Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-01-05, 18:05
|
|
|
Czyszczenie odmy , ale się okazało, że jest już zbyt sztywna i wleciała nowa.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vincent
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2 W12
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 32 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-01-07, 23:18
|
|
|
Witam
Lechu gdzie robiłeś plecionki wydechu ? Mam identyczną potrzebę w swoim A8.
Pozdrawiam
Vincent |
_________________ ...i to by było na tyle...
Vincent |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-01-08, 09:55
|
|
|
W koninie robiłem . |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-30, 10:14
|
|
|
W ostatnim czasie,
Wyciek z łącznika chłodniczki oleju
- 077117411A - rura wodna
- 077198405 - Zestaw uszczelek
- oringi
- 1L oleju
- 1L płynu
Zostały do zrobienia katy i nie wiem co z tym zrobić . |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-30, 18:32
|
|
|
Katy out, tlumiki przelotowe in....
Tyle ze musisz do tej decyzji dojrzec |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-04-09, 16:39
|
|
|
Więc stało się, odebrałem auto z wymienionymi katami.
Katy zakupiłem od kolegi z forum z koszalina
A tak wyglądają zamontowane, jest trochę zabawy ze względu na umiejscowienie gniazda na sondę z jednej strony .
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-05-25, 17:32
|
|
|
W ostatnim czasie wykonano,
- poprawiono umiejscowienie katalizoatórów - przeniesienie gniazda sondy, teraz są równo - 150 PLN
- wymiana wahacza dolnego osłony przegubu, ustawienie zbieżności - 470 PLN
- przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN
I ch... zbiegło się w czasie i klocek poszedł |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-25, 19:15
|
|
|
Lechu napisał/a: | przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN |
cena za sztuke czy komplet? Bo patrzyłem to dedykowana Boscha po min 250zł sztuka chodzi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-05-26, 10:17
|
|
|
CINEK napisał/a: | Lechu napisał/a: | przyszły sodny Boscha dedykowane - 400 PLN |
cena za sztuke czy komplet? Bo patrzyłem to dedykowana Boscha po min 250zł sztuka chodzi |
Komplet , z niemcowni ściągali . Problem z dostępnścią jest . Zapłaciłem dokładnie 196 PLN za sztuke . |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-06-23, 12:49
|
|
|
Wczoraj zabraliśmy się za wymianę tych zaworków ciśnienia oleju czy jak to zwał .
Jest trochę przy tym roboty, tym bardziej, jak jest LPG założone trochę z dupy, to później nie chce wszystko do siebie pasować.
Po zdjęciu kolektora, ukazał się taki obraz. Jest tam niezły syf, dosłownie wszystko. Olej liście , jakieś papierki piach, brakowało jeszcze kondoma po robocie .
No cóż, wszystko się da wyczyścić
Po zdjęciu dekla nie było zbyt dużo syfu , mam nadzieje, że to dobrze świadczy, o regularnych wymianach i lania dobrego oleju
Niemniej jednak i tak było glancowanie i wymiana zaworków.
Po złożeniu
Uszczelki pod kolektorem ewidentnie miały dość , były rozwarstwione i utlenione .
Jeden zaworek (ten górny) był zacięty, dopiero przy większej sile zaczął się ruszać, ale i tak ciężko .
Wyglądało to tak jaby w nim był olej, który stawiał opór przy próbie wciśnięcia. |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-10, 07:10
|
|
|
Ostatnie prace
Wymiana tylnewgo zacisku hamulcowego
Pytanko
Czy ten dystans może bić ?
Piszczało łożysko wiska więc do wymiany
Naprawa zagłówków elektrtycznych
Jak widać jeden plastikowy zaczep był urwany i zagłowek chodził luźno, zrobiliśmy zaczep na wieczność
Wymiana cewki
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-14, 16:45
|
|
|
Ostatni weekend
Wzieliśmy się troszkę za instalacje gazową, udało się przybliżyć listwy do kolektora co za tym idzie, skrócić węże od wtrysków.
Wszystkie są równe, jakby nie musiały to byśmy reszte o wiele więcej skrócili.
Przed
Po
Udało się w końcy wymienić już wcześniej kupione tylne sondy co wchodzą do katów.
Spodziewaliśmy się trudności, ale wszystko poszło w niecałe 30 min
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-21, 10:53
|
|
|
Ostatnio, wymianono odmę, stara pierdziała
Płukanka i olej |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-10-25, 22:23
|
|
|
Cytat: | Naprawa zagłówków elektrtycznych |
U mnie się nie podnoszą ani opuszczają nie wiem co to może być |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
|