Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka KAT  
Autor Wiadomość
Tomi87 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-12-11, 21:13   [D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka KAT

witam, interesuje mnie czy kontrolka KAT może palić się z winy awarii skrzyni biegów oczywiście aut. dodam że chodzi mi o model D2 z 96r 4,2

[ Dodano: 2011-12-11, 21:25 ]
I jeszcze mam 2 pytanka... czy silnik 4,2 jest kolizyjny tzn chodzi mi o zerwanie paska rozrządu i co może być przyczyną następującej awarii... skrzynia nie przerzuca na 2 bieg ani sama ani tiptronic-em tzn manualnie, i jest problem z wyjęciem kluczyka na "P" trzeba kilka razy zawachlować żeby załapało.
 
 
kris29 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Ząbkowice Śl.
Wysłany: 2011-12-15, 21:32   

kolego z tego co mi wiadomo to nie.u mnie to najwpierw poszedl czujnik polozenia walka rozrzadu.swiecil sie kat.potem padla cewka tez kat sie swiecil.poprostu podjedz na vaga i dowiesz sie co jest grane
 
 
Tomi87 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-12-16, 13:49   

:-) dzięki za odp bo już myślałem że nikt nie napisze. ja tak samo mówiłem żeby ten pseudomechanik pojechał na vag bo sam go nie ma;/ ale co zrobić jak się za auto weźmie partacz;/ i tak pewnie ta "naprawa" będzie miała finał w sądzie bo na auto czekam już ponad
3miesiące...
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-12-16, 15:36   

Tomi87 no mechanika to Ci nie pozazdroszczę,sprawdzałeś może on już sprzedał Twoje auto ;-)
Jeśli chodzi o samo wyjęcie kluczyka to może być wina linki która łączy drążek ze stacyjką.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-16, 17:18   

Tomi87 napisał/a:
mówiłem żeby ten pseudomechanik pojechał na vag bo sam go nie ma;/


może to samouk i w stodole naprawia auta ;-)

Tomi87 napisał/a:
ale co zrobić


Kupić Vaga , 350zł na allegro i masz , sam sobie błędy z czytasz , jedna wizyta na kompie to cena od 100-200zł , a Vag się przydaje , potem nie ma gdybania tylko wiesz co go boli i gdzie szukać ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Tomi87 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-12-16, 18:50   

hehe nie samouk a ktoś do kogo lawetują z A2 jak użyjesz budki SOS. ale brak mi słów na tego "szpeca"...a z tym vag-iem to masz wsumie rację jak tak to wygląda cenowo...a jak z obsługą samemu się da??? jak się nie jest mechanikiem
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-16, 18:56   

to nie jest problem żeby sprawdzić i z czytać błędy , wszytko jest po polsku . Gorzej z programowaniem ;-) Jak coś popsujesz , to albo dobry spec albo ASO :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-12-16, 20:57   

vaga do wlasnego użytku kupisz za 30zł
http://allegro.pl/interfe...1979489179.html
program darmowy do odczytu błedów i nie tylko ;-)

a czy biegi na wyswietlaczu nie sa czasem podswietlone wszystkie na czerwono?
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-12-16, 22:41   

tomek87g, podobno te niebieskie kabelki są kiepskie tj.rozłączają często(chyba na angielskich forach jest dużo o tym),lepiej dać 20 zł.więcej i kupić czarny kabelek.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-16, 23:02   

tomek87g napisał/a:
vaga do wlasnego użytku kupisz za 30zł
http://allegro.pl/interfe...1979489179.html
program darmowy do odczytu błedów i nie tylko ;-)

Tak wiem że są kabelki , ale rozchodzi mi się o Vaga coś takiego http://allegro.pl/skaner-...1986108264.html
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-12-16, 23:03   

zgadza sie jak zamierzamy czesto sie bawić kabelkiem lepiej kupić lepszy
ale jak kilka razy w roku chcemy sprawdzić błedy to i niebieska tandetna chinszczyzna wystarczy
 
 
Tomi87 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-12-17, 19:58   

a jaki może być powód tego że auto jedzie max 20km/h i to wszystko bez znaczenia na obroty. on mi mówił że coś tam wymienili w skrzyni ale ja mu w żadne słowo nie wierzę...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-17, 20:04   

Kolego powiem tak , jak jedziesz i dasz w palnik to tak jak by miał elektroniczną blokade do 20km/h :?: :?:
Obstawiam na czujnik ABS , może ktoś z forum jest z twojego rejonu , mogli byście się ustawić , pogadać , sprawdzić błędy :mrgreen:
Albo kup Vaga , 48h max i masz .
Miałem to samo , padł czujnik ABS , samochód do 20km/h i nagle dalej nie miał siły , nie mogłem zmienić biegu z 1 na 2 na TIPIE , odłączyłem uszkodzony czujnik i jak ręką odjął tylko na kompie błąd ABS się świecił .
A co do wyjęcia kluczyka to jest inna przyczyna .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Tomi87 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-12-18, 13:35   

no tak... tylko że auto stoi pod poznaniem u tego chałaturnika bo z jakiej racji ja miałem wchodzić w koszty skoro to się stało odrazu po jego "naprawie" w piątek dzwonił i mówił że po niedzieli jakoś w tyg samochód będzie do odebrania... ale ja się obawiam że znowu po 50km będę stał... wtedy to już mi chyba psycho siądzie... :evil: :evil: :evil: On coś tam ściemniał że coś się posypało w skrzyni że jest problem ze wstecznym (czego ja nie zauważyłem) i że dał skrzynie dla szpeca od automatów i takie tam sranie w banie.... ja już nie mam nerwów do niego... ja mu mówiłem że jak nie podepnie gdzieś tego auta pod VAG to ja go nie chce, bo jechać 600k i żeby zaraz stań przy drodze to ja dziękuje. A to do końca nie jest tak jak by "ogranicznik prędkości" mi to było bardziej jak by ślizganie się sprzęgła w manualu coś podobnego... wyyyje i ledwo co jedzie do przodu a na tipie fakt, też nie chciało reagować, a jak wrzucałem na D albo R to szarpało na maxa. Dodam że skrzynia chodziła idealnia do momentu jak on mi rozrząd robił i głowice bo pasek pękł, jak go tylko kupiłem;/ bo poprzedni właściciel widocznie myślał że to ma wytrzymałość łańcuszka no i przy okazji oleje, tak że i w skrzyni i uszczelkę bo trochę się pociła. No i ten CAT mi wcześniej nie migał, on coś musiał zjebać bo jak go postraszyłem sądem, urzędem skarbowym itd to się zesrał i wziął się do roboty... tylko co z tego wyjdzie jak on może tylko umie fiata i tarpana naprawić ;/ :-/

[ Dodano: 2011-12-18, 13:39 ]
a co to za przyczyna tego że ciężko kluczyk wyjąć, tzn trzeba 2-3 razy przewachlować skrzynią po całej długości...tego też nie było przed tym jak ten partacz wsadził tam łapy...;/;/;/
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-12-18, 14:05   

Czyli niestety potwierdza się, aby nie dawać "paprakom" do naprawy naszych autek. Ja nie zaprowadzę już swojego autka fachurze który 8-kę widział tylko na ulicy lub w gazecie. Jak ktoś nie ogarnia i próbuje naprawić to może niezłych kosztów narobić :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.