|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-14, 10:06
|
|
|
Firma która ma robić mi swapa ma juz doświadczenie z tymi remontowanymi...fakt że nasz forumowy kolega-mechanik co pośredniczył w takich remontach nie miał nigdy zwrotów ale nie każdy robi w dobrej i znanej firmie remont... |
|
|
|
|
|
|
|
brayan0072
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 28 Skąd: NOS (Morąg)
|
Wysłany: 2015-09-14, 11:44
|
|
|
Apophis napisał/a: | Firma która ma robić mi swapa ma juz doświadczenie z tymi remontowanymi...fakt że nasz forumowy kolega-mechanik co pośredniczył w takich remontach nie miał nigdy zwrotów ale nie każdy robi w dobrej i znanej firmie remont...
|
Z chęcią też bym zrobił remont w takiej firmie ale znając życie to w jedną stronę będę miał ze 400 km z lawetą (oczywiście taki remont nie trwa jeden dzień to wychodzi 800 km tam i z powrotem żeby zaprowadzić + 800 km żeby przyprowadzić i do tego oczywiście bardzo uciążliwe serwisowanie) tak że ponoć dobry gość od asb (poleciły go 3 osoby) ma warsztat 65 km ode mnie i dzisiaj do niego targam, jak rozbierze i będzie wiadomo co i jak to będę z nim gadał o tych wzmocnieniach bo być może już coś takiego ogarniał...pozdrawiam |
_________________ Lord of the Ring CCCO A8L |
|
|
|
|
|
|
|
brayan0072
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 28 Skąd: NOS (Morąg)
|
Wysłany: 2015-10-01, 12:52
|
|
|
Witam wszystkich, odebrałem auto i moje obawy potwierdziły się. Przy poprzedniej regeneracji facet włożył jakiś chiński koszyk sprzęgłowy (z plasteliny) i ukręcił się wałek ale żeby tego było mało to nie powymieniał żadnych uszczelniaczy oringów i zimeringów i w ogóle odwalił taką lipę że jak gość który teraz robił mi skrzynię to zobaczył to od razu do mnie zadzwonił ze słowami "że wcale sie nie dziwi że ta skrzynia walnęła i nie widział jeszcze czegoś takiego"...jednym słowem dał dupy na całej linii, podejrzewam że na prośbę poprzedniego właściciela-handlarza (żeby było jak najtaniej aby tylko jeździło) to są tylko moje spekulacje więc nie musiało tak być może robi to każdemu nieszczęśnikowi ale mało mnie to obchodzi, tym sposobem zepsuł sobie opinie bo moja noga na pewno już u niego nie postanie i będę go odradzał każdemu. Także panowie uważajcie na gościa od asb z żurominka bo ta przyjemność kosztowała mnie 3500 zł (ale uszczypnąłem z tego jeszcze 200 zł i wyszło 3300 zł) a zmienione zostało: koszyk sprzęgłowy, komplet tarcz, uszczelnienia, tłok rewersu z zabezpieczeniami, uszczelniacze, olej z filtrem, sprzęgło hydro-kinetyczne (regenerowane) i wszystko oprócz uszczelnień ori ZF...Pozdrawiam i nikomu nie życzę tego co przytrafiło się mi |
_________________ Lord of the Ring CCCO A8L |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-07, 13:37
|
|
|
Za taki zakres robót zapłaciłes badzo niewiele. Same uszczelki i olej wraz z filtrem kosztują około 1500 złotych (jak wiesz gdzie kupić). Do tego regeneracja konwertera 700 i sam demontaż i montaż skrzyni pewnei z 800. To już wychodzi 3k. Nie wiem więc kto Ci zrobił to wszystko co opisałeś za 300 złotych w skład których wchodzi robocizna, tłok, tarcze i kosz. Jesteś na 100% pewien że zostało zrobione to o czym wyzej napisałes? Bo wydaje sie to bardzo mało prawdopodobne w tej cenie. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-07, 14:29
|
|
|
brayan0072 napisał/a: | Przy poprzedniej regeneracji facet włożył jakiś chiński koszyk sprzęgłowy (z plasteliny) i ukręcił się wałek |
Czy to nie te kosze co obecnie są na olx do kupienia? |
_________________
|
|
|
|
|
brayan0072
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 28 Skąd: NOS (Morąg)
|
Wysłany: 2015-10-07, 18:09
|
|
|
Panowie, jeżeli chodzi o remont skrzyni to wiecie jak jest...nie da się tego sprawdzić. Może i masz rację ale nie dam rady tego w żaden sposób podważyć. I jeszcze takie małe pytanko...po remoncie dość już objeździłem się aby wyszły wady i zauważyłem że redukując ręcznie z 5 na 4 bieg czuć delikatne szarpnięcie a jak jadę na 4 biegu w górnym zakresie obrotów (5-6 tys) to słychać wycie jak w żuku. Można to reklamować?? Czy to poważne?? |
_________________ Lord of the Ring CCCO A8L |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |