Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.7PB/LPG ] Słabe ogrzewanie  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-10-18, 11:05   

FOSS napisał/a:

W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy).


To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu.



Apophis napisał/a:

W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości.

Nagrzewnice są dwie tak jak FOSS pisał




parownik
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-18, 12:03   

Apophis napisał/a:
W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości.

Gwoli ścisłości... zarówno w D2 jak i D3 są 2 nagrzewnice nawet dla 4-strefowej klimy w D3 <faktycznie>

karol208 napisał/a:
FOSS napisał/a:

W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy).


To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu.

Tak, tak Karolu, jak najbardziej masz rację <okok>
Pisząc tamtego posta myślałem trochę wielowątkowo noi wkradła mi się pomyłka :/

Oczywiście mowa była o parowniku który jest oczywiście zaraz przed nagrzewnicami i to bezpośrednio za nim jest pierwszy czujnik mierzący temperaturę powietrza zimnego.
Poprawiłem swoją poprzednią wypowiedź co by nie wprowadzała innych w błąd ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-10-23, 18:05   

Naprawiłem tą elektryczną pompkę obiegową, i teraz wentylator wskakuje nawet na 4 kreskę ale to dalej nie jest tak jak powinno być. Natomiast na zgaszonym silniku gdy włączam REST to leci gorące powietrze a gdy tylko odpalę silnik to powietrze stopniowo staje się chłodniejsze.

Ma ktoś jakiś pomysł ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.