Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-21, 14:37   [D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW

Pytanko mam, bo się zacząłem niepokoić

Mam przestawiony rozrząd .
W grupie 093 w chwili kupna auta miałęm -11 -7

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i wyszło -9(-10) -7, gdze wartośc skacze między -9 -10 i teraz pytanie czy to jest normalne czy jest tam jakieś kupsko zrobione. bądź coś luźnego, że jest przeskok ??
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-08-21, 17:29   

Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-21, 18:45   

kryhawrc napisał/a:
Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach


Tylko ty p[iszesz o samym ustawieniu, a mi chodzi o to, skąd zmiana wartości z -11 do -9

Choć teraz przy temp 36° C płynu jest -10 -7

I wygląda to tak, że się to zmienia wraz ze wzrostem temp na silniku .
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-08-22, 18:12   

U mnie też się zmienia jak się zagrzeje. Ale po nagrzaniu stoi w miejscu.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-22, 22:20   

u mnie też się zmienia o 1 stopnień, tyle ze u mnie jest chyba +7 / - 4 <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-25, 12:32   

kurcze jak widac sporo zalezy od metody moj mechanik ustawił mi rozrzad w mojej A na 0;0 skacze 0,-1 a w niedawno zakupionej Sce mam -8;-5 mam na to gwarancję nie mam co jechać i sie pluć bo ponoć jest to w granicach tolerancji
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-25, 12:46   

-8 to jest przestawionu o ząb .

U mnie było tak jedno koło o 2 zęby a drugie i 1 . I na pisaki zmieniali bo widać :P
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-26, 13:05   

Dani mówił że jest to w granicy tolerancji bynajmniej u mnie ty masz wiekszy rozjazd , btw jak to wplywa na zywotnosc itp ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-08-26, 20:46   

tolerancja to do -4 jest z tego co wiem
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-27, 11:40   

To Wam powiem, tak jak to teraz wygląda.

Wymieniłem cały kompletny rozrząd z paroma pierdołami.

Ojciec odebrał auto i wracał do domu.

Auto złapało błędy
Błędy; 16804 System katalizatora. Zbyt niska wydajność
17927 Zmiana regulacja zaworu
18010 Napięcie zasilania KL 30 za niskie napięcie. Po usunięciu błędów

I teraz co mnie zastanawia. Pierwszy pomiar wyszedł -3 -3 bądź -7 ,
po usunięciu błędów drugi pomiar już pokazał
-13 -7

jak to możliwe i czemu się tak dzieje ?? <boisie> <bezradny>
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-27, 12:40   

sprawdzasz na gorącym? Za kazdym razem?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-27, 12:43   

Ojciec sprawdzał jak wrócił, więc silnik był rozgrzany.
Teraz nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły pokazuje tak samo.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-08-27, 12:54   

skasuj babole i sprawdz czy coś się zmieni
nawet jak baboli brak
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-27, 13:23   

Jak babole usunięte jest to samo. -13 - 7

Mechanior się zarzeka, że na blokadach składane <bezradny>

Kazałem ojcu się przejechać na grupie 90 ? jakie powinny być prawidłowe wartości ? od 0 do 24 przy jakich obrotach ?

[ Dodano: 2017-08-27, 15:04 ]
Zlogowana 090

przy cofaniu -3 obydwa banki.

jak tylko się ruszy od razu na bankach jest 19 jak w palnik na trójce (powyżej 100 km/h) to wzrasta do 22 . Nie skaczą. idą praktycznie równo.

[ Dodano: 2017-08-27, 16:48 ]
Czy na blokadach jest się w stanie źle to złożyć ? Mechanior mówił, że na wałkach są wycięcia i blokada w to jakoś wchodzi i że powinno być dobrze.
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-08-27, 18:22   

teoretycznie jest to proste zadanie ale praktycznie to widzi sie ile V8 ma dobrze ustawiony rozrzad tyczy sie to nie tylko A8 wyciagal nastawniki badz zmieniał łancuchy czy tylko rozrzad??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.