|
Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-10-18, 11:05
|
|
|
FOSS napisał/a: |
W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy).
|
To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu.
Apophis napisał/a: |
W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości. |
Nagrzewnice są dwie tak jak FOSS pisał
parownik
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-18, 12:03
|
|
|
Apophis napisał/a: | W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości. |
Gwoli ścisłości... zarówno w D2 jak i D3 są 2 nagrzewnice nawet dla 4-strefowej klimy w D3
karol208 napisał/a: | FOSS napisał/a: |
W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy). |
To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu. |
Tak, tak Karolu, jak najbardziej masz rację
Pisząc tamtego posta myślałem trochę wielowątkowo noi wkradła mi się pomyłka
Oczywiście mowa była o parowniku który jest oczywiście zaraz przed nagrzewnicami i to bezpośrednio za nim jest pierwszy czujnik mierzący temperaturę powietrza zimnego.
Poprawiłem swoją poprzednią wypowiedź co by nie wprowadzała innych w błąd |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:05
|
|
|
Naprawiłem tą elektryczną pompkę obiegową, i teraz wentylator wskakuje nawet na 4 kreskę ale to dalej nie jest tak jak powinno być. Natomiast na zgaszonym silniku gdy włączam REST to leci gorące powietrze a gdy tylko odpalę silnik to powietrze stopniowo staje się chłodniejsze.
Ma ktoś jakiś pomysł ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |