Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-13, 10:02
|
|
|
colln napisał/a: | NGK kiedys były dobre jak wchodziły na nasz rynek bo były to oryginalne świece Made In Japan |
Ja też jestem tego zdania colln napisał/a: | Osobiście uważam, ze BOSCH jest zdecydowanie lepszym wyborem |
i tu masz znów rację............zauważyłem ,że na NGK padają cewki w modelu D3 , sprawdziłem to organoleptycznie i od czasy wymiany na BOSCH-a ..........rok bez usterki cewki. colln napisał/a: | Do swojej A8 też włożyłem platynowe tej firmy i były Made IN Germany |
też to zrobiłem. :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Pi-JAY
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-29, 23:02
|
|
|
... ja dziś zakupiłem 8 świeczek NGK BUR6EFSZ (takie też miałem zamontowane przez serwis ASO ABT SportLine w Szwajcarii) do ABZ na LPG. Koszt 24zł/szt w AD Auto we Wro. Za wymianę w warsztacie skasowali mnie 100 zł nie wiem czy to dużo czy mało :mrgreen: |
_________________ Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg |
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2010-09-30, 09:05
|
|
|
dice111 napisał/a: | Do siebie wsadziłem DENSO, ale jak się spisują na gazie nie mam pojęcia:
|
Dobrze się spisują. Mam jednoelektrodowe na gazie ok. 10 tys. bez najmniejszych problemów.
[ Dodano: 2010-09-30, 10:09 ]
Pi-JAY napisał/a: | Za wymianę w warsztacie skasowali mnie 100 zł nie wiem czy to dużo czy mało :mrgreen: |
To jest ok. 30 min. Twojej pracy jako niedoświadczonego mechanika. Pod warunkiem, że masz klucz i odpowiednio dużo siły w łapkach. |
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-09-30, 09:13
|
|
|
Kup takie jak zaleca producent, w specjalne świece, przewody, oleje przeznaczone do LPG nie wierz bo to czysty marketing... |
|
|
|
|
|
|
|
Pi-JAY
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-30, 10:49
|
|
|
Pi-JAY napisał/a: | Za wymianę w warsztacie skasowali mnie 100 zł nie wiem czy to dużo czy mało :mrgreen: |
To jest ok. 30 min. Twojej pracy jako niedoświadczonego mechanika. Pod warunkiem, że masz klucz i odpowiednio dużo siły w łapkach.[/quote]
... świeczki wykręciły się jak trza - o trudno odżałuje stówę za naukę w przyszłości. Ewentualnie jak coś nie będzie trybiło to będę jeździł i marudził sese |
_________________ Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-30, 10:56
|
|
|
Ja do eSy też ostatnio wrzuciłem nowe świeczki...
ponieważ o NGK usłyszałem niestety kilka mniej pochlebnych opini że to już nie ta jakość co kiedyś więc u mnie zagościły BERU model (o ile dobrze pamiętam) Z129. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2010-09-30, 13:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | ponieważ o NGK usłyszałem niestety kilka mniej pochlebnych opini że to już nie ta jakość co kiedyś |
Podobno te wyprodukowane poza macierzystym krajem są kiepawe. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:09
|
|
|
Moje poprzednie przed DENSO (jeżdżą "na zapasie" :mrgreen: ) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:11
|
|
|
A co było, kiepsko chodziły? Pytam bo szukam jakiś do swojej a8 i nie chce lipy |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:13
|
|
|
Nie. Po prostu, zaraz po kupnie, przy okazji rozrządów, płynów, filtrów itp czynności wymieniałem świece.
Pytałeś mnie o jakieś BOSCHki na PW. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:20
|
|
|
aaa przypominam sobie, patrze teraz po allegro jakie są dostępne świece i różnice cenowe i te są w miarę tanie ale czy cena idzie za jakością..... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:24
|
|
|
Z BOSCHami, DENSO, czy ISKRAMI nie mialem nigdy problemów, czy to w swoich samochodach, czy reklamacjach. Z NGK natomiast było różnie - np. w aucie brata - wygięła się. Z drugiej strony - jeżdzą u mnie w Matizie i nic się nie dzieje. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-10-01, 19:08
|
|
|
dice111 napisał/a: | Z BOSCHami, DENSO, czy ISKRAMI nie mialem nigdy problemów, czy to w swoich samochodach, czy reklamacjach. Z NGK natomiast było różnie - np. w aucie brata - wygięła się. Z drugiej strony - jeżdzą u mnie w Matizie i nic się nie dzieje. |
Cholerka... kilka dni temu jak wymianiałem świeczki (stare to właśnie NGK) to jedna z nich ledwie co się wykręciła... po wyjęciu oczom moim ukazał się zwichorwany gwint :evil:
Przyznam się że portki miałem już pełne |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-10-01, 19:26
|
|
|
a jak gwint w głowicy? |
|
|
|
|
|