Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-12-22, 19:46
|
|
|
Ara$ napisał/a: | Ja to swoje D2 widze całe czarne, czarne lusterka, wszystko co teraz w chromie też czarne, czarne felgi, ciemne szyby, żadnych błyskotek - i jak w następnym roku będzie czas to tak będzie |
Znalazłem takie zdjęcie i jak by to miało tak wyglądać <jezu> ;(
Czarna a8 D2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2722 raz(y) 26,17 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-22, 19:47 Re: Zmiana A8 na S8 - porada
|
|
|
xxxxx napisał/a: | Witam Panów
Posiadam A8 D2 z 2001r po FL i mam takie zapytanie co sądzicie o przerabianiu A8 na S8 tzn dokładnie chodzi mi o stylizacje nie uważacie że to trochę naciągane? zanim chciałbym przykleić na tylnej klapie znaczek S8 pytam o wasze zdanie co do tego. do montażu w chwili obecnej czeka tylko grill, lusterka i alufelgi od S8 co mógłbym jeszcze zmienić wiem że rożni się jeszcze fotelami, licznikami, i oczywiście silnikiem ale czym więcej?
Pozdrawiam was i liczę na jakiekolwiek dorady |
Kolego, Twoje auto to Twoja sprawa.. Stylizować sobie możesz, grill eS, lusterka polerowane, progi, felgi, ukł hamulcowy, zawieszenie, licznik, ringi w zegarach, fotele, wydech eS, alcantara na dachu, skóra I i II ale nie zakładaj takowych oznaczeń. Z przodu wystarczy quattro a z tyłu A8 CCCO 4.2 albo bez emblematów samo CCCO.
Sam u siebie, mam eSkowe felgi 18 i 20", tłumik końcowy eSkowy, grill górny przerabiany na w12 bo dolny był ori w12, w planach są polerowane lusterka i heble brembo 6 tł, skóra na desce i tunelu + alcantara czarna na dachu. Oznaczenia mam normalne (z przodu QUATTRO a z tyłu A8 CCCO 4.2) i nic więcej mi nie potrzeba. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-22, 19:49
|
|
|
ernesto napisał/a: | Przypominam tytuł tematu
[D2 01 ] Zmiana A8 na S8 - porada |
mysle ze jush wszystko w tej kwestii zostalo powiedziane...kazdy robi jak uwaza i jak jemu sie podoba
Jak ktos chce zmiec A8 na S8 to sprzedaje jedno i kupuje drugie, natomiast jesli chce zmienic tylko wizerunek to proszę czytać od początku <niegadam> :-D |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2013-12-23, 08:52
|
|
|
Uważam temat za zakończony, dzięki wam za wasze wypowiedzi i poglądy co do tematu, daliście mi dużo do myślenia. Na temat emblematów to tą sprawę poważnie jeszcze przemyśle i macie rację równocześnie będę starał się robić estetykę i mechanikę żeby to nie było tylko powierzchownie, i broń boże nie będzie tu żadnego wieś tuningu żadnych tuningowych body, lotek itd. od klasyka to nie odbiegnie ani trochę, nie długo wbije się w stronkę dodam jakieś foto oglądniecie autko. a póki co pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-23, 09:40
|
|
|
123mielony napisał/a: | Znalazłem takie zdjęcie i jak by to miało tak wyglądać | no tutaj troche ta felga psuje wizerunek i ten przykład nie jest za ciekawy. Widzialem w realu i na ładniejszych felgach i fajnie to wygląda. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-23, 20:07
|
|
|
Ara$ napisał/a: | no tutaj troche ta felga psuje wizerunek i ten przykład nie jest za ciekawy. |
no mysle ze nie tylko felga, bo np. dla mnie A8 bez listew chrom wyglada jak wieksza A4...czyli nieszczegolnie...bez urazy dla moich kolegow z Audi A4 Klub Polska, ale chromy w A8 to podstawa elegancji w tym aucie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-12-23, 21:11
|
|
|
moim zdaniem faktycznie ósema bez listew chrom wygląda bardzo blado, ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-23, 21:20
|
|
|
cheyen napisał/a: | ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4 |
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-12-23, 22:34
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | cheyen napisał/a: | ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4 |
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta |
A ja bardziej widzę podobieństwo do Audi 100 C4. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-23, 22:39
|
|
|
innymi słowy A8 bez chromów <lipa> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-24, 00:19
|
|
|
Listwy chrom to odpowiednie dodatki. Pewni ludzie nad tym siedzieli i myśleli jak by sprawić by auto wyglądało inaczej.
Dzięki srebrnym listwom samochód wydaje się większy wizualnie i bardziej prestiżowy. I nie zapominajcie że Audi zapoczątkowało tą erę. ;-) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-24, 01:11
|
|
|
ernesto napisał/a: | Listwy chrom to odpowiednie dodatki. Pewni ludzie nad tym siedzieli i myśleli jak by sprawić by auto wyglądało inaczej.
Dzięki srebrnym listwom samochód wydaje się większy wizualnie i bardziej prestiżowy. I nie zapominajcie że Audi zapoczątkowało tą erę. ;-) |
TAK DOKŁADNIE <brawo2> <okioki> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-24, 01:41
|
|
|
Marcin dziękuję, dziękuję :-)
Wystarczy prześledzić historie pierwsze chromy pojawiły się na Audi w 1988r kiedy to zapoczątkowało V8. Symbol prestiżu i luksusu. Chodziło o to by ludzie odróżniali ten model od 100 c3. mimo iż wymiary obu modeli nie różnią się za wiele to V8 wizualnie wydaje się większe.
Potem nastąpiła era A8. Gdzie w 1994 r miała pełne chromy A4 B5 i A6 C4 nawet o tym nie marzyły. Zaczęto wprowadzać podczas liftingów czy wersji de-sport takich jak późne S6 C4 4.2 z końcówki produkcji.
Z biegiem czasów zaczęto wprowadzać ten image do reszty modeli grupy Audi VW.
Pozbawienie A8 elementów chromowanych to moim zdaniem jest jak degradacja Generała do rangi Kapitana.
Bo na zdjęciu zamieszczonym przez Krzyśka parę postów wyżej bardziej przypomina A6 C4 klase średnią wyższą niż A8 The Limo |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-12-24, 09:02
|
|
|
123mielony napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | cheyen napisał/a: | ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4 |
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta |
A ja bardziej widzę podobieństwo do Audi 100 C4. | setka C4 jest o wiele bardziej kanciasta od B-czwórki i Ósemki, która wydaje się być powiekszoną siostrą b4, a w szczególności jak słusznie podkreślił kolega martin_rs4, patrząc na tył tych dwóch aut. |
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-03, 03:19
|
|
|
Jak by co to mogę ci sprzedać kiere od s8 bo właśnie kupiłem sobie nówke od rs6
a z tym znaczkiem to przeginka zmień lustra i będzie ok |
|
|
|
|
|