Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-24, 09:09
|
|
|
Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-24, 10:43
|
|
|
nie no, oczywiście po dołożeniu kompensacji i / lub wymianie reduktora jak najbardziej trzeba jechać na regulację ! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-24, 11:50
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji. |
A przypadku BRC jest to kliknięcie jakiegoś przycisku czy zabawa z mnożnikami ? |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-24, 16:25
|
|
|
Zmiana ciśnienia odniesienia spowoduje zmianę charakterystyki wydajności wtrysków od podciśnienia w koloektorze. Nie znam BRC ale nie przypuszczam by strojenie mogło by by zmieniane przez przełączenie. Raczej trzeba stroić od nowa, to gruba zmiana. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-24, 16:38
|
|
|
Chodzi mi o to, że jak widziałem jak to robi koleś w warsztacie. To był klik, i czekał, aż pasek postępu się skończy. Po czym program poinformował, że zmienił ustawienie o 3% |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-24, 18:29
|
|
|
Lechu prawidłowa kalibracja podzespolow lpg trwa od 30min nawet do 1h.
Pseudo ustawianie lpg "na postoju" jest od czapy na szybko i niedokladnie.
Normalnie jest tak ze diagnosta wsiada z Toba i jedziecie w trase. On mapuje paliwo, robi korekty, przy niskich i wysokich obrotach, ustawia instalacje w sposob dynamiczny.
Ja widze to tylko w ten sposob Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-24, 21:23
|
|
|
ale on ma brc które zagina czas i ... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-25, 08:30
|
|
|
CINEK napisał/a: | Ja widze to tylko w ten sposob Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. |
Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.
Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-25, 11:19
|
|
|
Lechu napisał/a: | Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.
Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ... |
miszcze a potem sie dziwią ludzie Cytat: | dlaczego przy kick downie, lub max obrotach przełącza mi na beznyne itp... |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-25, 11:39
|
|
|
na wolnych obrotach to tylko wolne można ustawić i tu nie ma znaczenia model instalacji
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-07-29, 11:34
|
|
|
Lechu napisał/a: | Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał. | Bo byłeś u druciarzy
Ostatnio, będą w Polsce z nudów wziąłem się sprawdzenie i ustawienie mojej instalacji gazowej.
Nie ruszałem jej praktycznie od montażu, czyli ponad 3 lata i 130 kkm, wybrałem się na przejażdżkę z lapkiem.
Łącznie (mapy, poprawne ciśnienie, korekty itd.) zajęło prawie 4h i przejechałem ponad 100 km.
Wszystko inne to druciarstwo. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-29, 18:40
|
|
|
znam takich co im wystarcza 30minut do godziny |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-07-29, 19:06
|
|
|
Ja znam takich co im tylko 5 minutowa autokalibracja wystarcza |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-29, 19:30
|
|
|
nie ja poważnie np struniasty |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-07-29, 21:01
|
|
|
A to już inna bajka, jak ma się hamownie na podwórku to nie trzeba się na drodze skupiać,
patrzysz w odczyty i jedziesz z koksem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|