Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.3TDI ] kopci na czarno  
Autor Wiadomość
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 56
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-11, 20:32   

bolciu napisał/a:
A bardzo gorąco zapraszam :) Ale najpierw niech mi auto zrobią tak jak powinno być. Pojechałem dzisiaj odebrać auto. Pierwsze co - przekręcam kluczyk i kręcę, kręcę, kręcę i lipa. Po kilku razach aku zaczął siadać, więc podpięli starter i odpalił na strzała. No to myślę - chyba aku słabe. Ale niesmak pozostał. Każdy z mechaników mocno zdziwiony zaistniałym faktem, bo auto jeszcze wczoraj odpalali żeby rozgrzać i sprawdzić czy nie ma wycieków i odpalał od kopa. No nic, mówię jade do domu, podładuję aku zobaczymy jutro rano. Pojechałem do domu 70km, zgasiłem auto, przychodzę po 15 minutach odpalam no i znowu auto kręci tak ze 3-4 sek i odpala. No tak nie może być. Stary fiat lepiej odpala. Dzwonie do nich i mówię, że lipa jest i wracam. Jadę sobie około 100km/h , wciskam pedał w podłogę, wyprzedzam ciąg ciężarówek i raptem bach, auto zgasło. No to poziom wkur... sięgnął zenitu. Zjechałem na pobocze, odpalam auto i jadę dalej. Podpinamy kompa - czujnik ciśnienia paliwa. Zostawiam auto, kumpel podjeżdża po mnie swoim audi a6 i mówi - wracamy lawetą - uszczelka pod głowicą leży :) pech za pechem dzisiaj. A ja się zastanawiam co jest przyczyną długiego kręcenia żeby odpalił :(


Jak byś potrzebował to zawór mam N290 nowy BOSCHA , spoko jak się uporasz to podjadę , u mnie było tak że długie kręcenie było spowodowane 2 uszkodzonymi wtryskami ...
 
 
bolciu 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bolek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 87
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-12-11, 22:02   

Wiesz, wtryski miałem ok, dopiero co je sprawdzili. Przed oddaniem auto odpalało normalnie. Zobaczymy co zdiagnozują ale powoli mam już dość - ciągle coś, ciągle jakaś pierdoła która nie pozwala cieszyć się autem. No chyba że coś teraz spartolili przy montażu - no ale co ? Cholera dałem do sprawdzenia wtryski, nawet sam nie wyciągałem żeby nie było, dodatkowo mieli uszczelnić wyciek oleju z przodu - to zrobili. No to teraz kiepsko pali i jeszcze to gaśnięcie. No nic - czekam. jak coś to będę dzwonił :)

[ Dodano: 2018-12-13, 14:01 ]
A czy w tym modelu jest jakaś pompa paliwowa w baku czy gdzieś po drodze przed filtrem ?
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 56
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-13, 20:29   

https://auto-plus.pl/make.asp?t=50&h=5&oem=audi , jest pompa w zbiorniku i dodatkowa wyrównawcza ( 4D0906091D ) , ale nie jestem mechanikiem więc nie będę się wypowiadał
 
 
bolciu 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bolek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 87
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-12-14, 16:21   

No nic, mechanicy szukają dlaczego ciężko odpala a ja czekam. Dobrze, że auto mi chwilowo niepotrzebne. To, że zgasła podczas jazdy - obstawili czujnik ciśnienia na listwie ten z prawej strony. Mają jakieś 4 szt takie, mieli podmieniać i sprawdzać także cierpliwie czekam. Ale brak mi już gabloty :(

[ Dodano: 2018-12-18, 19:45 ]
Czujnik wymieniony - nowy Bosch 600zł, wszystko gra. Auto odpala tak jak powinno, podczas przyspieszania nie gaśnie. Przy wciśniętym gazie lekko zadymi tak jak powinna :) i dalej jest ok.
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 56
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-19, 09:47   

bolciu napisał/a:
No nic, mechanicy szukają dlaczego ciężko odpala a ja czekam. Dobrze, że auto mi chwilowo niepotrzebne. To, że zgasła podczas jazdy - obstawili czujnik ciśnienia na listwie ten z prawej strony. Mają jakieś 4 szt takie, mieli podmieniać i sprawdzać także cierpliwie czekam. Ale brak mi już gabloty :(

[ Dodano: 2018-12-18, 19:45 ]
Czujnik wymieniony - nowy Bosch 600zł, wszystko gra. Auto odpala tak jak powinno, podczas przyspieszania nie gaśnie. Przy wciśniętym gazie lekko zadymi tak jak powinna :) i dalej jest ok.


Pisałem Ci że mam za 500 , i leży na półce nowy ?? eeech ....
 
 
bolciu 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bolek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 87
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-12-19, 12:40   

Dałbym sobie uciąć, że pisałeś o tym na pompie - nawet z Michałem o tym pisałem. A ja potrzebowałem ten na rozdzielacz
 
 
gazdatech 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Nietkowice
Wysłany: 2019-07-20, 09:53   

Dla potomnych..

Każdy silnik diesla, aby odpalił musi spełnić kilka prostych warunków:

-prawidłowa kompresja silnika tutaj do wglądu zawsze autodata, bądź inny manual serwisowy zazwyczaj ponad 22bary

-minimalna prędkość obrotowa zadana przez rozrusznik 180obr/min jeśli kręci wolniej to nie szukajcie nigdzie, tylko w pierwszej kolejności naprawcie rozruch

-wolny obieg powietrza, bez przeszkó. Kiedyś trafił do mnie silnik, który nie odpalal przez szmate w kolektorze, zabity filtr powietrza też utrudni rozruch

-ciśnienie paliwa na szynie minimum 200bar, zaś pompowtryski na tandemowej pompie minimum 3bary przy rozruchu podczas pracy min 8bar

-synchronizacja układu rozrządu

Jeżeli wasz silnik długo kręci pierwsze co podłaczacie tester i sprawdzacie: prędkość silnika, ciśnienie paliwa i przepływ powietrza. Wartość, która długo rośnie-tutaj szukacie przyczyny nieprawidłowości. Tanie nieorginalne testery mogą mieć tzw. laga opóźnienie wskazania tutaj przyda się doświadczenie.

Jeśli wszystko jest ok, sprawdzamy synchronizacje i zgode immo/sterownika na rozruch silnika. Jeśli zgoda jest sprawdzamy ciśnienie sprężania, od cała filozofia.

Nieprawidłowości z rozruchem silnika diesla są o wiele prostsze do zlokalizowania jak w benzynie. W razie co, w miarę czasu służę pomocą.

Pozdrawiam
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-21, 06:57   

gazdatech napisał/a:
Nieprawidłowości z rozruchem silnika diesla są o wiele prostsze do zlokalizowania jak w benzynie.
- a swistak siedział i zawijał te sreberka :P
Akurat silniki benzynowe jest o wiele prosciej naprawić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.