Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Demontaż kolektora ssącego +  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-05-15, 12:51   

Cytat:
A co do uszczelki myślicie wymieniać cena nowej ok 300zl czy wyczyścić dac silikon i gotowe ?


każdy robi to na co go stać, i / lub co uważa za dobre dla auta . Ja finalnie i tak kupiłem nową oryginalną prosto z DE, ponieważ w tym żydowskim kraju nie opłaca sie kupować niektórych części w ASO, <faktycznie> i wymieniłem raz jeszcze :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-05-15, 16:10   

Adam napisał/a:
Jakie są objawy tego zaworka

Ale objawy co?
To że on jest? To że go nie ma? To że jest niesprawny?
Sformułuj pytanie jakoś po polsku bo nie bardzo rozumiem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-15, 17:34   

FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście :P
CINEK, a jaka cena jak sobie kupisz z DE mi powiedzieli dzisiaj 340 bez rabatu a po 270 zł i się zastanawiam czy warto bo audi kase połyka bez problemu
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-05-15, 20:19   

Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
Też zastanawiałem się nad tą uszczelką ale jak zobaczyłem że już ktoś to kleił na silikon to od razu zamawiałem nową.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-05-16, 08:38   

Adam napisał/a:
FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście :P

Pisząc jaśniej to co kolega już napisał...
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół więc przy rozruchu klekocze aż do momentu kiedy pompa nie nabije odpowiedniego ciśnienia do głowic.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-16, 18:26   

ostatnie pytanie jaki moment dokręcenia zaworka i klapki tej z góry bloku
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-05-16, 19:50   

Zaworki 20Nm a pokrywa 10Nm
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-16, 20:26   

20 mało :P myślałem że więcej dziękuje za informację :D
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-18, 21:14   

Prezes-Artek napisał/a:
Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
FOSS napisał/a:
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół
Skąd wy takie info macie ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-05-29, 20:31   

Z programu ELSA?
Lub z info mechaników serwisu VW Audi.
_________________

 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-06-02, 07:34   

danishow napisał/a:
Prezes-Artek napisał/a:
Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
FOSS napisał/a:
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół
Skąd wy takie info macie ?


Wnioskuje ze schematu kanałów olejowych jeśli zaworek puszcza to olej spłynie i zanim ciśnienie dojdzie to klepie przez chwile.

49498806_755096938201018_6010652412577054720_n.jpg
Plik ściągnięto 160 raz(y) 73,77 KB

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-06-02, 15:11   

Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-02, 16:30   

Cisnienia spowodowanego ruchem tłoków? Od tego sa obie odmy z tylu silnika.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-06-02, 17:54   

danishow napisał/a:
Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.

Daniel, cytując wprost serwisówkę: "Die Ölrückhalteventile verhindern, daß das Öl bei Motorstillstand aus dem Ölfilter und den Zylinderköpfen in die Ölwanne zurückläuft."

Die Ölrückhalteventile to tak potocznie po naszemu bym przetłumaczył na "olejowe zawory zwrotne" ;)

Zawór o którym ty piszesz, Öldruckbegrenzungsventil, moim zdaniem, jest jeden i znajduje się przy pompie oleju ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-06-02, 20:16   

Czyli jaka one wkoncu rolę pełnia? Jak by ich nie było to co się stanie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.