Autor |
Wiadomość |
Janek
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartosz
Jeżdzę: A8
Wiek: 39 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-10-09, 20:16
|
|
|
ta duża na kosz 95x0,2 a reszte brałem na oko tzn na ten cypek który odstaje od kosza i na zamknięcie pływaka czy jak to się tam nazywa |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-10-10, 06:42
|
|
|
oma142 napisał/a: | dlaczego kuleje panowie zimny??? |
Może spada ciśnienie bo jest mała nieszczelność : http://www.audipages.com/...leakrepari.html |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-10-11, 11:02
|
|
|
Panowie, wg mnie macie problem z tą aluminiową (najdroższą) ruchomą uszczelką. sprawdzcie czy nie ma jakichś wgnieceń i mocno ją dokręćcie.
Paliwo do rana poprostu schodzi z kosza do komory - jak nalejecie paliwa to jest w koszu i wymusza krążenie paliwa w ssawkach i pompa zdąży napompować przed wypływem paliwa z kosza |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-09, 10:04
|
|
|
jaano,
O jakiej aluminowej (najdroższej ) ruchomej uszczelce - piszesz?
Pozdrawiam
Jacek |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-09, 13:34
|
|
|
O tą |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-09, 13:37
|
|
|
A jest ona do kupna, w ASO tylko kompletne pompy (cały kosz) sprzedają za 3000zł |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-09, 14:31
|
|
|
Hehe 3 tysie,no nieźle :lol: słuchaj co do uszczelek to jest kilka tematów na forum o tym,musisz poszukać...jak dobrze pamiętam to cały komplet tych uszczelek tj.ta aluminiowa i oringi to koszt chyba ok.400 złociszy. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-09, 14:40
|
|
|
Ku.wa to ja za POmpę VDO nowa dałem 500zł, a gdzi je można kupić? |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-09, 21:39
|
|
|
Chyba w ASO. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-10, 07:07
|
|
|
DZięki
[ Dodano: 2012-08-21, 08:57 ]
Witam serdecznie
Jednak nie wymieniłem pompy sam , dałem ją do wymiany specjaliście. Działa prawidłowo.Jedyna uwaga o, której nikt nie wspomina na forum to taka, że oprócz poprawnego ustawienia pompy w zbiorniku oraz w koszyczku, przed uruchominieniem trzeba zalać bak do pełna aby pompa odpowietrzyła wszystkie przewody pomiędzy komorami. A potem to jest już OK.
Dodam, że po wymianienie skończyło się także bulgotanie w zbiorniuk tuż przed odpaleniem, a działo się tak zawsze bez względu na stan paliwa czy 100% czy 50 %. Nigdy nie schodzę ze stanem paliwa poniżej połowy - taki nawyk. :-D |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:33
|
|
|
Może ktoś podać rozmiary tych nieszczęsnych oringów?
Wiele pytań już o nich padło. Czy to tajne? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-12, 20:51
|
|
|
Kolego bierzesz kosz w garść udajesz się do "uszczelki " koło "art domu" i wszystkie oringi kupujesz za max 7zł niestety tam nie kupisz tej aluminiowej |
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-12, 22:13
|
|
|
Dzięki za info.
A co można zdziałać z tą aluminiową? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-12, 22:34
|
|
|
ja w poprzedniej a8 przykleiłem oringi z jednej i drugiej strony tej uszczelki i jak na razie kolega ma spokój. |
|
|
|
|
|