Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-25, 09:50
|
|
|
u mnie też coś puka. Ostatnio byłem u mechanika żeby przejrzał całe zawieszenie, wymienił trzy wahacze z przodu, jakieś gumki z przodu i z tyłu. Stwierdził, że już wszystko jest TipTop.
Mimo naprawy ciągle jest dziwne pukanie. Zastanawiam się jeszcze nad amortyzatorami a raczej nad łożyskami w mocowaniu górnym. Jednak po lekturze wątku kolejną opcją może być maglownica.
Jakie są odczucia podczas jazdy z luzami w maglu? Delikatne pukanie w kierownicy i stuki jakby na górze amortyzatorów? Ja tak przynajmniej tak słyszę u siebie.
Słychać to nawet podczas jazdy po równej drodze z lekkimi pochyłościami. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-09-25, 09:55
|
|
|
A8 nie ma łożysk amortyzatora są tylko poduszki.
Stukać mogą zaciski hamulcowe, wahacze, łączniki lub gumy stabilizatorów, poduszka amortyzatora jak i sam amortyzator oraz końcówki drązków lub magiel.
U mnie pukało luźne nadkole a rezonans rozchodził się aż pod szyberdach. :d |
_________________
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-25, 12:28
|
|
|
A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-25, 13:55
|
|
|
Gunner napisał/a: | A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany. |
A jak odpuścisz trochę kierownicę to przestaje ?
Może to pompa sadzi ciśnieniem. Ogólnie nie wskazane jest dociąganie kierownicy na maxa, grzeje się wtedy płyn bardzo. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-25, 14:01
|
|
|
Tak, jak odpuszcze minimalnie to przestaje. Wtedy to piszczy jak dociągne kierą do końca i trzymam, że już dalej nie chce iść. Normalnie tak się nie robi ale dzisiaj sprawdziłem z ciekawości. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-25, 14:42
|
|
|
Cytat z instrukcji obsługi:
fbfgbxfgbx.jpg
|
|
Plik ściągnięto 8 raz(y) 63,18 KB |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-25, 17:17
|
|
|
No czyli raczej to co słychać u mnie to normalna reakcja pompy. |
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-29, 17:05
|
|
|
byłem dzisiaj dowiedzieć się co i jak odnośnie przekładni. Gość powiedział, że standardowy problem w A8. Koszt 900 PLN (regeneracja + robocizna + geometria).
Rano przyprowadzasz auto, demontują przekładnie i wiozą gdzieś do Łodzi na regeneracje. Następnego dnia odbiór zregenerowanej, montaż w aucie i odbiór samochodu. Dają pisemną gwarancję na rok czasu.
http://warszawa-regenerac...azowieckie.html |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-29, 17:08
|
|
|
jarogmur napisał/a: | http://warszawa-regeneracja-mazowieckie-1.maglownice.eu/mazowieckie.html |
Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-29, 17:35
|
|
|
regeneracje przekładni polegaja jedynie na wymianie uszczelnień. Żadna firma nie zlikwiduje luzów jesli takowe już sa bo nie ma do tego cześci. |
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-29, 17:46
|
|
|
bazzzyl napisał/a: | jarogmur napisał/a: | http://warszawa-regeneracja-mazowieckie-1.maglownice.eu/mazowieckie.html |
Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej? |
Tak na Parowcowej. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
|
|
|
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-12-15, 10:09
|
|
|
Witam, kolego Riki76, mówisz, że na dolnym śląsku usunęli Ci luzy w maglownicy w D2? Mógłbyś podać jakieś namiary na ten warsztat? Dużo osób twierdzi, że nie da się w D2 luzów usunąć ale skoro u Ciebie się dało to też bym spróbował. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-15, 11:53
|
|
|
Bo się nie da usunąć bez wymiany niedostępnych części i jedynie śrubą podregulować. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-10-12, 06:42
|
|
|
Odkopię wątek. Próbował ktoś zacieśnić maglownicę śrubą regulacyjną? W A6 był dobry dostęp z dołu, ale tutaj jest lipa. Nawet z przegubami ciężko się dostać, bo wydech i osłona termiczna przeszkadzają. Próbowałem z boku od strony koła, ale potrzebny byłby płaski (nie wyprofilowany) klucz oczkowy, a takiego pod ręką nie miałem. |
|
|
|
|
|