Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-02, 14:27
|
|
|
OK, wole sie upewnic
Czyli konweter dokrecony.
Pozostaje poziom oleju. dolałes? Sprawdzałes?
Podłaczenia elektryczne? Sprawdzone?
Linka wybieraka zalozona? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-10, 11:46
|
|
|
Ok
Znaleziona usterka zniszczone uszczelniacze na wałku (ten wałek łączący koszyk z konwerterem posiada dwa zdaje się z tworzywa uszczelniacze są niestety uszkodzone)
Teraz pytanie czy mogę je zastąpić o ringami czy szukać takich gdzieś <niewiem> |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-11, 00:00
|
|
|
za cholere nie moge załapać o czym mówisz. Jaki wałek łaczacy koszyk z konweterem? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-11, 18:27
|
|
|
Spieszę z wyjaśnieniem
Z kosza (pierwszy element skrzyni zaraz za pompą oleju ) wychodzi wałek
Wałek ten następnie przechodzi przez środek wałka pompy (wystaje on bowiem po złożeniu to najmniejszy wałek wystający ze skrzyni po zdjęciu konwertera)
Uszczelnienia o których teraz rozprawiam są na tym wałku na wysokości pompy (dwa pierścienie z jakiegoś tworzywa)
U mnie są porwane mechanicznie albo przy rozbieraniu albo na tyle wyeksploatowane
Zdjęcie ów wałka i uszczelnień |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-23, 02:21
|
|
|
Silnik i skrzynia na swoim miejscu jednak problemów wciąż masa... <niewiem>
Mianowicie aktualnie wsteczny działa prawidłowo i tylko...
Na d jest ewidentne wysprzęglenie jak należy i samochód jedzie do przodu powoli po dodaniu gazu i wejściu na obroty czasem czuć delikatne drgania czasem nie a samochód stoi... <niewiem>
Po dodaniu większej ilości gazu jest strzał i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny...
Błąd "nieprawidłowe przełożenie" samochód jedzie z trudem przy obr ok 2000 (mniemam że na 3 biegu) ;(
Na tipie szaleje zmienia biegi szarpiąc przy tym... ;(
Generalnie tylko wsteczny działa prawidłowo (a jechać do tyłu ciężko 200km )
Teraz pytanie sterowanie czy mechanika??
Dodam że kosz był sprawny jak go zakładałem....
A i jak się stanie pod górkę samochód na d stoi pięknie nie stacza się a po dodaniu gazu stacza się.... ;(
Jakieś pomysły ?? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-23, 16:52
|
|
|
Jak kopnie to wchodzi w tryb awaryjny i mozna jechac? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-23, 17:37
|
|
|
Tak ale bardzo powoli startuje... (niczym podróż z mamusią )
W trybie awaryjnym po 3 wrzuca 4 bieg i jest lepiej...
Bez trybu awaryjnego rusza ładnie po dodaniu gazu są tylko wibracje i nie chce jechać....
Powoli jak się go wkręci na 900obr startuje po wyżej 900obr drgania i ledwo co ciągnie.. |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-23, 20:29
|
|
|
no to jednak jest uszkodzona mechanicznie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-23, 21:11
|
|
|
Ok ale drogą eliminacji można wykluczyć konwerter bo wsteczny śmiga...
więc albo płyta sterująca albo???
Dodam że z górki sam nie zjeżdża czyli jak by coś co reguluje drugim stopniem sprzęgła
Albo regulator ciśnienia...
W czymś się ze mną zgodzisz???? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
Dudkens
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 33 Skąd: California
|
Wysłany: 2014-11-24, 18:06
|
|
|
Czy w skrzyni masz odpowiednią ilość oleju po tych remontach, bo obstawiam, że na 99,9% NIE! I nie śpiesz się jak piszesz posty, bo nic nie można zrozumieć. Temat na dobrą sprawę mógłby być o połowę krótszy. Też miałem jaja typu tryby awaryjne, strzały i inne cyrki i rozwiązał to najprostszy zabieg z olejem i filtrem. |
_________________ Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-25, 21:08
|
|
|
Stan oleju ok
Na dniach jak powrócę z delegacji rozbiorę miskę i zobaczę co tam ujrzę
Generalnie jak nie przekroczy się tysiąca obrotów to da się powoli jechać ale pod jakąkolwiek górkę itp nie da rady...
Kolego ten pośpiech to moje domysły (na domysłach i dyskusji opiera się znalezienie przyczyny)
Chyba że ktoś nie chce się naumieć tylko oddać do mechaniora niech zrobi |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-30, 00:11
|
|
|
Nowy olej oraz filtr i nic...
Rozebrana i wyczyszczona sterówka (zawory i regulatory sprawdzone)
Nie znalazłem żadnych niezgodności
Błąd ten sam co zawsze (złe przełożenie)
Wsteczny działa prawidłowo jednak teraz do przodu nawet nie pełza
Gdy podniosę jedno koło nawet nie drgnie
W trybie serwisowym również do przodu nie chce nawet obrócić kołem
Czy ktoś posiada jakiś dobry schemat tej skrzyni ja opieram się o papiery od podobnej skrzyni ale poza sterowaniem nie mam żadnych informacji nawet składowych
Wygląda jak by nie sterowała sprzęgłem C lub D jednak nie mam jak tego sprawić
Odczyty vaga w normie prócz TC stall speed na wstecznym w granicach 600rpm na D około 60 rpm...
Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłów.... |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 15:17
|
|
|
Wymieniłes olej w trupie,ten sam błąd popełniłem. Skończyło się i tak remontem. |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-30, 16:02
|
|
|
A powiesz co u ciebie się posypało?? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 16:31
|
|
|
U mnie wszystko prawie poza mechatroniką. Ale moja jechała na 3 biegach do przodu. Ledwie ale jechała. |
|
|
|
|
|