Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-05-15, 12:51
|
|
|
Cytat: | A co do uszczelki myślicie wymieniać cena nowej ok 300zl czy wyczyścić dac silikon i gotowe ? |
każdy robi to na co go stać, i / lub co uważa za dobre dla auta . Ja finalnie i tak kupiłem nową oryginalną prosto z DE, ponieważ w tym żydowskim kraju nie opłaca sie kupować niektórych części w ASO, i wymieniłem raz jeszcze |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-05-15, 16:10
|
|
|
Adam napisał/a: | Jakie są objawy tego zaworka |
Ale objawy co?
To że on jest? To że go nie ma? To że jest niesprawny?
Sformułuj pytanie jakoś po polsku bo nie bardzo rozumiem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-05-15, 17:34
|
|
|
FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście
CINEK, a jaka cena jak sobie kupisz z DE mi powiedzieli dzisiaj 340 bez rabatu a po 270 zł i się zastanawiam czy warto bo audi kase połyka bez problemu |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-05-15, 20:19
|
|
|
Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.
Też zastanawiałem się nad tą uszczelką ale jak zobaczyłem że już ktoś to kleił na silikon to od razu zamawiałem nową. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-05-16, 08:38
|
|
|
Adam napisał/a: | FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście |
Pisząc jaśniej to co kolega już napisał...
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół więc przy rozruchu klekocze aż do momentu kiedy pompa nie nabije odpowiedniego ciśnienia do głowic. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-05-16, 18:26
|
|
|
ostatnie pytanie jaki moment dokręcenia zaworka i klapki tej z góry bloku |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-05-16, 19:50
|
|
|
Zaworki 20Nm a pokrywa 10Nm |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-05-16, 20:26
|
|
|
20 mało myślałem że więcej dziękuje za informację |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-18, 21:14
|
|
|
Prezes-Artek napisał/a: | Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju. |
FOSS napisał/a: | Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół | Skąd wy takie info macie ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-05-29, 20:31
|
|
|
Z programu ELSA?
Lub z info mechaników serwisu VW Audi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-06-02, 07:34
|
|
|
danishow napisał/a: | Prezes-Artek napisał/a: | Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju. |
FOSS napisał/a: | Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół | Skąd wy takie info macie ? |
Wnioskuje ze schematu kanałów olejowych jeśli zaworek puszcza to olej spłynie i zanim ciśnienie dojdzie to klepie przez chwile.
49498806_755096938201018_6010652412577054720_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 160 raz(y) 73,77 KB |
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-06-02, 15:11
|
|
|
Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-06-02, 16:30
|
|
|
Cisnienia spowodowanego ruchem tłoków? Od tego sa obie odmy z tylu silnika. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-06-02, 17:54
|
|
|
danishow napisał/a: | Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic. |
Daniel, cytując wprost serwisówkę: "Die Ölrückhalteventile verhindern, daß das Öl bei Motorstillstand aus dem Ölfilter und den Zylinderköpfen in die Ölwanne zurückläuft."
Die Ölrückhalteventile to tak potocznie po naszemu bym przetłumaczył na "olejowe zawory zwrotne"
Zawór o którym ty piszesz, Öldruckbegrenzungsventil, moim zdaniem, jest jeden i znajduje się przy pompie oleju |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-06-02, 20:16
|
|
|
Czyli jaka one wkoncu rolę pełnia? Jak by ich nie było to co się stanie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|