Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Instalacja BRC  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-07-24, 09:09   

Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-24, 10:43   

nie no, oczywiście po dołożeniu kompensacji i / lub wymianie reduktora jak najbardziej trzeba jechać na regulację !
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-24, 11:50   

Ukaniu napisał/a:
Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji.


A przypadku BRC jest to kliknięcie jakiegoś przycisku czy zabawa z mnożnikami ?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-07-24, 16:25   

Zmiana ciśnienia odniesienia spowoduje zmianę charakterystyki wydajności wtrysków od podciśnienia w koloektorze. Nie znam BRC ale nie przypuszczam by strojenie mogło by by zmieniane przez przełączenie. Raczej trzeba stroić od nowa, to gruba zmiana.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-24, 16:38   

Chodzi mi o to, że jak widziałem jak to robi koleś w warsztacie. To był klik, i czekał, aż pasek postępu się skończy. Po czym program poinformował, że zmienił ustawienie o 3%
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-24, 18:29   

Lechu prawidłowa kalibracja podzespolow lpg trwa od 30min nawet do 1h.
Pseudo ustawianie lpg "na postoju" jest od czapy na szybko i niedokladnie.
Normalnie jest tak ze diagnosta wsiada z Toba i jedziecie w trase. On mapuje paliwo, robi korekty, przy niskich i wysokich obrotach, ustawia instalacje w sposob dynamiczny.
Ja widze to tylko w ten sposob <bezradny> Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-24, 21:23   

ale on ma brc które zagina czas i ... :]
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-07-25, 08:30   

CINEK napisał/a:
Ja widze to tylko w ten sposob <bezradny> Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. ;)


Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał. <bezradny>
Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ... <bezradny>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-07-25, 11:19   

Lechu napisał/a:
Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.

Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ...


miszcze <cicho> <bezradny> a potem sie dziwią ludzie
Cytat:
dlaczego przy kick downie, lub max obrotach przełącza mi na beznyne itp...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-25, 11:39   

na wolnych obrotach to tylko wolne można ustawić i tu nie ma znaczenia model instalacji
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-29, 11:34   

Lechu napisał/a:
Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.
Bo byłeś u druciarzy <brawo>

Ostatnio, będą w Polsce z nudów wziąłem się sprawdzenie i ustawienie mojej instalacji gazowej.
Nie ruszałem jej praktycznie od montażu, czyli ponad 3 lata i 130 kkm, wybrałem się na przejażdżkę z lapkiem.
Łącznie (mapy, poprawne ciśnienie, korekty itd.) zajęło prawie 4h i przejechałem ponad 100 km.
Wszystko inne to druciarstwo.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-29, 18:40   

znam takich co im wystarcza 30minut do godziny :]
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-29, 19:06   

Ja znam takich co im tylko 5 minutowa autokalibracja wystarcza <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-29, 19:30   

nie ja poważnie np struniasty :P
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-29, 21:01   

A to już inna bajka, jak ma się hamownie na podwórku to nie trzeba się na drodze skupiać,
patrzysz w odczyty i jedziesz z koksem ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.