Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Demontaż kolektora ssącego +  
Autor Wiadomość
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4259
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-05-15, 13:51   

Cytat:
A co do uszczelki myślicie wymieniać cena nowej ok 300zl czy wyczyścić dac silikon i gotowe ?


każdy robi to na co go stać, i / lub co uważa za dobre dla auta . Ja finalnie i tak kupiłem nową oryginalną prosto z DE, ponieważ w tym żydowskim kraju nie opłaca sie kupować niektórych części w ASO, <faktycznie> i wymieniłem raz jeszcze :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6019
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-05-15, 17:10   

Adam napisał/a:
Jakie są objawy tego zaworka

Ale objawy co?
To że on jest? To że go nie ma? To że jest niesprawny?
Sformułuj pytanie jakoś po polsku bo nie bardzo rozumiem.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Adam 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: S8
Wiek: 21
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 44
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-15, 18:34   

FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście :P
CINEK, a jaka cena jak sobie kupisz z DE mi powiedzieli dzisiaj 340 bez rabatu a po 270 zł i się zastanawiam czy warto bo audi kase połyka bez problemu
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 138
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-05-15, 21:19   

Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
Też zastanawiałem się nad tą uszczelką ale jak zobaczyłem że już ktoś to kleił na silikon to od razu zamawiałem nową.
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6019
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-05-16, 09:38   

Adam napisał/a:
FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście :P

Pisząc jaśniej to co kolega już napisał...
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół więc przy rozruchu klekocze aż do momentu kiedy pompa nie nabije odpowiedniego ciśnienia do głowic.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Adam 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: S8
Wiek: 21
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 44
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-16, 19:26   

ostatnie pytanie jaki moment dokręcenia zaworka i klapki tej z góry bloku
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 138
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-05-16, 20:50   

Zaworki 20Nm a pokrywa 10Nm
 
 
Adam 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: S8
Wiek: 21
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 44
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-16, 21:26   

20 mało :P myślałem że więcej dziękuje za informację :D
 
 
danishow 
DER MODERATOR



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2 FL AQG
Pomógł: 126 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3762
Skąd: Boppard - DE
Wysłany: 2019-05-18, 22:14   

Prezes-Artek napisał/a:
Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
FOSS napisał/a:
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół
Skąd wy takie info macie ?
_________________
MOJE A8 - FOTKI - WYDECH - LPG

NIE odpowiadam na pytania techniczne przez pw !
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 50
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 457
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-05-29, 21:31   

Z programu ELSA?
Lub z info mechaników serwisu VW Audi.
_________________

 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 138
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-06-02, 08:34   

danishow napisał/a:
Prezes-Artek napisał/a:
Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
FOSS napisał/a:
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół
Skąd wy takie info macie ?


Wnioskuje ze schematu kanałów olejowych jeśli zaworek puszcza to olej spłynie i zanim ciśnienie dojdzie to klepie przez chwile.

49498806_755096938201018_6010652412577054720_n.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 73,77 KB

 
 
danishow 
DER MODERATOR



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2 FL AQG
Pomógł: 126 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3762
Skąd: Boppard - DE
Wysłany: 2019-06-02, 16:11   

Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.
_________________
MOJE A8 - FOTKI - WYDECH - LPG

NIE odpowiadam na pytania techniczne przez pw !
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-02, 17:30   

Cisnienia spowodowanego ruchem tłoków? Od tego sa obie odmy z tylu silnika.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6019
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-06-02, 18:54   

danishow napisał/a:
Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.

Daniel, cytując wprost serwisówkę: "Die Ölrückhalteventile verhindern, daß das Öl bei Motorstillstand aus dem Ölfilter und den Zylinderköpfen in die Ölwanne zurückläuft."

Die Ölrückhalteventile to tak potocznie po naszemu bym przetłumaczył na "olejowe zawory zwrotne" ;)

Zawór o którym ty piszesz, Öldruckbegrenzungsventil, moim zdaniem, jest jeden i znajduje się przy pompie oleju ;)
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1547
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-06-02, 21:16   

Czyli jaka one wkoncu rolę pełnia? Jak by ich nie było to co się stanie
_________________
jetem jaki jestem
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |