc całość jaka weszła do skrzyni to 6,7 L oleju przy wymianie statycznej.
Dodatkowo wymieniłem filtr powietrza i przeciwpyłkowy oraz świece. To co było zamontowane w samochodzie, było jeszcze za niemca wymieniane , rok produkcji na filtrach to 2010 |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-04, 08:26
|
|
|
rok produkcji nie rowna sie czasowi w ktorym bylo montowane czasem mozna kupic taniej starsze akcesoria w lepszej cenia albo mozna chomikowac jak ja |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-12-03, 14:41
|
|
|
Ostatnie prace
Wymiana zacisku hamulcowego
Czyszczenie p[rzepustnicy, trochę usyfiona była. Wyszło na to, że ciągnał lewe powietrze z uszczelki od góry, tam była też słąbiej dokręcona. Teraz nie wiem jak zweryfikować czy bierze jeszcze gdzieś lewizne.
I zmieniłem oponki na zimowe wraz z felgami
|
|
|
|
|
|