Autor |
Wiadomość |
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2013-12-20, 10:36 [D2 01
] Zmiana A8 na S8 - porada
|
|
|
Witam Panów
Posiadam A8 D2 z 2001r po FL i mam takie zapytanie co sądzicie o przerabianiu A8 na S8 tzn dokładnie chodzi mi o stylizacje nie uważacie że to trochę naciągane? zanim chciałbym przykleić na tylnej klapie znaczek S8 pytam o wasze zdanie co do tego. do montażu w chwili obecnej czeka tylko grill, lusterka i alufelgi od S8 co mógłbym jeszcze zmienić wiem że rożni się jeszcze fotelami, licznikami, i oczywiście silnikiem ale czym więcej?
Pozdrawiam was i liczę na jakiekolwiek dorady |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2013-12-20, 11:20
|
|
|
wiesz dobre pytanie, ale to nie tak, pytam tylko o stylizacje a chyba to nie jest grzechem zrobić auto wyglądem pod nowszą wersje, przyznam szczerze przed zakupem oglądałem setki ofert a8 i s8 i wiele z s8 "kryło" się przy modelu a8 np którego posiadam. połowa z nich nie miała np schowanych spryskiwaczy lamp, navigation plus, dwóch podstawowych rzeczy które aż mnie raziły w oczy nie wspomnę o innej elektronice której mam po uszy. więc bez urazy posiadaczom s8 nie mam na celu podszywania się pod was ale chciałbym trochę udoskonalić swoje a8:) |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-20, 11:32
|
|
|
xxxxx napisał/a: | pod nowszą wersje | jaka nowsza, przecież jeżeli jest S to nie znaczy że nowsze. To jest jeden model D2 i miałem w tym samym okresie wypuszczone i A8 i S8 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-12-20, 11:57
|
|
|
Chcesz modyfikować modyfikuj, ale na milość boską nie przyklejaj znaczka S8. Według mnie lepiej zdjąć całkiem oznaczenia niż przyklejać z innego auta. |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-12-20, 12:47
|
|
|
Uważam, że jeżeli koniecznie chcesz wydać kasę na znaczki i będziesz czół się z tym lepiej to śmiało, Twoje auto Twoje decyzje.
Za tą kasę ja bym zmodyfikował np. hamulce, amorki, rozpórki, wydech, coś co da mi więcej przyjemności z jazdy a nie tylko optyka. Ładne i zadbane A8 dla mnie stylistycznie niczym nie różni się od S8 czy W12 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-21, 13:24
|
|
|
Osobiście słabo postrzegam takie stylizacje ale oczywiście kto chce to robi po swojemu.
Gdyby jeszcze do tej całej stylizacji doszedł tuning mechaniczny w postaci innych większych hamulców, zmienionego układu wydechowego, zwiększonej mocy silnika bądź wrzuconego silnika z S8 to ta stylizacja była by OK ale same tylko emblematy i grille z S8 mnie nie przekonują <lipa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:30
|
|
|
gdzies kiedys przeczytalem ze Polska jest jedynym krajem w Europie gdzie jeździ wieciej BMW serii "M" i Audi serii "S" niz fabryki w Monachium i Ingolstadt zdolaly wyprodukowac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2013-12-21, 18:10
|
|
|
Ojjj a ja stane w obronie kolegi... co do znaczkow tez jestem przeciwny... Ale jesli kolega chce wrzucic sobie kiere z esy, chrom lusterka... czy tam nawet felgi... a moze i Recaro... to czemu nie... Moim zdaniem to sa tylko ulepszenia... U mnie a8 z fabryki wyjechalo z kiera i lusterkami z esy Tak wiec ja tam jestem za... oczywiscie bez znaczkow |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 18:57
|
|
|
nie no oczywiscie drobne stylistycznie zmiany jak najbardziej wskazanie...ja u siebie tez mam grille stylizowane na W12 ale znaczka nie dalem
[ Dodano: 2013-12-21, 18:57 ]
P.S. no i niedlugo tez i sie ringi znajda na zegarach :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-21, 20:42
|
|
|
Ja mam zwykłe, czarne FL 4.2, wystylizowane na S, ale dodam, że to poprzedni właściciel bawił się w to. Zmieniony grill i nawet ma znaczek s8 wyobraźcie sobie, zegary s8 z ringami, recaro (było już w oryginale), sprężyny od s8, aluminiowe rozpórki, kierownica s8 i lusterka-na to się składają i wszystko razem nawet fajnie wygląda. Taki kupiłem, taki mam, takim jeżdżę i takiego sprzedam. Szczerze to w cenzored mam, co kto o tym myśli, tak więc kolego rób jak Ci pasuje i cenzored co inni mówią Bez obrazy oczywiście dla a8team pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 21:29
|
|
|
jak auto wyjedzie juz ustylizowane z salonu lub sie kupi juz takie od kogos to fajnie, ale jak teraz tak patrze i za same lusterka dac miedzy 600 a 1000 pln to wole jezdzic normalym A8 4.2 ktory tez potrafi podniesc adrenaline |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|