Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-08-27, 18:45
|
|
|
panowie jak na blokadach się składa o się ustawia tylko wałki a na drugich wałkach jest czujnik który pokazuje wychylenie a w środku jest napinacz
Więc ja bym obaczył ten napinacz na którym jest -13 |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-28, 20:16
|
|
|
Będą ściagane dekle, gdyż ustawienie na blokady daje taki a nie inny wynik,
ustawieni na 0 powoduje hałas łańcucha i kiepską pracę silnika, ciężkie odpalanie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-08-29, 11:14
|
|
|
nie rozumiem tego
mi się raz udało ustawić na 0 -1
dlaczego miało by się coś dziać jak jest bez odchyłki ?
WTEDY TYLKO KOMP NIE KORYGUJE nastawników i tyle .
Ja miałem u siebie 20 i chodziło to i nawet prawy z lewym nastawnikiem zamienione |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-29, 14:28
|
|
|
Załozyli jeszcze raz blokadę, i nie ma bata było -13 -7 , więc przekręcili troszkę koło i było 0 0 , ale auto nie zabardzo chciało odpalić , chód był nie równy i bardzo kiepski i było słychać łańcuch.
Dekle ściagane po to by zobaczyć czy obydwa wałki są w punktach.
Przy ustawieniu -13 -7 też ładnie chodzi, ale -13 to dużo więc chce by odchyłka była mniejsza, gazownik twierdzi, że przy przestawionym rozrządzie gazu nie ustawi (auto mu gaśnie). |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-29, 18:34
|
|
|
Lechu, czemu nie chcesz oddac auta w rece mechanika u ktorego robi Maciek (preston) ???? Jest to pracownik aso, ma sprzet i wiedze i jak widzialem to u Macka rozrzad jest 0:0 .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-29, 19:05
|
|
|
Ja o tych zółtych to różne rzeczy słyszałem..
Jak kupowałem kiedyś same ślizgi czy też później nastawniki to miały takie ślizgi
http://allegro.pl/nowe-sl...32.html#thumb/1 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-30, 18:48
|
|
|
Slizgi zamówione,
pytanie czy da się wymienić ślizgi bez ściągania wałków ??
Tak to wygląda .
Strona prawa
Strona lewa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-30, 19:40
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji. |
ale tylko ssące. Wydechowych nie trzeba ruszać, tym samym nie trzeba zrzucać rozrządu...Wystarczy górny wałek wyjąć i nastawnik "wychodzi bokiem" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-08-30, 19:40
|
|
|
ja bym wyrwał nastawniki i obaczył ich stan
bo stare ślizgi same spadną |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-30, 22:44
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Na lewym nastawniku to nie ma górnego ślizgu...
Jeżeli łańcuszek mocno wytarł podstawę ślizgu to do wymiany będzie nastawnik.
Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji. |
Przy ściągnięciu dekli jeszcze był, rozpoadł się po "dotknięciu"
Wymieniam wszystkie 4. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|