Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-16, 21:54
|
|
|
ernesto napisał/a: | oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe. |
Miałem regenerować, ale Ok wymienię go, koszta prawie te same. Szczerze to ja z ubywającym g12 z lpg mam problem praktycznie od początku. Cybanty,oringi,krućce,przewód wodny i węże wodne powymieniane, bo tam najpierw były wycieki. Wszystko uszczelnione, a wyciek przeniósł się na reduktor. Trochę dziwne, bo gdzie nie załatam, to on musi znaleźć kolejne miejsce wycieku
hipcio napisał/a: | Masz interfejs do lpg? i Vaga |
Niestety nie mam |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-16, 22:04
|
|
|
importcompany napisał/a: | a śmierdzi trochę gazem jak trzęsie ? |
W kabinie już nie śmierdzi po dociągnięciu opaski na przewodzie, na zewnątrz trochę śmierdzi, ale myślałem, że to norma- kwas z wydechu
Wyciek mam ewidentnie z silvera, z tej uszczelki, co idzie po obwodzie |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-01-16, 22:06
|
|
|
Jeśli jest tak ajk piszesz to sprawdziłbym ciśnienie w układzie chłodzenia. Wymienił kolanka na metalowe i nie robił sobie kosztów. W zamian za koszt reduktora w którym kolanka plastikowe z czasem i tak się zrobia jajowate i bedą podciekać wydałbym te pieniądze wydać na paliwo do mnie i cieszył się z jazdy na lpg.
Zrobisz jak uważasz, sprawdz gdzies cisnienie układu chłodzenia bo ja nie mam takiego manometra i podmień korek bo to nie jest normalne zjawisko ze ciągle przecieka.
Dokręc cztery nakrętki na silverze i się uszczelni. Norma z czasem się luzuja. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-16, 22:32
|
|
|
hipcio napisał/a: | Dokręc cztery nakrętki na silverze i się uszczelni. Norma z czasem się luzuja. |
To fakt, już raz był skręcany i na jakiś czas był spokój, ale znowu to wyszło. Postaram się to jakoś sprawdzić. Też już obawiałem się upg z tym ubywającym płynem, ale mechanik po znalezieniu tych wycieków z lpg, absolutnie temu zaprzeczył, brak innych objawów. Szczerze te wycieki są minimalne, spadnie dziennie kilka kropel, ubytek w zbiorniczku jest praktycznie niezauważalny. A te wycieki mogą mieć wpływ na te moje drgania?czy to inna bajka? |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-17, 01:01
|
|
|
Co do telepania to przyczyn moze być kilka i najlepiej podłączyć sie pod lpg i sprawdzić wtryskiwacze kolejno, czujniki temp. i korekty po temp. bo zrobiło sie zimno i może sie zalewa.
Spojrzeć do Vaga też nie zaszkodzi.
u mnie wtryskiwacze ok , czujnik temp ok, zero bledow na vagu, wszystko ogolnie jest niby ksiazkowo jesli chodzi o mapy...
a mozliwe,ze olej jak mialem w plynie chlodniczym to cos spuchlo w srodku w tym reduktorze? Chodzi mi o jakies elementy gumowe. Mozliwe ze ten czujnik od temp sie jakos zalepil? Uklad po zrobieniu glowicy byl plukany juz 2 razy... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-17, 19:40
|
|
|
to ja wam tak na piszę ale już ostatni raz bo ile można
wtryskiwacze można załatwić jednym tankowaniem słabej jakości lpg
bo dobrej u nas w kraju raczej nie ma .
To raz dwa to słabe filtry które przepuszczają ten fajny olej
ja w swych autach mam tak zwane odolejacze
filtry zmieniamy od przepływu bo takie r4 pali 8 l a nasze ?
Na zimnym motorze nie dogrzanym może jeszcze zimny gaz zamrażać wtryski i też może być problem ale to do sprawdzenia bez kabelek jest .
Proponuję wam zrobić test białej rękawiczki
na nagrzanym motorze przed filtrem demontujemy przewód i dajemy plusa na zawory i patrzymy jak wydobywa się lpg na tą białe coś jak odparuje i zostaną ślady jakieś to nie muszę tłumaczyć
jak jesteście pewni tego co wyżej to wtedy czepiamy się korekty pod temperaturę |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-18, 15:10
|
|
|
podepnę się pod temat,u mnie też czasem przerywa puki nie złapie temp.,wyskoczyły błędy-wypadanie zapłonu cylinder 5,6,7. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-18, 21:18
|
|
|
jakie masz wtryski |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-19, 13:49
|
|
|
pepi napisał/a: | jakie masz wtryski |
tzn.? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-19, 15:02
|
|
|
nazwę ich
albo daj foto |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-19, 15:09
|
|
|
chodzi o wtryski gazu?nie wiem,jutro oblukam.instalacje mam nową,Staga, zakładaną 3 tygodnie temu. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-19, 18:32
|
|
|
tak
stag to komp sterujący a reszta jak pan gazownik dał
najlepiej daj foto komory silnika może tam jest problem |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-20, 09:04
|
|
|
dane z książki serwisowej-układ sterujący STAG 300,reduktor AC,listwa wtryskowa AC.
w tym tygodniu postaram się zmienic świece,bo jeszcze tego nie zrobiłem,i zobacze czy coś pomoże. |
|
|
|
|
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-20, 09:53
|
|
|
Ja miałem to samo trzęsło budo po przełączeniu na gaz i wypadały zapłony prawie wszystkie. Wyczyściłem wtryski wszystko gra elegancko a instalacja ma 7 tysięcy przebiegu. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-20, 12:29
|
|
|
proponuje dać dobry filtr każdemu |
|
|
|
|
|