Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-09-22, 15:21
|
|
|
Czyszczenie lamp wewnątrz. Można je spokojnie rozbierać.
|
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2019-09-23, 06:53
|
|
|
Tez probowalem u siebie doczyscic ale nie udalo sie pozbyc tego zoltego nalotu a jak sprobowalem silna chemia to ten plastikowy klosz mi zmatowial |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-09-23, 08:08
|
|
|
W moim przypadku efekt odwrotny od zamierzonego był przy doszczyszczaniu mam wrażenie że chemia gorzej zmatowiła element
Powodzenia może Tobie się uda to wyczyścić |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-09-23, 13:33
|
|
|
zółte jak było tak jest niestety, spowodowane zbyt wysokoa temperatura pracy lampy badz nieodpowiednim doborze matarialu z ktorego skonstruowana jest ta przesłona ... szkoda ze nie ma dostepnych samych przeslon tej lampy w aso .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-09-23, 13:44
|
|
|
Nie czyściłem tego jakąś agresywną chemią.
Woda utleniona oraz płyn do szyb.
Odbłysniki same też wyczyściłęm i tam jest najiekszy matowy nalot. Przesłony płynem do szyb i syf też się zebrał. Na szmatkach było widać co tam siedziało.
Jest lepiej niż było, natomiast przysłona jest troszkę żółtawa, ale nie próbowałem tego traktować czymś mocniejszych właśnie ze względu by nie zrobić gorzej.
Te przysłony widziałem na allegro jak jeszcze a8 nie miałem, były do kupienia jako nowe, pewno robione na zamówienie z chin . |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-11-22, 17:12
|
|
|
W końcu się wk.... i zrobiłem porządek. Dotknięty notorycznym męczeniem ecu o niskiej wydajności katalizatora postanowiłem to wyprostować.
Przy okazaji wyszło, że mam zacięty termostat, przy wymianie wyszło coś jeszcze .
Pompa, która miała nie całe 30 tys HEPU
Wszystko zostało wspawane od początku
Auto inaczej jedziee. Jest bardziej wrażliwe na pedał gazu, krócej się zastanawia co zrobić, wcześniej też było ok, ale teraz czuć, że było trochę przymulone. Płynność skrzyni jest jeszcze lepsza. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-01, 21:33
|
|
|
sam to lepiłeś ? bo spawy takie byle akie jakby ktoś to pierwszy raz spawał na amatora ok
co do katów i ich wymiany ja tam bym dał tłumiki przelotowe |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-02, 13:59
|
|
|
od a do z robił to warsztat. Tłumików nie chciałem ze względu na hałas, smród spalin bo ponoć się pojawia, i badanie technine bez problemów |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-02, 15:00
|
|
|
jakieś zamienniki katalizatora ? |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-02, 17:39
|
|
|
ja mam zamontowane katalizatory metalowe z normą EU4 (AUW ma EU4) . |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-02, 18:04
|
|
|
Właśnie myślałem nad euro 4 bo 2001 rok ma euro 3, większa szansa że przejdzie przegląd .Jaka cena zestawu |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-02, 19:44
|
|
|
Jeżeli masz AUW to masz EU4 , najlepiej sobie VIN rozkoduj . Taki zestawik 4 katów ok 2000 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-02, 20:23
|
|
|
no to spartolili to na maxa
niby dlaczego na tłumikach ma być głośniej ? nawet bywa ciszej to nie strumienica że dudni
co do składu mieszanki na lpg zawsze jest ok |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-01-02, 22:18
|
|
|
mam avp z vinu niby euro 3 . A z przednimi coś się dzieje ? |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-03, 16:09
|
|
|
AVP to raczej 2 katy i 2 sondy
pepi napisał/a: | co do składu mieszanki na lpg zawsze jest ok |
Skoro masz auto przystosowane do jazdy na dwóch paliwach, diagnosta może Cie poprosić o sprawdzenie jednego i drugiego |
|
|
|
|
|