Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 2.8PB/LPG ] błąd SENSOR (rozwiązany)  
Autor Wiadomość
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-12, 17:17   [D2 02 2.8PB/LPG ] błąd SENSOR (rozwiązany)

Witam.
Dziś zrobiłem traskę (600km) i 30km od celu wyświetliła mi się, żółta konewka z napisem sensor.
Pobocze, sprawdzam stan oleju. Fakt trochę mało. Dolałem pół literka do odpowiedniego stanu odpalam i błąd jest dalej.
Podpinam VAG
wyskakuje:
00562 ( Sensor for Oil Level/Temperature G266
Open or Short to B+
Po skasowaniu powraca.
Olej to Castrol EDGE 10W60.

Co podpowiecie? Mam zaczynać się bać?
Czy to po prostu padnięty czujnik G266?
Podpowiedzcie proszę bo w sobotę czeka mnie ten sam odcinek i nie wiem co robić.
EDIT 2015.08.13
Jak nie zniknie problem to spać nie mogę. Wsadzony nowy czujnik. Póki co jest OK. Zobaczymy co będzie dalej.

EDIT 2015.08.20



Jeżeli nie obrazicie się chciałbym kontynuować temat.
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.

Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 17:37   

Raczej czujnik poziomu oleju ale olej tez wymień na lepszy.
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-12, 17:40   

No ale poziom oleju jest już odpowiedni. To nie powinno to zniknąć? Było za mało oleju i uszkodził się czujnik?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 17:41   

Czujnik ma ju zadyszkę. Ja niedawno miałem to samo lecz z czerwoną konewką :]
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-12, 17:48   

To dawaj :)
Podmienimy zobaczymy.
Pytanie zasadnicze. Jeżeli stan oleju jest ok mogę jechać te 600km?\Nic z autem się nie dzieje temp stoi na 90stopnaich, auto jedzie elegancko, silnik pracuje cicho i równo jak zawsze.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 17:55   

Ja mam staruszka gdzie nie ma jeszcze czujnika poziomu oleju-to było w liftach :) Jak poziom jest ok to nie widze przeszkód-ja przejechałem z nawracająca kontrolka ciśnienia oleju 400km oczywiście z dusza na ramieniu ale okazał się czujniczek za 20pare zł :)
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-08-12, 20:39   

Nie wiem czy w A8 jest takk samo jak w A6 ale w A6 ten czujnik jest razem z czujnikiem otwarcia maski.
Mozesz sprawdzić czy świeci przy otwartej masce. Jeśli zgaśnie masz problem z przewodami właśnie od czujnika otwartej maski.
Bynajmniej tak jest w A6
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-13, 06:01   

kryhawrc, To już sprawdziłem. Niestety nie działa :)

Edit. Jak nie zniknie problem to spać nie mogę. Wsadzony nowy czujnik. Póki co jest OK. Zobaczymy co będzie dalej.
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-20, 06:59   

Jeżeli nie obrazicie się chciałbym kontynuować temat.
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.

Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-20, 13:06   

nikt nic nie podpowie ? :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-20, 13:08   

Zrób test Co2 płynu chłodzącego i będzie wiadomo co i jak
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-20, 13:26   

olej to norma
płynu jak ubyło to albo gdzieś wyciek albo pompa wody
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-20, 13:37   

michalwruszak napisał/a:
Zrób test Co2 płynu chłodzącego i będzie wiadomo co i jak

Ciekawe gdzie u mnie taki test można zrobić. Muszę popytać.

Cytat:
olej to norma

Litr na 700km? No bez przesady.

pepi napisał/a:
płynu jak ubyło to albo gdzieś wyciek albo pompa wody

Pompa wody byłą wymieniana miesiąc temu przy okazji wymiany rozrządu.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-20, 13:40   

http://allegro.pl/listing...v2-aut-1-1-0807

Jeśli to nie głowica to musi być wyciek , może być nawet w takim miejscu ze leci tylko w trakcie jazdy i nawet nie bedziesz w stanie zauważyć
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-08-20, 16:09   

michalwruszak, popatrzyłem z kumplem mechanikiem.
I leci płyn chłodniczy. Sączy się gdzieś z okolic alternatora i cieknie dalej po bloku. Trzeba by trochę rozebrać by coś więcej określić. Kropelki są na bloku więc dość żwawo ucieka. Więc pewnie to będzie to. Po niedzieli w poniedziałek będziemy rozbierać. Także pewnie tu mamy winnego.

Natomiast zero jakichkolwiek znaków jeżeli chodzi o wyciek oleju.
Powiedział mi żebym rano przy odpaleniu zobaczył jaki dymek pójdzie z rury i czy nie pachnie olejem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.