Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Prośba o pomoc w weryfikacji problemu z  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-14, 10:06   

Firma która ma robić mi swapa ma juz doświadczenie z tymi remontowanymi...fakt że nasz forumowy kolega-mechanik co pośredniczył w takich remontach nie miał nigdy zwrotów ale nie każdy robi w dobrej i znanej firmie remont...
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-14, 11:44   

Apophis napisał/a:
Firma która ma robić mi swapa ma juz doświadczenie z tymi remontowanymi...fakt że nasz forumowy kolega-mechanik co pośredniczył w takich remontach nie miał nigdy zwrotów ale nie każdy robi w dobrej i znanej firmie remont...

Z chęcią też bym zrobił remont w takiej firmie ale znając życie to w jedną stronę będę miał ze 400 km z lawetą (oczywiście taki remont nie trwa jeden dzień to wychodzi 800 km tam i z powrotem żeby zaprowadzić + 800 km żeby przyprowadzić i do tego oczywiście bardzo uciążliwe serwisowanie) tak że ponoć dobry gość od asb (poleciły go 3 osoby) ma warsztat 65 km ode mnie i dzisiaj do niego targam, jak rozbierze i będzie wiadomo co i jak to będę z nim gadał o tych wzmocnieniach bo być może już coś takiego ogarniał...pozdrawiam
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-10-01, 12:52   

Witam wszystkich, odebrałem auto i moje obawy potwierdziły się. Przy poprzedniej regeneracji facet włożył jakiś chiński koszyk sprzęgłowy (z plasteliny) i ukręcił się wałek ale żeby tego było mało to nie powymieniał żadnych uszczelniaczy oringów i zimeringów i w ogóle odwalił taką lipę że jak gość który teraz robił mi skrzynię to zobaczył to od razu do mnie zadzwonił ze słowami "że wcale sie nie dziwi że ta skrzynia walnęła i nie widział jeszcze czegoś takiego"...jednym słowem dał dupy na całej linii, podejrzewam że na prośbę poprzedniego właściciela-handlarza (żeby było jak najtaniej aby tylko jeździło) to są tylko moje spekulacje więc nie musiało tak być może robi to każdemu nieszczęśnikowi ale mało mnie to obchodzi, tym sposobem zepsuł sobie opinie bo moja noga na pewno już u niego nie postanie i będę go odradzał każdemu. Także panowie uważajcie na gościa od asb z żurominka bo ta przyjemność kosztowała mnie 3500 zł (ale uszczypnąłem z tego jeszcze 200 zł i wyszło 3300 zł) a zmienione zostało: koszyk sprzęgłowy, komplet tarcz, uszczelnienia, tłok rewersu z zabezpieczeniami, uszczelniacze, olej z filtrem, sprzęgło hydro-kinetyczne (regenerowane) i wszystko oprócz uszczelnień ori ZF...Pozdrawiam i nikomu nie życzę tego co przytrafiło się mi
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-07, 13:37   

Za taki zakres robót zapłaciłes badzo niewiele. Same uszczelki i olej wraz z filtrem kosztują około 1500 złotych (jak wiesz gdzie kupić). Do tego regeneracja konwertera 700 i sam demontaż i montaż skrzyni pewnei z 800. To już wychodzi 3k. Nie wiem więc kto Ci zrobił to wszystko co opisałeś za 300 złotych w skład których wchodzi robocizna, tłok, tarcze i kosz. Jesteś na 100% pewien że zostało zrobione to o czym wyzej napisałes? Bo wydaje sie to bardzo mało prawdopodobne w tej cenie.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-07, 14:29   

brayan0072 napisał/a:
Przy poprzedniej regeneracji facet włożył jakiś chiński koszyk sprzęgłowy (z plasteliny) i ukręcił się wałek

Czy to nie te kosze co obecnie są na olx do kupienia?
_________________
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-10-07, 18:09   

Panowie, jeżeli chodzi o remont skrzyni to wiecie jak jest...nie da się tego sprawdzić. Może i masz rację ale nie dam rady tego w żaden sposób podważyć. I jeszcze takie małe pytanko...po remoncie dość już objeździłem się aby wyszły wady i zauważyłem że redukując ręcznie z 5 na 4 bieg czuć delikatne szarpnięcie a jak jadę na 4 biegu w górnym zakresie obrotów (5-6 tys) to słychać wycie jak w żuku. Można to reklamować?? Czy to poważne??
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.