Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-13, 14:16
|
|
|
BAU napisał/a: | A co można zdziałać z tą aluminiową? |
Kupić w ASO za bajońską sumę w komplecie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-14, 17:55
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | BAU napisał/a: | A co można zdziałać z tą aluminiową? |
Kupić w ASO za bajońską sumę w komplecie. |
Taa. Niektórzy cały czas nie rozumieją że po to Pan Bóg stworzył owce żeby je strzyc a nie zabijać. ;( |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-14, 18:35
|
|
|
Jeśli stara jest ok to nie kombinować tylko złożyć na niej. Nówka to ostateczność ale najdroższa z możliwości.. Zamiennika nie znalazłem niestety ;( |
_________________
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-14, 20:19
|
|
|
Kosz po raz kolejny wyjęty. Uszczelka aluminiowo-gumowa wygląda na to że jest w niezłym stanie. Żadnych ubytków ani wżerów. guma elastyczna. Jutro kupię nowe pozostałe oringi i zobaczymy. Na razie dziękuję za pomoc. Po montażu zdam relację.
DODANO:
Dzisiaj zakupiłem nowe oringi i podkładki uszczelniające. Rozebrałem cały kosz i wyciągnąłem pompę. I kolejna niespodzianka. Pompa ma od dołu jeden króciec.
Jakie znaczenie ma ten drugi cienki?
W ramach informacji wymiana polegała na wymianie całego kosza z pompą zakupionego jako kpl. Mój kosz podczas demontażu zaliczył glebę i odłamał się ten słynny cypideusz który ma trafiać wiadomo gdzie. Zakupionego zestawu nie rozbierałem, tylko sprawdziłem czy pompa działa. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-15, 13:24
|
|
|
BAU napisał/a: | Pompa ma od dołu jeden króciec. |
Więc nie jest przeznaczona do A8 D2. |
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-15, 15:43
|
|
|
A jakie zadanie ma ten mały króciec? Tak dla wiedzy bo zamówiłem nową pompę. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-15, 17:20
|
|
|
Do napełniania kosza. Musi mieć 2 cycki i już, druga sprawa to poprawny montaż (oringi polecam przetrzeć lekko wazeliną a pójdzie gładko) Pompa VDO jakoś do 550zł lata a zamiennik sporo tańszy. |
_________________
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-15, 19:49
|
|
|
Dzięki Krzychu. Pompę zamówiłem ponoć produkt UK. Oringi wymienione. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-11-15, 19:54
|
|
|
czy znaki na obudowie muszą się pokrywać idealnie?bo u mnie jest około 7mm różnicy i dłużej kręci jak zimny |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-15, 19:56
|
|
|
Dla potomnosci.
Maly kruciec pompuje paliwo w sondy rozlokowane po obu polowach zbiornikach.Sondy te to zmyslny element wykorzystujacy zjawisko Venturiego.A obrazowo ,Paliwo wylatujac pod cisnieniem z malej dyszy porywa w joz spory przewod dodatkowe paliwo ktore jest wolne wkolo sondy.Tym wezem joz doprowadzane jest do kosza z pompa paliwowa |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-15, 20:52
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Dla potomnosci.
Maly kruciec pompuje paliwo w sondy rozlokowane po obu polowach zbiornikach.Sondy te to zmyslny element wykorzystujacy zjawisko Venturiego.A obrazowo ,Paliwo wylatujac pod cisnieniem z malej dyszy porywa w joz spory przewod dodatkowe paliwo ktore jest wolne wkolo sondy.Tym wezem joz doprowadzane jest do kosza z pompa paliwowa |
Strasznie to skomplikowane. Nic nie zrozumiałem. Jak cypideusz przy pompie paliwa pompuje paliwo w sondy skoro z pompy jest jeden wylot? To raczej ze względu na lokalizację jakiś element ssawny pompy. Możesz to bardziej czytelnie wyjaśnić? Dla mnie i potomności. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-17, 20:22
|
|
|
Za prostotę tego okładu paliwowego projektant chyba zrobił doktorat i ubiegał się o Nobla z fizyki. <niewiem>
Wszystko poskładane i włożone do zbiornika auto odpaliło bez problemu.
Jedyne co mnie martwi to że wskaźnik pokazuje 3/4 zbiornika i tyle jest paliwa a odczyt ile do przejechania 390 km.
Co jest nie tak? Rozłączyć akumulator żeby się zresetowało? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:15
|
|
|
Pojeździsz troszkę w różnych warunkach to się zacznie zmieniać. Ja jak kupiłem autko i zatankowałem pod korek pojeździłem jakieś 40 kilometrów ostrzej. To mi prawie przy całym zbiorniku pokazało 300 kilometrów. <niewiem> |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-19, 23:03
|
|
|
Nie wierze w te wskazania z FIS-a choć jeśli chodzi o spalanie średnie to mi się pokrywa. Natomiast w zasięg nie patrzę ani w średnią przejechanej prędkości. Bo nie potrafię tego pojąć. Na co dzień jeżdżąc do pracy średnia prędkość mi wychodzi troszkę ponad 20 km/h zasięg zależny jest od średniego zużycia paliwa i ilości paliwa w zbiorniku. Ogólnie na wszelkie wskazania FIS przyjmuje z przymrużeniem oka. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|