Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:25
|
|
|
Adriano kazde S8 ma już 5hp więc wymaga tego żółtego oleju a nie jak wspomniałem tego do zabytków. |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:34
|
|
|
No nic po nowym roku miska w dół , nowy filtr i płukanko nowym olejem
Oby pacjenta znów nie wywlekać z tej krowy bo mam już to opanowane do perfekcji
A tak a propo właśnie odezwało się koło pasowe na wale więc , tak czy siak chłodnice trzeba wywalić
Więc coś czuję że będzie trzeba załatwić sobie 3 dni urlopu i sporo browaru
Jak się wkurzę to będzie motorek do opylenia 3.3 heh
Dzięki za pomoc odezwę się jak coś ustalę co z nią |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:40
|
|
|
No jak zwalisz ryjek to wyjedź z całym napędem. Może coś ta płukanka da....a może stracisz kilka stówek na olej i filter.
A.kocinski napisał/a: | Jak się wkurzę to będzie motorek do opylenia 3.3 heh |
I co Swapik jak ja?? |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:57
|
|
|
Nie kuś, nie kuś
A propo jak tam się twoja lalka sprawuje ?? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 22:00
|
|
|
Na razie się nie sprawuje bo jeszcze ostatnie "szlify",natomiast moja skrzynia już jeździ i właściciel zadowolony
Ja nie kusze tylko proponuje skoro lubisz rope-4,2 tdi wrzucić
Ale to nie ten temat do pogawędek. Bo Moderator się wqrzy |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-12-29, 17:54
|
|
|
Jedno mnie zastanawia , bieg wsteczny nie ma tych objawów...
Od początku wsteczny działał prawidłowo
Żadnego drgania i startuje normalnie , a z D wkręca go na ok 2tys obrotów
Na zimnym jest znacznie lepiej , za to strzela gdy zmienia biegi
Zwłaszcza gdy się lekko dotyka gazu z rana na zimnym motorze |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-29, 18:14
|
|
|
Wiesz ile ja sie nadumałem jak mi się coś zaczeło dziać?? Ostatnio głowa rozbolała prestona jak zobaczył bład w sterowniku ASB no i głowy nas rozbolały a mechanik zgarnał worek monet |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-12-29, 18:38
|
|
|
Tyle że u mnie błędów brak
Sterownik nie przyjmuje innych kodów tylko 00001 |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-29, 18:41
|
|
|
U mnie nie było błedu a gubiła po kolei biegi |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:49
|
|
|
Olej wymieniony , efekty nie zadowalające niestety
Przestała falować obrotami , wydaję się sztywno trzymać obroty
Za to drga bardziej niż drgała , Aż budą trzęsie
Jedyne co łączy pierwszy i drugi bieg a tylko na nich są drgania to
Gdyby podmienić solenoid 1 z solenoid 2 na próbę ???
Wolał bym sprawdzić wszystko co możliwe by na darmo tego dziadostwa znów nie wyjmować |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-03, 03:10
|
|
|
Ogólnie płyta zaworowa dla wszystkich modeli jest taka sama Warto podmienić. |
_________________
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-03, 11:12
|
|
|
Tak właśnie sądziłem że są identyczne , dzięki za info |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-03, 12:34
|
|
|
Pochwalę się moją maszynką do napełniania skrzyni
Wcześniej robiłem to grawitacyjnie ok 2-3h powolnego spływania
Jako mam już 3 samochód na podwórku z automatem postanowiłem zrobić do tego maszynkę
Konstrukcja prosta , bańka 5l po płynie do spryskiwaczy
Dwie dziurki w korku
Dwa węże jeden gruby do przepływu oleju u mnie 12mm daje radę wlać 5l w jakieś 50s
Drugi cienki , przystawka do kompresora (z końcówką na wentyl samochodowy i manometrem)
Wąż cienki najlepiej ( 7mm mierząc po zewnętrznej stronie) idealnie pasuje do przystawki do wentylów:)
Gruby wąż ścinamy pod kątem by nie przyssał się do dna bańki..
A i kawałek rurki miedzianej wygiętej by włożyć w otwór i trzymało się samo
Gruby wąż jakieś 1,6m wciskamy przez korek do dna bańki , a drugim końcem wciskamy węża miedzianego i w miskę olejową
Cienki wąż zakańczamy zaraz za korkiem
Obsługa bardzo prosta , wlewamy olej w bańkę i zakręcamy korek
Mały wąż łączymy z końcówką do wentyli
Rurka miedziana w miskę
Pompujemy powietrze (max 1bar)
Patrzymy jak ładnie ubywa oleju w bańce |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-03, 16:45
|
|
|
Nie tylko ja wpadłem na ten pomysł Dodatkowo mam taki mały kranik na przewodzie wlewającym aby szybko zamknąć dopływ bo nie zawsze są łapki dostępne aby korek poluzować czy zaginać przewód. Bańka jest 10l z podziałką co 1l, nic nie umknie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-03, 18:33
|
|
|
Ja u siebie tylko wyrywam wężyk z gniazda na wentyl i lecieć przestaje |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|