Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-03, 23:15
|
|
|
A co z filtrami?? Nie filtruja syfu? |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-12-03, 23:29
|
|
|
Gdzie Wy tankujecie, że łapie niby tyle syfu?
Ostatnio po ponad 20kkm zmieniałem filtry, a stare rozbebeszyłem i było ok- jedynie śladowe ilości czarnego pyłku. A zbytnio nie zważam gdzie tankuje- jedynie unikam stacji gdzie stoi tylko baniak, a pracownik nie wie nawet skąd ten gaz mu przywożą. Ostatnio kilkaset litrów wypaliłem głównie ze stacji auchan przy wola park+ okazjonalnie bliska/orlen.
Co do WD- nie wiem jak Wy, ale ja go stosuje jedynie na zapieczone śruby, bo jak dla mnie on ma tendencje do lepienia bo odparowaniu, więc bałbym się go stosować do czyszczenia czegokolwiek delikatnego- zwłaszcza, że izopropyl jest tani jak barszcz i zawsze może się przydać np. przy wymianie pasty pod procesorem i chłodzeniem grafiki w komputerze. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-03, 23:41
|
|
|
beyer28 napisał/a: | ernesto, Z tym syfem w zbiorniku też może coś na rzeczy być, ja zawsze wyjeżdżam gaz do końca i dopiero tank. |
Ja tez zawsze wyjeżdżę LPG do końca, ale za też często, bo co ok. 5000km wymieniam filtry FC i FL i dzięki temu wtryski dłużej żyją koszt jest nieduży a gwarantuje przynajmniej ze się wtryski nie zasyfią. Kiedyś wymieniał em wszystko przy wymianie oleju, czyli co ok. 10kkm ale ktoś mi kiedyś powiedział (a w sumie to pepi był ) ze filterki trzeba zmieniać nie wg ilości przejechanych kilometrów, ale wg ilości przepływu gazu przez nie... no i tak robię... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-04, 07:58
|
|
|
ja stosuje do mycia wd -40 nalewam w listwy i odpalam
tylko uwaga -WD -40 -ROZPUSZCZA USZCZELKI !!!!!!!!!!!
nie można go zostawić w listwie tylko po czyszczeniu trzeba się przejechać minimum 10-30 km
ale działa znakomicie tylko jak ktoś go naleje na noc
albo zostanie w listwie
To sobie kupi nowe wtryskiwacze bo gumki spuchną
sprawdzone
http://gazeo.pl/na-biezac...omosc,6551.html |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-04, 21:06
|
|
|
A jak myślicie, czy na telepanie zaraz po przełączeniu na lpg do złapania 90st może mieć wpływ niedomagający reduktor? <niewiem> Jeden KME puszcza krople płynu po wystygnięciu... |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-05, 07:44
|
|
|
Na zimnym to jest klejenie wtrysków, i zalewanie silnika LPG. Duży wpływ na żywotność wtrysków ma filtr FL i reduktor jeżeli nie jest wydajny termicznie to niestety wtryski szybko trafi szla.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-12-05, 20:00
|
|
|
Co gazownik lub użytkownik LPG to inna opcja. Ja w każdym aucie mam co innego i ze wszystkiego jestem zadowolony.
U mnie w okolicy na takie pytanie jak wyżej pada jedna odpowiedź-HANA.
Wiadomo kilku osobom zdarzają się pady pojedynczych egzemplarzy- pytałem o to "mojego" gazownika i odpowiedział, aby koniecznie trafić na oryginalny produkt, bo na rynku są podróbki z polskiej wytwórni- z zewnątrz różnią się nr dopuszczenia i jednym napisem- a co najgorsza są w tej samej cenie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-05, 21:40
|
|
|
to u mnie padły w trzech autach na trzy
nalot -10 /20 tys
z czego w dwóch udało się je uprać i jest ok
w a8 są do wywalenia
A CO ZAKŁADAĆ <jezu>
To nie wina wtrysków że padają tylko wina gazu czym bardziej dokładny wtryskiwacz tym bardziej podatny na brud |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-12-05, 22:49
|
|
|
ostatnie zdanie to prawda, co z tego że Keihin kosztuje 300 zł jak w Polsce nie wychodzi tych 200 tyś km syf go zniszczy, moje Medy już się kończą a wytrzymały tylko 90 tyś km |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-06, 17:41
|
|
|
teraz nowe medy padają po 20 tys |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-06, 17:52
|
|
|
Cóz że w PL gazie syf jest to się zgodze bo sam po 15tyś miałem troszkę osadku wewnątrz filtra natomiast po kolejnych 15tys juz na niemieckim LPG filtry były czyściutkie.
Ale niemiecki gaz tez nie jest idealny i sa miejsca w których po zatankowaniu nie da sie jechać.
Pytanie tylko czemu mimo podwójnej filtracji nadal zapychaja sie wtryski a nie filtry?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-07, 08:56
|
|
|
bo nasz gaz ma domieszki
wtedy nawet św.Piotr nie pomoże |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-07, 13:47
|
|
|
A jakie są zwyczajowe objawy przytkanych wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-09, 06:35
|
|
|
karol208 napisał/a: | Na zimnym to jest klejenie wtrysków, i zalewanie silnika LPG. |
|
|
|
|
|
|