Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 D2 FL 4.2 - Moje cztery kółka  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-01-05, 18:05   

Czyszczenie odmy , ale się okazało, że jest już zbyt sztywna i wleciała nowa.





 
 
Vincent 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2 W12
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-07, 23:18   

Witam
Lechu gdzie robiłeś plecionki wydechu ? Mam identyczną potrzebę w swoim A8.
Pozdrawiam
Vincent
_________________
...i to by było na tyle...
Vincent
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-01-08, 09:55   

W koninie robiłem .
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-30, 10:14   

W ostatnim czasie,

Wyciek z łącznika chłodniczki oleju
- 077117411A - rura wodna
- 077198405 - Zestaw uszczelek
- oringi
- 1L oleju
- 1L płynu


Zostały do zrobienia katy i nie wiem co z tym zrobić . <bezradny>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-30, 18:32   

Katy out, tlumiki przelotowe in....

Tyle ze musisz do tej decyzji dojrzec ;) <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-04-09, 16:39   

Więc stało się, odebrałem auto z wymienionymi katami.

Katy zakupiłem od kolegi z forum z koszalina ;)


A tak wyglądają zamontowane, jest trochę zabawy ze względu na umiejscowienie gniazda na sondę z jednej strony .


 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-05-25, 17:32   

W ostatnim czasie wykonano,

- poprawiono umiejscowienie katalizoatórów - przeniesienie gniazda sondy, teraz są równo :) - 150 PLN

- wymiana wahacza dolnego osłony przegubu, ustawienie zbieżności - 470 PLN
- przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN

I ch... zbiegło się w czasie i klocek poszedł <boisie>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-25, 19:15   

Lechu napisał/a:
przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN


cena za sztuke czy komplet? Bo patrzyłem to dedykowana Boscha po min 250zł sztuka chodzi
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-05-26, 10:17   

CINEK napisał/a:
Lechu napisał/a:
przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN


cena za sztuke czy komplet? Bo patrzyłem to dedykowana Boscha po min 250zł sztuka chodzi


Komplet , z niemcowni ściągali . Problem z dostępnścią jest . Zapłaciłem dokładnie 196 PLN za sztuke .
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-06-23, 12:49   

Wczoraj zabraliśmy się za wymianę tych zaworków ciśnienia oleju czy jak to zwał .




Jest trochę przy tym roboty, tym bardziej, jak jest LPG założone trochę z dupy, to później nie chce wszystko do siebie pasować. <blee>








Po zdjęciu kolektora, ukazał się taki obraz. Jest tam niezły syf, dosłownie wszystko. Olej liście , jakieś papierki piach, brakowało jeszcze kondoma po robocie . <boisie>





No cóż, wszystko się da wyczyścić <jezyk2>





Po zdjęciu dekla nie było zbyt dużo syfu , mam nadzieje, że to dobrze świadczy, o regularnych wymianach i lania dobrego oleju :)





Niemniej jednak i tak było glancowanie ;) i wymiana zaworków.





Po złożeniu





Uszczelki pod kolektorem ewidentnie miały dość , były rozwarstwione i utlenione .

Jeden zaworek (ten górny) był zacięty, dopiero przy większej sile zaczął się ruszać, ale i tak ciężko .
Wyglądało to tak jaby w nim był olej, który stawiał opór przy próbie wciśnięcia.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-08-10, 07:10   

Ostatnie prace

Wymiana tylnewgo zacisku hamulcowego




Pytanko
Czy ten dystans może bić ?

Piszczało łożysko wiska więc do wymiany





Naprawa zagłówków elektrtycznych
Jak widać jeden plastikowy zaczep był urwany i zagłowek chodził luźno, zrobiliśmy zaczep na wieczność :P



Wymiana cewki

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-08-14, 16:45   

Ostatni weekend

Wzieliśmy się troszkę za instalacje gazową, udało się przybliżyć listwy do kolektora co za tym idzie, skrócić węże od wtrysków.
Wszystkie są równe, jakby nie musiały to byśmy reszte o wiele więcej skrócili.
Przed



Po




Udało się w końcy wymienić już wcześniej kupione tylne sondy co wchodzą do katów.
Spodziewaliśmy się trudności, ale wszystko poszło w niecałe 30 min <hihi>

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-10-21, 10:53   

Ostatnio, wymianono odmę, stara pierdziała

Płukanka i olej
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-10-25, 22:23   

Cytat:
Naprawa zagłówków elektrtycznych

U mnie się nie podnoszą ani opuszczają nie wiem co to może być <bezradny>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-25, 22:41   

Silniczek a dokładniej linka do skrocenia. Temat byl juz opisywany kilkukrotnie, m.in. tutaj :

https://www.a8team.pl/d2-...6774.htm#329335
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.