Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Czyszczenie wtrysków lpg, czy tylko wym  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-03, 23:15   

A co z filtrami?? Nie filtruja syfu?
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-12-03, 23:29   

Gdzie Wy tankujecie, że łapie niby tyle syfu?
Ostatnio po ponad 20kkm zmieniałem filtry, a stare rozbebeszyłem i było ok- jedynie śladowe ilości czarnego pyłku. A zbytnio nie zważam gdzie tankuje- jedynie unikam stacji gdzie stoi tylko baniak, a pracownik nie wie nawet skąd ten gaz mu przywożą. Ostatnio kilkaset litrów wypaliłem głównie ze stacji auchan przy wola park+ okazjonalnie bliska/orlen.

Co do WD- nie wiem jak Wy, ale ja go stosuje jedynie na zapieczone śruby, bo jak dla mnie on ma tendencje do lepienia bo odparowaniu, więc bałbym się go stosować do czyszczenia czegokolwiek delikatnego- zwłaszcza, że izopropyl jest tani jak barszcz i zawsze może się przydać np. przy wymianie pasty pod procesorem i chłodzeniem grafiki w komputerze.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-03, 23:41   

beyer28 napisał/a:
ernesto, Z tym syfem w zbiorniku też może coś na rzeczy być, ja zawsze wyjeżdżam gaz do końca i dopiero tank.


Ja tez zawsze wyjeżdżę LPG do końca, ale za też często, bo co ok. 5000km wymieniam filtry FC i FL i dzięki temu wtryski dłużej żyją :) koszt jest nieduży a gwarantuje przynajmniej ze się wtryski nie zasyfią. Kiedyś wymieniał em wszystko przy wymianie oleju, czyli co ok. 10kkm ale ktoś mi kiedyś powiedział (a w sumie to pepi był ;) ) ze filterki trzeba zmieniać nie wg ilości przejechanych kilometrów, ale wg ilości przepływu gazu przez nie... no i tak robię... :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-04, 07:58   

ja stosuje do mycia wd -40 nalewam w listwy i odpalam
tylko uwaga -WD -40 -ROZPUSZCZA USZCZELKI !!!!!!!!!!!
nie można go zostawić w listwie tylko po czyszczeniu trzeba się przejechać minimum 10-30 km
ale działa znakomicie tylko jak ktoś go naleje na noc :)
albo zostanie w listwie :)
To sobie kupi nowe wtryskiwacze bo gumki spuchną ;)
sprawdzone

http://gazeo.pl/na-biezac...omosc,6551.html
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-04, 21:06   

A jak myślicie, czy na telepanie zaraz po przełączeniu na lpg do złapania 90st może mieć wpływ niedomagający reduktor? <niewiem> Jeden KME puszcza krople płynu po wystygnięciu...
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-05, 07:44   

Na zimnym to jest klejenie wtrysków, i zalewanie silnika LPG. Duży wpływ na żywotność wtrysków ma filtr FL i reduktor jeżeli nie jest wydajny termicznie to niestety wtryski szybko trafi szla..
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-05, 17:20   

karol208, Czyli pewnie całą zabawę trzeba będzie zacząć od reduktora? Bo wrzucę nowe wtryski i puszczający reduktor znów momentalnie je dojedzie...
Panowie jakie wtryski będą najlepsze do Staga?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-12-05, 20:00   

Co gazownik lub użytkownik LPG to inna opcja. Ja w każdym aucie mam co innego i ze wszystkiego jestem zadowolony.
U mnie w okolicy na takie pytanie jak wyżej pada jedna odpowiedź-HANA.
Wiadomo kilku osobom zdarzają się pady pojedynczych egzemplarzy- pytałem o to "mojego" gazownika i odpowiedział, aby koniecznie trafić na oryginalny produkt, bo na rynku są podróbki z polskiej wytwórni- z zewnątrz różnią się nr dopuszczenia i jednym napisem- a co najgorsza są w tej samej cenie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-05, 21:40   

to u mnie padły w trzech autach na trzy
nalot -10 /20 tys :)
z czego w dwóch udało się je uprać i jest ok
w a8 są do wywalenia
A CO ZAKŁADAĆ <jezu>
To nie wina wtrysków że padają tylko wina gazu czym bardziej dokładny wtryskiwacz tym bardziej podatny na brud
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-12-05, 22:49   

ostatnie zdanie to prawda, co z tego że Keihin kosztuje 300 zł jak w Polsce nie wychodzi tych 200 tyś km syf go zniszczy, moje Medy już się kończą a wytrzymały tylko 90 tyś km
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-06, 17:41   

teraz nowe medy padają po 20 tys ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-06, 17:52   

Cóz że w PL gazie syf jest to się zgodze bo sam po 15tyś miałem troszkę osadku wewnątrz filtra natomiast po kolejnych 15tys juz na niemieckim LPG filtry były czyściutkie.
Ale niemiecki gaz tez nie jest idealny i sa miejsca w których po zatankowaniu nie da sie jechać.

Pytanie tylko czemu mimo podwójnej filtracji nadal zapychaja sie wtryski a nie filtry??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-07, 08:56   

bo nasz gaz ma domieszki ;)
wtedy nawet św.Piotr nie pomoże
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-07, 13:47   

A jakie są zwyczajowe objawy przytkanych wtrysków?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-09, 06:35   

karol208 napisał/a:
Na zimnym to jest klejenie wtrysków, i zalewanie silnika LPG.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.