Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-08-27, 18:45   

panowie jak na blokadach się składa o się ustawia tylko wałki a na drugich wałkach jest czujnik który pokazuje wychylenie a w środku jest napinacz :]
Więc ja bym obaczył ten napinacz na którym jest -13
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-28, 20:16   

Będą ściagane dekle, gdyż ustawienie na blokady daje taki a nie inny wynik,
ustawieni na 0 powoduje hałas łańcucha i kiepską pracę silnika, ciężkie odpalanie. <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-08-29, 11:14   

nie rozumiem tego
mi się raz udało ustawić na 0 -1
dlaczego miało by się coś dziać jak jest bez odchyłki ?
WTEDY TYLKO KOMP NIE KORYGUJE nastawników i tyle .
Ja miałem u siebie 20 i chodziło to i nawet prawy z lewym nastawnikiem zamienione <boisie>
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-29, 14:28   

Załozyli jeszcze raz blokadę, i nie ma bata było -13 -7 , więc przekręcili troszkę koło i było 0 0 , ale auto nie zabardzo chciało odpalić , chód był nie równy i bardzo kiepski i było słychać łańcuch.
Dekle ściagane po to by zobaczyć czy obydwa wałki są w punktach.

Przy ustawieniu -13 -7 też ładnie chodzi, ale -13 to dużo więc chce by odchyłka była mniejsza, gazownik twierdzi, że przy przestawionym rozrządzie gazu nie ustawi (auto mu gaśnie).
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-29, 18:34   

Lechu, czemu nie chcesz oddac auta w rece mechanika u ktorego robi Maciek (preston) ???? Jest to pracownik aso, ma sprzet i wiedze i jak widzialem to u Macka rozrzad jest 0:0 ....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-29, 18:39   

Bo jego mechanik, z tego co mi mówił już nie robi, poza tym auto mam w Koninie

btw mam pęknięty i wytarty ślizg po lewej nastawnika. jakie są numery ślizgów ??

To się nada ?

http://allegro.pl/slizg-n...6937546944.html

czy

http://allegro.pl/nowy-sl...47.html#thumb/1

??
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-29, 19:05   

Ja o tych zółtych to różne rzeczy słyszałem..

Jak kupowałem kiedyś same ślizgi czy też później nastawniki to miały takie ślizgi

http://allegro.pl/nowe-sl...32.html#thumb/1
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-30, 18:48   

Slizgi zamówione,

pytanie czy da się wymienić ślizgi bez ściągania wałków ??

Tak to wygląda .

Strona prawa


Strona lewa




 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-30, 19:07   

Da rade. Tu masz opisane co i jak

http://www.a8team.pl/d2-f...cha-vt16705.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-08-30, 19:22   

Na lewym nastawniku to nie ma górnego ślizgu...
Jeżeli łańcuszek mocno wytarł podstawę ślizgu to do wymiany będzie nastawnik.

Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-30, 19:40   

marekp750 napisał/a:
Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.


ale tylko ssące. Wydechowych nie trzeba ruszać, tym samym nie trzeba zrzucać rozrządu...Wystarczy górny wałek wyjąć i nastawnik "wychodzi bokiem"
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-08-30, 19:40   

ja bym wyrwał nastawniki i obaczył ich stan
bo stare ślizgi same spadną
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-30, 22:44   

marekp750 napisał/a:
Na lewym nastawniku to nie ma górnego ślizgu...
Jeżeli łańcuszek mocno wytarł podstawę ślizgu to do wymiany będzie nastawnik.

Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.


Przy ściągnięciu dekli jeszcze był, rozpoadł się po "dotknięciu"

Wymieniam wszystkie 4.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-08-31, 06:41   

To dobrze, że był. Przynajmniej nie będziesz miał załatwionego nastawnika (wytartego) przez łańcuszek.

Niestety tysiące godzin wygrzewania i pracy łańcuszka robią swoje. Ślizgi robią: pa, pa.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.