Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-26, 19:51
|
|
|
ja tez obstawiam manetke...jesli czyszczenie stykow nie pomoze lub ten przelacznik nie jest uwalony to nowa (uzywana) manetka. Jak wspominalem mialem podobny problem z manetka tempomatu, tzn. kierunki i dlugie swiatla dzialaly, ale przycisk od sterowania tempomatem juz nie. Po przeczyszczeniu bylo ok...mimo to nowa (uzywke ale jak nowa) manetke kupilem i teraz sie kurzy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-26, 20:58
|
|
|
no to morze kupie od ciebie ta manetkę <hura>
A pytałem juz wczesniej czy mogę sprawdzić silniczek na krótko??? żeby go wykluczyć |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-26, 21:16
|
|
|
a czy ta manetke mozna rozdzielic -bo czesto występuje jako przełacznik zespolony? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-26, 21:26
|
|
|
to jest dokladnie caly przelacznik
po srodku masz dwie czarne sruby (na dole i u gory manetki) i jak je wykrecisz to mozesz "rozpolowic" ten caly przelacnik i wymienic sama manetke od wycieraczejk. Zworc uwage ile tam jest tych stykow, pinow, kabelkow i moze wlasnie problem tkwi w tej manetce... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-26, 21:31
|
|
|
czyli nie musze kupowac całego przełącznika.
Spróbuje jeszcze w weekend sprawdzic silnik na krótko-moze bedzie coś wiecej wiadomo
No i spróbuje dobrac sie do manetki
na razie dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-26, 21:33
|
|
|
tu masz sam ten przelacznik wycieraczek: 4D0953503B
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-28, 21:48
|
|
|
dzieki-jutro rozbieram
Zapomniałem dodac ze jak wycieraczki chodza(oczywiscie w jednym,najszybszym trybie) to kiedy cofne manetke ,momendalnie staja(nie cofaja sie do połorzenia "0")
Tak ze to tez swiadczy o braku pradu przy manetce(tak mi sie wydaje)
Mam nadzieje ze jutro sie wszystko wyjasni |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-12-01, 18:21
|
|
|
No i niestety nic nie zrobiłem. Nie miałem małego torxa z dziurką. Tak że najpierw ,musze zakupić jakis sprzęt do rozkręcania |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-01, 19:35
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Nie miałem małego torxa z dziurką. |
hehe podstawa w Audi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-12-20, 12:31
|
|
|
No i niestety ale to nie wina manetki. Założyłem inną i nic sie nie zmieniło, czyli teraz pozostaje wymiana silniczka. Chyba że jeszcze po drodze moze być cos innego |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-12-28, 22:42
|
|
|
Problem nareszczie rozwiązany. Problemem był silnik. Po wymianie chodzi wszystko jak nowe <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-29, 10:22
|
|
|
no to fajnie ze wszystko smiga. Brales nowy silnik czy jakas uzywke? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-12-29, 17:52
|
|
|
Używke. Razem z całym mechanizmem. Bo był w dużo lepszym stanie jak mój. U mnie były juz troche luzy. 125 zł zapłaciłem-myśle ze prawie jak za darmo.
Tak że jeden problem z głowy, teraz zabieram sie za naspetny problem-brak oswietlenia w bagażniku ale to chyba w innym temacie-chyba ze tez to przerabiałeś??
Jak na razie dziękuje za pomoc <kwiatek> |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-29, 22:42
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | 125 zł zapłaciłem-myśle ze prawie jak za darmo. |
no to faktyczni nie duzo...ja narazie nie wymieniam, ale juz jakies mysli chodza po glowie, bo mi sie juz te tulejki przymajace ramiona wycieraczek wyrobiny i ogolnie lekkie luzy sa ...tak wiec moze na lato tez wymienie <niewiem>
kryhawrc napisał/a: | teraz zabieram sie za naspetny problem-brak oswietlenia w bagażniku ale to chyba w innym temacie-chyba ze tez to przerabiałeś?? |
to juz do obgadania i innym temacie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|