Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po chwili audi a8  
Autor Wiadomość
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-11, 15:33   

Problem dalej występuje, mimo że g28 zmieniony. Zastanawiam się czy może to być pompa, dziś mierzyłem i jest 3.2 bara na listwie, a ta pompa mi spaliła 2 razy bezpiecznik. Druga sprawa wczesniej wyskakiwał mi bład sondy od podgrzewania, dalej nie wystepuje po skasowaniu. I sam nie wiem już czego czepić.
Gdy jest poniżej zera to gdy zapale silnik to przez parę sekund silnik przerywa, przy próbie dodania gazu silnik nie reaguje a właściwie to się dławi, odpuszczeniu gazu zaczyna pracować normalnie. Sam już nie wiem. Może to być pompa paliwa? Po zagrzaniu dostaje odpowiednią ilość paliwa a na początku nie, tak samo po ponownym paleniu może nie osiąga odpowiedniego ciśnienia.
Dziś sprawdziłem na vagu czujnik temp od -3 do 50 szło równo co 1 stopień, dość szybko. Czyli czujnik jest ok.
Przepływomierz wskazuje na wolnych koło 14-25 po dodaniu gazu w podloge idzie do 238 mg i z tego co doczytałem to tak powinno być

Gaz można wykluczyć bo po zakręceniu butli i wyjeżdzeniu z przewodów paliwa dalej jest to samo na samym paliwie. Najgorsze jest to że to występuję jak chce i ciężko dojść co jest i doprowadzić do takich samych warunków.
Zastanawiam się czy komp mógł złapać złe wartości adaptacyjne w związku, ze jest gaz?
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-11, 15:59   

sprawdz czujnik do pelnego nagrzania mi pokazywał max 72stopnie przy 90st.zrzuc kleme na noc.potem zrob 100km trasa miasto na benzynie.zrobi sobie dobra mapa potem juz na gazie smigaj.a potem jak nie pomoze to stawial bym na pompe
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-12, 17:53   

przy pełnym wskazywał mi 88-92 stopni, ale to wczesniej sprawdzałem dzis mi laptop padł przy 50

Przeczyściłem nawet zaworek od EVAP i zaslepilem oraz zaślepiłem od regulatora ciśnienia na listwie, zobaczymy
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2013-12-20, 21:00   

HAHAHA a ja mam całkiem odwrotny problem jak ciepły pali od strzału a po nocy za 2 a nawet za 10 razem jak go coś najdzie. auto już u 3 mechaników stało i nic nie znaleźli i też już mnie to irytuje ;( Silnik też AQF
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-20, 21:55   

u mnie była pompa, wymieniłem g28 i wiekszosc czujników i dopiero wymiana pompy pomogła
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2013-12-20, 22:23   

Pompa sprawdzana ciśnieniowo i ćiśnienie 4,5 bara więc to chyba nie to
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-21, 09:27   

U mnie tez dawała 4 bary <jezu>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-21, 18:33   

przy pompie ma być 8 ;)
podobno
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-21, 19:47   

Przed reduktorem 6 bar za 3.8-4.0 bar
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-21, 21:21   

Ma ktoś serwisówke odnosnie tych 8 barów czy 6? Jakieś potwierdzenie?
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2013-12-21, 21:22   

O to u mnie tak jest przed 6,5 a za 4,5
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-09, 20:29   

Odgrzeję temat, mam problem ze swoim S8 340KM +podtlenek LPG, pojadę gdzieś auto postoi z godzinkę i już za pierwszym razem nie zapali najczęściej dopiero za drugim.. na dłuższą metę jest to uciążliwe co radzicie sprawdzać pompę na 1 rzut? pomijając ten fakt samochód jeździ bardzo dobrze.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-09, 20:33   

mogą też wtryski podlewać lub reduktor podciśnieniem
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-09, 21:44   

Ja bym zrobil to inaczej.
Najpierw podcisnienie zatkał do parownika i gaz zakrecił zeby wyelminować no i oczywiscie wyjezdzic, nastepnie brałbym sie za pompe
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-09, 22:47   

Jeżeli wtryski by lały to problem był by chyba non stop? a nie tylko po lekkim schłodzeniu? powinienem już chyba wymienić również świece, tylko szkoda mi wywalać oryginałów(ze znaczkami VW AUDI) 4 bolce a mam kupione NGK na 1 bolec za przeproszeniem? Ten reduktor da się jakoś sprawdzić w warunkach domowych?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.