Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-03-10, 11:05
|
|
|
Wiec tak mała nieszczelność na wtryskach gazowych nie powoduje problemu od razu, zanim się kolektor napełni gazem chwilę to trwa. Tak samo podciśnieniem, to nie jest tak że otwierasz zawór i sie napełnia, tam jest mała nieszczelność i nic wiecej, wtedy takie kwiatki się beda działy |
|
|
|
|
|
|
|
master439
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 8 Skąd: FG
|
Wysłany: 2014-03-14, 13:12
|
|
|
no to ja się podłączę. mam podobny problem silnik2.8 ACK. Po nocy postoju pojazdu trzeba go kręcić ok 6 sekund aby go odpalić, gdy juz odpali o tych 6 sekundach za każdym razem pali idealnie |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-14, 16:11
|
|
|
master439,
Użyj wyszukiwarki! Ten problem był już poruszany na forum. Temat został przeniesiony do śmietnika |
tytuł tematu brzmi : Problem z odpaleniem po chwili audi a8
master439 napisał/a: | no to ja się podłączę. mam podobny problem silnik 2.8 ACK. Po nocy postoju pojazdu trzeba go kręcić ok 6 sekund aby go odpalić, gdy juz odpali o tych 6 sekundach za każdym razem pali idealnie |
Nie raz było o tym pisane na forum, wystarczy poszukać. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 10:40
|
|
|
ja mam podobny problem jak bombowozista po postoju (nocy ) za 1 razem kreci i kręci odpala lub odpala za 2x na cieplym odpala na strzala .... w czym jest problem?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 12:04
|
|
|
wiesz co wlasnie nie wiem jak to rzetelnie sprawdzic bo widzialem ze masz taka w dziale sprzedam ale po ciemku nie bede kupowal bo na graty nie mam juz miejsca jak to zweryfikowac kolego ? dzis jeszcze nie jechalem wiec dam z 4x zaplon wtedy nabije paliwo za kazdym razem jak odpali tzn ze zamawiam u ciebie pompę masz inny pomysł ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-07-15, 12:06
|
|
|
Oczywiście nie sugeruje zakupu Tylko tak to troche wygląda - jakby kosz z pompą się nie napełniał , sugeruje to tylko jakaś nieszczelność w koszu . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-07-15, 14:13
|
|
|
Presto 2x i sprawdzisz. Za pierwszym razem przed odpaleniem pobaw się zapłonem tak jak Ci mówiłem. Następnego dnia przed odpaleniem wlej ze 3 litry paliwa. Kup sobie w kanister troszkę wachy i zobaczysz. Zalewając przed odpaleniem kosz przez wlew sprawiasz że się odpowietrza. Wypełnia się. Zalejesz 3 litry, potem na zapłon i kręć. Jeśli odpali to znaczy że kosz nie trzyma. zawsze możesz zalać paliwa grubo ponad połowę i zobaczyć co się będzie działo. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-15, 14:18
|
|
|
jeśli nie sprawdziłeś szczelności układuy LGP czy nie puszcza reduktor bąków podciśnieniem lub wtryski, to sprawdź wodą z mydłem psikająć na wtryski lub zdejmująć wężyk z krućca reduktora od podciśnienia i zobacz czy sie bańki nie robią. Możesz jeszcze zakręcić butle i pojeździć ze dwa dni lub jak kto woli ok. 100km na samym PB i wtedy zobacz jak będzie.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 15:23
|
|
|
dzis pobawilem sie przy odpalaniu zaplon 4x ale tylko za 1x bylo slychac pompe odpalil za 1x ale nie na strzala zakrecil 2x i odpalil kurde dziwne |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-15, 17:23
|
|
|
Po zakręceniu LPG nie sprawdzalismy uprzednio jeżdżąc na PB ale jak wyżej napisane kosz łatwo sprawdzic dolewając waszki,pompe zapalając za 2,3razem dopiero,albo wlac mu do pełna albo sprawdzic ile daje ciśnienia.
A ten regulator ciśnienia na listwie paliwowej?? |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-15, 18:53
|
|
|
Regulator sie sprawdza sciagajac podcisnienie. Sciagasz podcisnienie odpalasz i patrzysz czy z krocca nie leci benzyna. Gasisz samochod i jeszcze przez chwile obserwujesz regulator. Bywa tak ze jak cisnienie na listwie zaczyna delikatnie spadac to on zaczyna popuszczac .....
Zacznijcie od zakręcenia butli z gazem i wyjezdzeniu gazu z przewodow paliwowych do zera. Po takim zabiegu dopiero odpalac samochod na zimno z rana na benzynie (za pierwszym razem bez zadnego cudowania z zaplonem). Jak zapali normalnie to gazidlo problem robi. Jak zapali z problemami to nie ma co sobie dupy gazem zawracac. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-15, 19:14
|
|
|
Zrobione byo tak że zakręcilismy butle i se wypyrkał do końca gaz. Rano odpalił jakos lepiej. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-08-18, 16:39
|
|
|
zakrecilem butle pojezdzilem z 200km bylo dobrze za kazdym razem na benie dolalem STP ktory kupilem razem z apo strzelilem jeszcze 100km problem z lpg zniknał na jakis tydzien .... i zaczelo sie znow pierwsze odpalenie jest problematyczne
wczoraj auto zostawilem u gazownika , mowi ze cisnienie nie schodzi i jest w normie czyli nie popuszcza gazu... watpie bvy demontowali wtryski i sprawdzali kazdy z osobna..., dowiem sie jutro co i jak problemu nie mam na benie problem mam na lpg , sugerowali ze czuc u mnie olej przy starcie ja na to ze tak bo nie mam katów to raz a po 2 zawsze jest mozliwosc ze gumki popuszczaja po 15 latach ale od wymiany czyli 7-8 tys km przejechanych na pelnym bucie dolalem 0,6l oleju... wiec to chyba nie problem, na benie odpala na strzala przy lpg kreci jak glupi i w koncu odpala ale jest to dla mnie nie komfortowe ...
dodam jeszcze ze p jezdzie na tym stp+pb przez ok 5 dni bylo juz dobrze i problem wrocil ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-19, 06:05
|
|
|
zmień gazowników |
|
|
|
|
|