Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 ] Zmiana A8 na S8 - porada  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 12:39   

ja tam nie wiem co wy widzicie w tych S8 ?? zawieche mozna zmienic a przy posiadanych 310 km co za roznica miec te 30km więcej ?? :) jakie sa jeszcze roznice? znaczki na grillu kierownica ? co jeszcze? zegary ? zanim kupilem A8 chcialem kupic S8 ale tak sobie mysle to co mam na dzien dobry do zrobienia zaplace sporo wiecej za znaczek S8 czesci eksploatacyjne sa znacznie drozsze od A8 a komfort ?? ten sam :) i 30 KM heh rozumiem jak by to byla roznica 90 vs 120Km to ok ale takkkkk ??? ktos mi wytlumaczy ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-03, 13:11   

preston81 napisał/a:
ja tam nie wiem co wy widzicie w tych S8 ??
(...)
ktos mi wytlumaczy ??

Po pierwsze to nie 30KM tylko 50KM i 20Nm.
Po drugie inna charakterystyka pracy silnika i skrzyni biegów.
A po trzecie S8 to S8, topowa wersja limuzyny z nutką motorsportu.

Może nie w tej skali i nie w tych pieniądzach ale twoje pytanie można przełożyć na kupującego MB SLS'a....... ktoś kupuje zwykłego, inny kupuje wersję AMG a jeszcze inny płaci krocie i kupuje wersję AMG Black Series.
Też można zapytać: Po co on kupuje te Black Series?.... Przecież to tylko odelżone i ciut wzmocnione zwykłe SLS AMG. Głupota?... Nie, wystarczy chęć posiadania czegoś wyjątkowego, czegoś czego nie posiada każdy a tylko wąska grupa ludzi..... i nic więcej nie potrzeba chociaż można by było znaleźć wiele innych powodów czy motywatorów <tjaa>


Podobnie jest z S8.... i czy chodzi tu o nowe auto z salonu czy używane wciąż S8 jest topowe i jest ich zdecydowanie mniej niż zwykłego A8... i jeżdżenie wersją S zawsze będzie postrzegane inaczej niż zwykłym A.

Zresztą sam fakt, że tak dużo osób upodabnia swoje zwyczajne auta do ich topowych wersji świadczy o tym, że te topowe wciąż są uznawane za topowe.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-01-03, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-03, 13:12   

Po FL eSka ma 360KM, pre FL 340KM dla ścisłości. Po prostu eSkowe akcenty są ładniejsze od zwykłych, That's it ;)
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 19:16   

ale jakie są te "akcenty" 40KM ktorych szary czlowiek nie wyczuje ? sportowe zawieszenie na naszych drogach typu ser szwajcarski ? znaczek S na grillu ? po czym można ją jeszcze odseparowac od "zwykłych , pospolitych A8"
jeszcze pytanie techniczne skrzynia od Ski nie poleci w A8 ??
racja po prostu wlazlem w otomoto i zaczalem szukac wiekszosc d2 miala te 340 zdecydowana mniejszosc byla po FL dlatego przyjalem te 30 KM wiecej nie 50 ..
coś ominąłęm może jakoś wizualnmie z zewnątrz odbiega od A8? pytam bo nie wiem chce wiedzieć na czym polega ich fenomen bez zadnej ironii z mojej strony :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-03, 19:28   

Poczytaj temat od początku a dowiesz się czym róźni się A8 od S8.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-03, 19:54   

ja myslalem zeby S8 kupic...ale jakos sie tych 360PS chyba wystraszylem <niewiem> juz przed tymi 310PS jakis taki respekt czuje... ;)

Ale jak to zawsze Foss idealnie wyszukanymi słowami ujął :

FOSS napisał/a:
Podobnie jest z S8.... i czy chodzi tu o nowe auto z salonu czy używane wciąż S8 jest topowe i jest ich zdecydowanie mniej niż zwykłego A8... i jeżdżenie wersją S zawsze będzie postrzegane inaczej niż zwykłym A.

Zresztą sam fakt, że tak dużo osób upodabnia swoje zwyczajne auta do ich topowych wersji świadczy o tym, że te topowe wciąż są uznawane za topowe.


Jednak jak sie widzi to S z tym calym pakietem stylizacyjnym to nie to samo co "zwykle" A8 ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 21:48   

ja sie wystraszyłem po telefonie do ASO :) no i miałem fajna s8 w krk na 20" RH z dobra historią wlg vin,za 23+ opłaty +pakiet startowy pewnie i 30 by pękło więc sobie odpuściłem bo dac za d2 30+ to lepiej dolozyc do d3 lub jakiegos innego auta :) lub kupic taniej a8 d2 i ja ładnie doinwestowac nawet za całą ta różnice kwoty :)

pakiet stylizacyjny? S8 (kierownica - zegary, znaczki ) ?? 500 zł i trochę dobrych chęci :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-03, 22:32   

ernesto napisał/a:
Marcin dziękuję, dziękuję :-)

Wystarczy prześledzić historie pierwsze chromy pojawiły się na Audi w 1988r kiedy to zapoczątkowało V8. Symbol prestiżu i luksusu. Chodziło o to by ludzie odróżniali ten model od 100 c3. mimo iż wymiary obu modeli nie różnią się za wiele to V8 wizualnie wydaje się większe.
Potem nastąpiła era A8. Gdzie w 1994 r miała pełne chromy A4 B5 i A6 C4 nawet o tym nie marzyły. Zaczęto wprowadzać podczas liftingów czy wersji de-sport takich jak późne S6 C4 4.2 z końcówki produkcji.
Z biegiem czasów zaczęto wprowadzać ten image do reszty modeli grupy Audi VW.

Pozbawienie A8 elementów chromowanych to moim zdaniem jest jak degradacja Generała do rangi Kapitana.
Bo na zdjęciu zamieszczonym przez Krzyśka parę postów wyżej bardziej przypomina A6 C4 klase średnią wyższą niż A8 The Limo


<jezu> no to jedziemy po kolei

ło matko porównywać V8 i C3... kogoś tu poniosło

C3 to już po latach paździerz - te wycięte jak flexem nadkola z przodu,
chudziutkie relingi itp. ech nie ta liga

jakbyś A4 i A8 porównywał

A6 C4 miało chromy





jedyna różnica di A8 D2 z tamtych lat to jeden paseczek na boku na listwach
o tym miało C4 marzyć?

co ma znaczyć de-sport? S6 C4 występowało od początku od 94' nie był to jedynie koniec produkcji

preston81 napisał/a:
ale jakie są te "akcenty" 40KM ktorych szary czlowiek nie wyczuje ? sportowe zawieszenie na naszych drogach typu ser szwajcarski ?


wyczuje, wierz mi :) jak już foss wspomniał moc to nie wszystko różnica momentu plus inne oprogrmowanie/przełożenia skrzyni i jest różnica

sportowe zawieszenie - to juz pitolenie bo do sportu to podejrzewam
że w RSach daleko audice nawet eSy są dosyć "kanapowe" w s4 jak wsadziłem
koni o skręciłem na max to dopiero był początek zabawy

hamulce brembo we FL - o! to jest argument
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-04, 04:50   

a6 c4 przy a8 wygląda jak chart przy mastifie, troszke chudsze i tylek ma jakos innaczej wyprofilowany raczej nie da sie ich ze soba pomylic :) ok hamulce wazna sprawa wczesniej zapomnialem jeszcze o grillu tez jest inny
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-28, 19:01   

preston81 bez obrazy,polataj sobie s8 a sam zrozumiesz o co chodzi
s8 to s8 ciężko to wytłumaczyć trzeba poczuć <okioki>
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-29, 21:38   

preston81, dochodzą jeszcze rozpórki zawieszenia, przód i tył :) oczywiście, tak jak i znaczki możesz sobie domontować do zwykłego A8, Twoja sprawa.
No i A8 nie kręci się do 7 tys obrotów, tego już nie dokupisz :p
_________________

 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-29, 22:01   

sebos17 napisał/a:
preston81, dochodzą jeszcze rozpórki zawieszenia, przód i tył :) oczywiście, tak jak i znaczki możesz sobie domontować do zwykłego A8, Twoja sprawa.
No i A8 nie kręci się do 7 tys obrotów, tego już nie dokupisz :p


Wystarczy sterownik od S8 żeby A8 kręciło się ponad 7 tys ;)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-30, 09:18   

adrian949 napisał/a:

Wystarczy sterownik od S8 żeby A8 kręciło się ponad 7 tys ;)


Widzisz, tego akurat nie wiedziałem, pytanie tylko czy to bezpieczne dla silnika?
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-30, 11:06   

co mnie najbardziej dziwi to fakt, że rozrząd w silnikach V8 nie jest na łańcuchu :/ ile mniej kosztów, bulu głowy, przy zakupie, czy wymieniac, a czy nie pęknie itp...

a tak poza tym to krecenie do 7 tys. raczej nigdy nie jest zdrowe dla silnika... <lipa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-01-30, 11:12   

martin_rs4 napisał/a:


a tak poza tym to krecenie do 7 tys. raczej nigdy nie jest zdrowe dla silnika... <lipa>



ojj tamm a ja myśle, ze jakby było nie zdrowe to by tak nie było tylko jak w zwykłym a8. Chyba, ze było gdzies opisane jakies skutki tego to spoko :P (chociaż można mowic o tym tak jak ze skrzynia i olejem , który jest dożywotni <jezu> ). A w sumie w nie jednym aucie się kreci powyżej 7tysi :P i jakas zyja :D
_________________
dare to be great
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.