Autor |
Wiadomość |
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-30, 18:43
|
|
|
A jak wsteczny???
Pamiętasz co dokładnie zmieniałeś?? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 19:03
|
|
|
Wstecznego u mnie nie było. Po wrzuceniu R mogłeś tylko jedna ręka pchać samochód
Dokładnie nie pamiętam bo nie mam przy sobie faktury ale poza płytą elektrozaworów która była wraz z pompą wyczyszczona wymienione miałem wszystko. |
|
|
|
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-01, 22:33
|
|
|
A.kocinski napisał/a: | Czy ktoś posiada jakiś dobry schemat tej skrzyni ja opieram się o papiery od podobnej skrzyni ale poza sterowaniem nie mam żadnych informacji nawet składowych
Wygląda jak by nie sterowała sprzęgłem C lub D jednak nie mam jak tego sprawić
Odczyty vaga w normie prócz TC stall speed na wstecznym w granicach 600rpm na D około 60 rpm...
Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłów.... |
Kolego, jeśli to coś pomoże....
plik |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-02, 08:16
|
|
|
Jezeli po zapieciu D nie pelznie tylko stoi, a po dodaniu gazu tak do 2tys rpm robi strzał, wchodzi w tryb awaryjny i jedzie (zazwyczaj na 5 biegu) to stawiam na pekniety kosz forwardu. Nie urwany, bo to bys znalazł, tylko pekniety. Cisnienie oleju go rozpycha, układ swiruje, wrzuca tryb awaryjny i 5 bieg... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-12-02, 09:01
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | wchodzi w tryb awaryjny i jedzie (zazwyczaj na 5 biegu) to stawiam na pekniety kosz forwardu. Cisnienie oleju go rozpycha, układ swiruje, wrzuca tryb awaryjny i 5 bieg... |
A nie ( 3 ) ? Mi się zdaje że skrzynia w trybie awaryjnym pozostaje na trzecim biegu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-12-02, 14:36
|
|
|
Potwierdzam wersję kolegi skrzynia po strzale wchodzi w 5 bieg (przynajmniej tak twierdzi vag)
Ok który to kosz masz jakieś jego zdjęcie bo pierwszy kosz od pompy był cały i zdrowy oglądałem go jak robiłem pompę.....
To by potwierdzało z objawami bo na początku pełzał i nawet delikatnie ciągnął a po tym jak dawałem P-N i delikatnie gazu kilka razy szarpnął mocniej i zdechł do końca teraz nawet kołem nie zakręci gdy jest ponad gruntem...
I znów wyciąganie skrzyni...
DODANO:
kriss77, Dzięki
Miałem coś podobnego ale nie miało wszystkiego |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-03, 09:10
|
|
|
A.kocinski napisał/a: |
Ok który to kosz masz jakieś jego zdjęcie bo pierwszy kosz od pompy był cały i zdrowy oglądałem go jak robiłem pompę..... |
Kosz sprzęgła A forward z wałkiem i tarczkami ZF 5HP24
Kolego, jak będziesz wymieniał ten kosz, to poszukaj takiego z utwardzonym miejscem zapięcia.
Kosz A standardowy i wzmocniony.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2881 raz(y) 48,67 KB |
Kosz A.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3019 raz(y) 31,33 KB |
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-18, 17:30
|
|
|
Ruszyło coś w temacie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-12-27, 21:59
|
|
|
Ruszyło i załamka
Rozebrałem zmieniłem uszczelnienia i nic
Rozebrałem kosz forwardu i cały i zdrowy żadnych oznak uszkodzenia
Aktualny stan wsteczny jest do przodu nic
Zaczynam podejrzewać płytę sterującą
Ma ktoś taką na stanie gdzieś w ludzkich kilometrach od Radomia???
Jakieś pomysły (poziom oleju ok) |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:08
|
|
|
A.kocinski napisał/a: | Ruszyło i załamka
Rozebrałem zmieniłem uszczelnienia i nic
Rozebrałem kosz forwardu i cały i zdrowy żadnych oznak uszkodzenia
Aktualny stan wsteczny jest do przodu nic
Zaczynam podejrzewać płytę sterującą
Ma ktoś taką na stanie gdzieś w ludzkich kilometrach od Radomia???
Jakieś pomysły (poziom oleju ok) |
Kolego a ściągałeś płytę mechatroniki i sprawdzałeś, czy nie ma gdzieś syfu, zużyć na tłoczkach i uszczelniaczach? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:35
|
|
|
Gdzie można kupić taki kosz wzmocniony i w jakiej cenie?? |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-28, 15:59
|
|
|
Łukasz10 napisał/a: | Gdzie można kupić taki kosz wzmocniony i w jakiej cenie?? |
Tutaj |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-12-28, 16:18
|
|
|
Kolego płytka była na moim stole i na ile się znam nie znalazłem żadnych wad.... |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-12-30, 19:18
|
|
|
Dziś dzwoniłem do speca od skrzyń, za naprawę mojej powiedział 1000 złociszów
Ale niestety moja wiedza nie wystarczy by ją naprawić jak wyjawi mi co się popsuło napiszę
Tylko teraz znów trzeba ją wywalić |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-30, 22:44
|
|
|
A.kocinski napisał/a: | Kolego płytka była na moim stole i na ile się znam nie znalazłem żadnych wad.... |
A sprawdzałeś poprawność "stukania" każdego elektrozaworu VAG'iem?
A.kocinski napisał/a: | Dziś dzwoniłem do speca od skrzyń, za naprawę mojej powiedział 1000 złociszów |
Sądząc po wycenie mechanika, na 99% obstawiam uszkodzony(e) któryś z elektrozaworków lub tłoczek(i) w mechatronice Twojej ASB |
_________________
|
|
|
|
|
|