Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-20, 20:03
|
|
|
Lechu napisał/a: | Lewego kata dolnego i tak chce wymienić bo coś w nim brzęczy.
I rano z tłumika końcowego, rura po prawej stronie ma lepszy "wygar" niż ta po lewej, o ile ma to jakieś znaczenie. |
Oczywiście że ma to znaczenie.
Jak masz przytkany wydech to silnik nie będzie dobrze pracował bo się dusi.
Jak jest przytkany to przy delikatnej jeździe przejedziesz dłużej bez błędu a jak będziesz go gniótł to błąd pojawi się szybciej.
Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-21, 09:59
|
|
|
FOSS napisał/a: | Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz. |
Oczywiście, chcę całą lewą stronę podmienić, dolny i wstępny, tylko problem jest z dostępnością tych katów, w ori używce.
Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje, bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-21, 10:27
|
|
|
to wywal całkiem i wstaw tulejki
tylko z obu stron
a za cenę kata kup sobie obie nowe lambdy przednie
Do ludzi którzy pewnie napiszą to co zawsze masz lpg to i tak jest ekologia a na lpg łatwo jest rozwalić zapchać katy . |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-21, 11:53
|
|
|
Akurat wstępnego nie wywale, a i tak chce by było jak w oryginale, Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-21, 12:43
|
|
|
Jak chcesz nowe prekaty i katy to np MG jest Ci w stanie to zrobić.
Albo wywalić całkiem albo nowe, nie ma sensu pchać się w używki. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-21, 13:59
|
|
|
Lechu napisał/a: | Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje ... |
A ktoś polecał Magnaflow?
Lechu napisał/a: | ... bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być |
To chyba już wiesz czy warto
Lechu napisał/a: | Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . |
Żaden problem, wystarczy poszukać.
Kolega wyżej już dał jedną firmę a ja podpowiem drugą: EL-TEC z okolic Pruszkowa.
Robią katalizatory takie jakie będziesz chciał. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-03-21, 15:29
|
|
|
Ja tam polecałem magnaflow. Za metalowy kat o dużym przepływie który przypłynął z USA zapłaciłem zdecydowanie mniej niż za produkty krajowe. Fakt, że ABZ nie jest wymagający bo nie ma drugich sond.
Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna.. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-21, 17:28
|
|
|
ja tam się nie znam bo zazwyczaj się ludziom wywala katy
Ale ostatnio zakładałem nowy DPF do 3,0 tdi wytrzymał tylko drogę do niemiec i się zapchał ...
a miał być taki fajny specjalny do ruchu miejskiego
Ori dał radę 310 tys i jest z powrotem
ja ma silnik auw u siebie tylko odpalony na kompie aqf można sterownik zmienić lub program aby widział tylko dwie lambdy .
Ale zrobisz jak ci się podoba |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-22, 10:32
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna.. |
Kod: | ...katalizator okrągły na rurę 64mm o numerze 99206HM... |
To jest ich propozycja.
A z ciekawości jaki zamontowałeś 99335HM ?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-22, 11:00
|
|
|
tylko wiesz że robi się symetrycznie ? |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-22, 19:16
|
|
|
tak, tak jak zamiennik to oba by musiały iść. Jak sie wk... to je wytne i z checkiem będę jeździł, by silnika nie żyłować |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-03-23, 12:15
|
|
|
Lechu napisał/a: | jaki zamontowałeś 99335HM ?? |
Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-23, 15:41
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Lechu napisał/a: | jaki zamontowałeś 99335HM ?? |
Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym. |
U mnie nie da rady, mam norme EuRO4 i sonde w kacie .
Jedynie taki
http://www.racingfactory....-4-id-3983.html
[ Dodano: 2018-03-31, 16:48 ]
Kto kojarzy, jaka średnica rur jest ?? zewnatrz i wewnątrz ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-31, 18:31
|
|
|
55/60 w tych granicach |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-04-02, 15:47
|
|
|
Możecie mi powiedzieć czy chodzi o prawą i lewą stronę czy o obydwie ?
Niedziela,01,Kwiecien,2018,14:32:41:58745
Wersja VCDS: AKP 17.8.0 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003
Kodowanie: 11753
Kod serwisu: WSC 25666
3 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
18010 - Zasilanie napieciowe zacisku 30
P1602 - 35-10 - napiecie za niskie - Sporadyczny
16814 - Zespó3 2; system katalizatora
P0430 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
Kody gotowooci: 0000 0000 |
|
|
|
|
|