Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-26, 10:21
|
|
|
Marcin k44761 ma u siebie ledy w halo. Polecam minimum 7,5W cree bo słabsze bedzie kiepsko widac w słoneczna pogode no i szczególnie że tam sie bardziej brudzi przy niepogodzie. |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-06-26, 11:06
|
|
|
No jest różnica i to gigantyczna, tak jak mówi Apo wielka głupota wypalanie lamp w dzień, tym bardziej jeżeli auto ma xenon i koszt firmowego żarnika jest dość spory, a oczywiście prawidłowo wymieniać po obuch stronach na raz.
PawelDSW napisał/a: | Jak kupisz jakies h11 z canem i nie bedzie wywalalo bledu to daj znac.kupilem 2 kpl po ok 65 zl / szt i oba wywalaja blad halogenow... wszedzie indziej mam ledy canbus i jest ok |
Najlepiej podjechać do jakiegoś ogarniętego sklepu elektronicznego i po prostu żeby nie nabijali na kasę już kupna, tylko idziesz do autka zakładasz i czy wszystko ok. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-06-26, 11:28
|
|
|
zamiana żarówki na LED to słaby pomysł.... słabo to świeci i słabo to widać w słoneczny dzień.... wygląd też bez szału dlatego swoje lampy oddałem do przerobienia dla człowieka z pod Poznania, który się na forum reklamuje i przerobił dzienne na LED wstawiając inny odbłyśnik z trzema bardzo mocnymi LED.... teraz wygląda to ala S8/W12 i świeci w dzień tak jak powinno (bardzo dobrze jest to widoczne)..... FOSS też ma tak przerobione i ze wszystkich rozwiązań nie widziałem lepszego patentu (nie pisząc o wymianie całych lamp od S8/W12)...
Kolega VanDyke też się tym zainteresował i nawet pykał fotki na zlocie dla siebie.... w tym samym kierunku pewnie będzie szedł..
oczywiście jest przerobiona elektronika, że nie krzyczy spalonymi żarówkami...
robienie z halogenów dziennych też w mojej opinii to słaby pomysł ponieważ w D3 są lampy z DRL wtedy ustawiamy włącznik na Auto i zapominamy o temacie... wszystko ładnie pasuje i pracuje i ten kierunek uważam za słuszny.... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-26, 13:54
|
|
|
panton, Sam mam leda za soczewka i źle to nie wygląda. Oczywiście moduł ledowy z optyka świeci lepiej ale jak wszysko kiedys padnie i bedzie trza dobierać to a ledową żarówke po prostu wymienisz.
Światła dzienne to sa dzienne i nie musza świecic jak drogowe(z taką siłą) Ważne żeby dac mocnego leda jak napisałem minimum 7,5 W cree. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-06-26, 14:23
|
|
|
Ty masz D2.... tam pewne rozwiązania są ok.... w D3 te same rozwiązania już nie są takie fajne.... a co do padu LED to jeżeli nie jest założony chinol (a 99% allegro i sklepów to chinole) wytrzyma ładnych kilka lat... patrząc na koszty przerobienia lampy na LED nie sądzę by było tam wkładane coś allla allegro żarówki led....
oczywiście wszystko jest kwestią gustu a o tym się nie dyskutuje - wyraziłem tylko swój pogląd w temacie... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-26, 16:16
|
|
|
panton, Nie rozumiemy się. Przerabianie lamp nie ma znaczenia ja chciałem sobie wstawic moduł led w miejsce soczewki bodajże w tej samej firmie co ty i oczywiście nie ma problemu ale oni te moduły kupuja skądś tam i nie wiedza ile lat wytrzymają i co bedzie jak sie po gwarancji lub przed zepsują. Miałem juz markowe DRL i padły po 3 latach,identycznych nie szło juz dokupić. W innym aucie popsuły sie po zimie i juz olałem temat tych modułowych ledów.
W D3 jak pisałem kolega ma zakodowane dzienne w halo i wstawił tam ledy,z początku 3,5W co świeciło słabo potem chyba 7,5W i juz jest zupełnie widoczne białe światełko więc jest to najtańsze i wcale nie brzydkie rozwiązanie.
Ważne żeby z halogena wywalic przesłonke co jest ze wzgledu na dłuższa LEDowa żarowke konieczne i w miare mozliwości wyregulowac go by świecił na wprost(lekko w górę) bo normalnie świeca w dół. Wówczas będzie on widoczny z dalszej odległości.
WIęc rozwiazanie które opisuje i ja i Ty sa jak najbardziej do przyjęcia zarówno w D3 jak i D2 |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-06-26, 17:32
|
|
|
hehehe AMEN !!
Czyli tak - Żarówki zamówione - i dokładnie 7.5W CREE
I Zostaje pomysł dziennych w halogenach - skoro mi się podoba - po co przepłacać dosuwając DWA "zera" do ceny końcowej
A jak będzie wywalać jakieś błędy - sie pobawi w rezystory i dobieranie
ps: wywala mi ciągle błąd prawej postojówki - są LEDowe - PawelDSW - jakie kupiłeś swoje postoje??
pps: nie mam automatycznych świateł (funkcji "auto") więc lipka. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-06-26, 21:42
|
|
|
Apophis, rozumiem się doskonale.... Ty chcesz wsadzić LED w halogeny i z nich zrobić DRL a mi się ten kierunek nie podoba... więc mamy odmienne poczucie estetyki
Tak jak napisałem wcześniej - kwestia gustu a o tym się nie dyskutuje. Najważniejsze by się dla właściciela podobało... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-26, 22:09
|
|
|
Tak o to chodziło ale chcieć to chce własciciel. Ja tylko drukuje tu zalety i wady poszczególnych rozwiązań
Sam u siebie mam oba rozwiązania wprowadzone no ale D2 przedlift to umozliwia |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-27, 18:31
|
|
|
Tak to wygląda u pantona
|
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-27, 18:54
|
|
|
Te pantonowe to są fest oczojebne co akurat jest ich zaletą |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-29, 09:43
|
|
|
Ale mozna owe halo całkiem przerobic na dzienne osobna instalacją. Ciut więcej zabawy ale powinno to grać. |
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-06-29, 22:10
|
|
|
Powiem tak: Nic nie kosztuje mnie kodowanie i wsadzenie fajnych żaróweczek w halogeniki ....
aaaa i jako że cholernie podobają mi się tylne światła poliftowe to nawet lepiej że się świecą = najważniejsze że docelowe "oszczędzanie" Xenonów jest !!
A jak to się znudzi i bedzie parcie na więcej - się zobaczy wtedy inne możliwości. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2015-06-30, 06:51
|
|
|
Brałem od tego gościa w5w i bledy zniknely w koncu nie pika w srodku ... zostala kombinacja z ledami w halogenach bo mam zrobione jak coming i leaving home
http://allegro.pl/zarowka...4986734367.html |
|
|
|
|
|