Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Auto nie odpala  
Autor Wiadomość
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-15, 19:15   

Ja swoją holowałem też około 3 km. Jechałem na N i prędkość nie przekraczała 10/15 km/h.
Dobry zamiennik to Vemo i tańszy od Siemensa jakieś 100 zł. Nie polecam taniochy z allegro, a można je kupić już za 100/150 zł. Ja kupowałem intercarsie. Moim zdaniem napisz do dice111 na pewno coś ci zaproponuje w dobrej cenie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-20, 21:05   

możesz holować - drążek N, prędkość max 40km/h, dystans do 15 km; sam holowałem jak spalił się komp od gazu - więc telefon do kolesia od skrzyń i usłyszałem to co wyżej klepnąłem :)
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-21, 12:35   

Auto oddałem i czekam na diagnozę... Jak się dowiem dam znać, ale tak jak Wy podejrzewam pompę...
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
Stworek 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-27, 16:57   Jak sprawdzic ta pompke - manometrem ?

Witajcie ,

Mam podobny objaw ja koledzy powyżej, -tzn , pewnego dnia zatankowałem benzynę, około 30 l - następnego dnia zapaliłem samochód, i zaczął się krztusić na benzynie, ale po przełączeniu na LPG jeździłem cały wieczór, nazajutrz już nie zapalił, kręci i co jakiś czas złapie, ale nie zapali.
Zanim zacznę rozkręcać pompę paliwa chciałbym się upewnić czy to jej problem.
Czy da się zapiąć jakiś manometr na rurkę i sprawdzić jakie daje ciśnienie pompa ?
Gdzie zdobyć taki manometr ?

Co jeszcze sprawdzić przed tą pracą ?

Pozdrawiam
Rafał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.