Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Auto nie odpala  
Autor Wiadomość
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-14, 15:21   [D2 00 4.2PB/LPG ] Auto nie odpala

Witam i zwracam się z prośbą o pomoc, ewentualne sugestie...

W dniu 13 listopada (może to ta data) jako szczęśliwszy posiadasz "ósemki" wsiadłem do autka odpaliłem i wszystko było ok. Po przejechaniu ok 300 m auto zaczęło szarpać, po czym zjechałem na parking, odpaliłem raz jeszcze i było ok. Pojechałem zatankować PB do połowy zbiornika, po czym wyjechałem w w drogę i podczas wyprzedzania auta, kiedy silnik wchodził na wysokie obroty zaczęło szarpać - odpuściłem pedał i było ok.

Dodam, że samochód mam z LPG i po osiągnięciu odpowiedniej auto zasilane jest GAZEM.

Zatem: na gazie wszystko ok - podczas jazdy starałem się przełączyć na PB i wtedy samochód zachowywał się jakby w ogóle nie było paliwa. Zwyczajnie zaczał zdychać - przełączyłem na GAZ i było znów wszystko ok.

Dodam jeszcze jedną, być może istotną rzecz.

Ostatnio dopadło mnie zjawisko opadania wskazówki poziomu paliwa mimo, że jechałem na LPG - sprawdziłem czy aby nie spala obu mieszanek - ale okazało się ze nie kiedy zatankowałem do pełna PB. W związku z tym od ostatniego zatankowania pomimo, że wskazówka leżała na samym dnie - jeździłem tak, nie zwracając uwagi czy paliwo jest czy go nie ma, bo byłem przekonany, że wskazówka kłamie.

Miałem się tym zająć przy okazji, zbliżającego się przeglądu - stad nie reagowałem wcześniej na wskazania poziomu paliwa.

Dziś 14.11. :) wyszedłem na parking i auto ni żyje ;( kreci ale nie ma reakcji jakby paliwo nie dochodziło.

Czy to spalona pompa, czy zapowietrzony układ - od czego zacząć sprawdzenie - choć domyślam się że od podpięcia VAGA - ale może mieliście podobne "przeboje"... ?
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2010-11-14, 15:48   

Poprzeglądaj tematy odnośnie pompy paliwa - bo to ona na 99% odmówiła posłuszeństwa.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-14, 16:12   

Sprawdzałeś czy po włączeniu zapłonu słychać czy pracuje pompa paliwa ? Raczej tak jak napisał Rapik - trzeba będzie wymienić pompę .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-14, 16:12   

Spróbuj odpalić auto awaryjnie na lpg. Moim zdaniem to tak jak kolega napisał wyżej pompa wyzionęła ducha. Przerabiałem to w zeszłym roku. Tylko u mnie nie dała żadnych oznak słabnięcia. Po prostu po zgaszeniu auto już więcej nie odpaliło. Przejrzyj tematy o pompie jest tam opisane jak sprawdzić czy pompa żyje czy padła. No i jak bezstresowo wymienić pompę. Jest na forum temat w który opisałem jak wymieniałem właśnie pompę. Nie jest to skomplikowana operacja jak się z początku wydaje.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-11-15, 00:47   

Kolego djdemon_pl, prawie identyczne zdarzenie miałem swoim S8 w tym roku i popieram kolegów powyżej... na 99% padnięta pompa paliwa.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-15, 05:27   

Koledzy, a gdzie kupić "dobrą" pompę paliwa, gdyby okazało się że to ona ?

Nie chciałbym za pół roku ponownie jej wymieniać.

Może macie jakieś sprawdzone źródła ?
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-15, 06:30   

Napisz może do dice111 .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2010-11-15, 11:08   

Też bym stawiał,że to pompa.Miałem również podobną przygodę na trasie,ale w trybie awaryjnym odpaliłem auto na lpg i dojechałem do domu.Pompę zakładaj oryginalną Siemensa żebyś nie musiał jej wymieniać ponownie.
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-11-15, 11:53   

Miałem identyczny objaw. Pompa nie dawała wcześniej żadnych znaków, po prostu pewnego razu auto już nie odpaliło i tyle :)
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-15, 12:37   

Panowie, a co byście mi polecili z Alle... jakiś link ?

Tam ceny są bardzo różne.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-11-15, 12:44   

pioter napisał/a:
Napisz może do dice111 .
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-11-15, 12:45   

djdemon_pl napisał/a:
Panowie, a co byście mi polecili z Alle... jakiś link ?

Tam ceny są bardzo różne.

Osobiście żadnych używek z Allegdrogo nie polecam... nigdy nie wiesz jak dlugo na takiej pojeździsz :-?

Lepiej zainwestować w nową... pisz do dice albo jak chcesz to ja mam w Warszawie zaprzyjaźnioną hurtownię w której możesz kupić w dobrej cenie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-15, 13:33   

Na chwilę obecną nie mogę odpalić ani na PB ani na LPG, muszę wiec zaholować auto do warsztatu.

Powiedzcie tylko krótko jak holować, żeby nic nie uszkodzić. Dystans: 3 km.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-11-15, 14:19   

http://www.a8team.pl/topics14/2529.htm#23541
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-11-15, 14:19   

djdemon_pl napisał/a:
Na chwilę obecną nie mogę odpalić ani na PB ani na LPG, muszę wiec zaholować auto do warsztatu.

Powiedzcie tylko krótko jak holować, żeby nic nie uszkodzić. Dystans: 3 km.

heh, najlepiej nie holować ale jeśli już musisz to na biegu Neutral i powoli...
skoro to tak blisko to lepiej żeby się ledwie toczył niż żebyś miał potem skrzynię do roboty.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.