Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-26, 19:09
|
|
|
Dlaczego ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-08-26, 19:39
|
|
|
bo reduktor jak nazwa wskazuje redukuje nam ciśnienie
a twój ?
Ciśnienie robocze: 1.5bar
- Maksymalne ciśnienie robocze: 2.55bar |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-26, 20:09
|
|
|
tzn że on chodzi na zbyt dużym ciśnieniu ?
I stad np efekt taki, że praca zmienia się wraz ze zmianą ilości gazu w butli ? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-26, 20:40
|
|
|
No ciśnienie które powinno się podać do wtryski to zdaje się ok 1,4 bar |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-08-27, 10:10
|
|
|
nie wiadomo dlaczego tak jest może być że masz wtryski za małe i panowie z brc podkręcili układ aby było dobrze .
Moim zdaniem masz za wysokie ciśnienie w układzie koło 1,5 by raczej starczyło |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-09-03, 13:39
|
|
|
Byłem na regulacji po tych wszystkich operacjach. Auto było przelane.
Teraz korekty mam ok 3% jak i na pb jak i lpg. Lewa strona 3.7% prawa 3.1%
Zupełnie inaczej się jedzię
[ Dodano: 2018-10-01, 11:31 ]
Pytanie mam, chciałbym wymienić filtry w swoim BRC (faza ciekła i lotna). W warsztacie dopytałem o kosztuje to 70 PLN z informacją , że wymieniają na oryginalnych filtrach.
I nasuwa się pytanie czy faktycznie filtry BRC tyle kosztują ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-01, 17:50
|
|
|
Za wymianę dziady tyle kasują |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
|