Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] [SOLVED]AUW Katalizatory  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-20, 20:03   

Lechu napisał/a:
Lewego kata dolnego i tak chce wymienić bo coś w nim brzęczy.
I rano z tłumika końcowego, rura po prawej stronie ma lepszy "wygar" niż ta po lewej, o ile ma to jakieś znaczenie.

Oczywiście że ma to znaczenie.
Jak masz przytkany wydech to silnik nie będzie dobrze pracował bo się dusi.
Jak jest przytkany to przy delikatnej jeździe przejedziesz dłużej bez błędu a jak będziesz go gniótł to błąd pojawi się szybciej.

Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-21, 09:59   

FOSS napisał/a:
Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz.


Oczywiście, chcę całą lewą stronę podmienić, dolny i wstępny, tylko problem jest z dostępnością tych katów, w ori używce.
Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje, bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-21, 10:27   

to wywal całkiem i wstaw tulejki
tylko z obu stron
a za cenę kata kup sobie obie nowe lambdy przednie
Do ludzi którzy pewnie napiszą to co zawsze masz lpg to i tak jest ekologia a na lpg łatwo jest rozwalić zapchać katy .
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-21, 11:53   

Akurat wstępnego nie wywale, a i tak chce by było jak w oryginale, Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . <bezradny>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-21, 12:43   

Jak chcesz nowe prekaty i katy to np MG jest Ci w stanie to zrobić.
Albo wywalić całkiem albo nowe, nie ma sensu pchać się w używki.
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-21, 13:59   

Lechu napisał/a:
Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje ...

A ktoś polecał Magnaflow? <hmm>

Lechu napisał/a:
... bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być <bezradny>

To chyba już wiesz czy warto <faktycznie>

Lechu napisał/a:
Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . <bezradny>

Żaden problem, wystarczy poszukać.
Kolega wyżej już dał jedną firmę a ja podpowiem drugą: EL-TEC z okolic Pruszkowa.
Robią katalizatory takie jakie będziesz chciał.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-03-21, 15:29   

Ja tam polecałem magnaflow. Za metalowy kat o dużym przepływie który przypłynął z USA zapłaciłem zdecydowanie mniej niż za produkty krajowe. Fakt, że ABZ nie jest wymagający bo nie ma drugich sond.
Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna..
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-21, 17:28   

ja tam się nie znam bo zazwyczaj się ludziom wywala katy :]
Ale ostatnio zakładałem nowy DPF do 3,0 tdi wytrzymał tylko drogę do niemiec i się zapchał ...
a miał być taki fajny specjalny do ruchu miejskiego :]
Ori dał radę 310 tys i jest z powrotem
ja ma silnik auw u siebie tylko odpalony na kompie aqf można sterownik zmienić lub program aby widział tylko dwie lambdy .
Ale zrobisz jak ci się podoba
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-22, 10:32   

Ukaniu napisał/a:
Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna..


Kod:
...katalizator okrągły na rurę 64mm o numerze 99206HM...


To jest ich propozycja.
A z ciekawości jaki zamontowałeś 99335HM ??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-22, 11:00   

tylko wiesz że robi się symetrycznie ? :]
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-22, 19:16   

tak, tak jak zamiennik to oba by musiały iść. Jak sie wk... to je wytne i z checkiem będę jeździł, by silnika nie żyłować <boisie>
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-03-23, 12:15   

Lechu napisał/a:
jaki zamontowałeś 99335HM ??

Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-03-23, 15:41   

Ukaniu napisał/a:
Lechu napisał/a:
jaki zamontowałeś 99335HM ??

Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym.


U mnie nie da rady, mam norme EuRO4 i sonde w kacie .

Jedynie taki

http://www.racingfactory....-4-id-3983.html

[ Dodano: 2018-03-31, 16:48 ]
Kto kojarzy, jaka średnica rur jest ?? zewnatrz i wewnątrz ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-31, 18:31   

55/60 w tych granicach
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-04-02, 15:47   

Możecie mi powiedzieć czy chodzi o prawą i lewą stronę czy o obydwie ?

Niedziela,01,Kwiecien,2018,14:32:41:58745
Wersja VCDS: AKP 17.8.0 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003
Kodowanie: 11753
Kod serwisu: WSC 25666

3 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:

16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
18010 - Zasilanie napieciowe zacisku 30
P1602 - 35-10 - napiecie za niskie - Sporadyczny
16814 - Zespó3 2; system katalizatora
P0430 - 35-00 - za ma3a skutecznooa

Kody gotowooci: 0000 0000
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.