Autor |
Wiadomość |
sławek 36
Moje A8
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: czempiń wielkopolska
|
Wysłany: 2011-03-11, 21:05 [D2 02 3.3TDI
] Maglownica do wymiany - co robić?
|
|
|
witam kolegów mam pytanie odnośnie maglownicy czy w a8 benzynach i dieslach po lifcie występuje jednakowa maglownica czy się czymś różnią bo mam okazję kupić do swojej używkę ale od s8 i nie wiem czy będzie pasować ewentualnie ktoś może regenerował swoją i może polecić jakiś warsztat z góry dzięki za info
sławek 36 poprawiłem tytuł Twojego wątku - [tagów] nie wpisujemy już "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ pawlik 36 |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-12, 10:53
|
|
|
Kolego z ETKI wychodzi że takie same,tyle ze są dwa rodzaje
Z servotronikiem to 4D2 422 052 G
Z wewnętrznym przegubem to 4D1 422 052 F
obstawiam że u Ciebie jest ta pierwsza. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-03-13, 11:38
|
|
|
Z tego co wiem to jest jedyna roznica, a co ciekawe jak wczolgalem sie pod auto i po 30 min kombiniowania udalo mie sie zrobic zdjecie tabliczki z nr. i znalazlem taka sama na Allegro z powypadka , zamowilem przyszla i okazalo sie ze byla wyjeta z A6 :-D a pasowala idealnie do A8 2.8 1996 oczywiscie ;-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-13, 11:56
|
|
|
sławek 36 magiel leży i czeka, jak coś to pisz lub dzwoń - jakoś się dogadamy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-14, 08:26
|
|
|
FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-14, 08:42
|
|
|
123mielony napisał/a: | FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne? |
Aktualne tylko daję chwilę czasu koledze sławek 36 bo On wcześniej o to pytał...
odpiszę na PW oczywiście. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-14, 09:10
|
|
|
OK.
To grzecznie czekam na odpowiedz. |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-14, 20:16
|
|
|
ja regenerowałem moją przekładnie w firmie z łodzi na ulicy wodnej.
regeneracja była wykonana rok temu i nadal wszystko ok. (moja przekładnia ciekła, ale obojętnie co by nie było to naprawią) koszt regeneracji to 450zł o ile dobrze pamiętam, wysyłałem tam już dość sporo przekładni z audi, vw i innych i wszystko odbywało się szybko i co najważniejsze nie było żadnych problemów.
P.S. nie pracuję u nich :-P :mrgreen:
po prostu jestem zadowolony z usługi a to chyba dla nich najlepsza reklama |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-14, 20:54
|
|
|
Dzięki za info.
Moja przekładnia nie cieknie tylko puka stuka co mnie doprowadza do szewskiej pasji
Z tym regenerowaniem to różnie mówią,jedni zadowoleni jak np.Ty a drudzy psy wieszają że kaska w błoto wyrzucona. |
|
|
|
|
sławek 36
Moje A8
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: czempiń wielkopolska
|
Wysłany: 2011-03-15, 18:34
|
|
|
u mnie dokładnie taka sama sytuacja jak u kolegi 123mielony nie cieknie tylko stuka puka od strony kierowcy i cholera mnie bieże bo myślałem że to któryś z górnych wahaczy i kupiłem oba a tu padaka i dodatkowe problemy bo już nawet nie chodzi o te kilka setek ale żeby nie trafić na bubel bo i tak po jakimś czasie trzeba będzie swoją zregenerować na te używane w większości dają gwarancję rozruchową ale kto tam ich wie za podwójną wymianę nikt kasy nie zwróci o straconym czasie to nawet nie wspomnę :mrgreen: po rozmowie z kolegą Foss jestem jakby spokojniejszy :mrgreen: :mrgreen: |
_________________ pawlik 36 |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-03-19, 17:57
|
|
|
Czy ktoś z kolegów próbował doraźnie kasować luz na maglownicy? Która śruba do tego służy? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-19, 18:25
|
|
|
Generalnie opinia jest taka że w A8 nie da się skasować luzu w przekładni,ale tak jak Ci pisałem ten mechanior twierdzi ze się da. |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-03-20, 22:59
|
|
|
Chyba można kasować luz na maglu w A8 Nie mam nasadki 18 bo już bym pod autem leżał.
Power steering gear, adjusting
Note:
Two mechanics are required to perform adjustment. Adjust with engine switched off.
- Raise vehicle on hoist.
- Wheels in straight-ahead position.
- By turning the steering wheel to and fro (about 30 to center axis) a knocking noise will be heard if there is excessive play.
- The second mechanic should carefully turn the adjustment screw (arrow) until the rattling noise can no longer be heard inside the vehicle.
- Carry out a road test.
- Make sure that when maneuvering or negotiating corners the steering self-centers without sticking, re-adjust if necessary.
|
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-03-21, 10:40
|
|
|
Mniej więcej tak to idzie :
Potrzebne są dwie osoby. Podnieść samochód na podnośniku, silnik wyłączony, koła na wprost. Jedna osoba kręci kierownicą w obie strony o ok. 30 stopni, jeśli będzie słyszalne stukanie, to luz jest za duży. Druga osoba z czuciem kręci śrubą oznaczoną strzałką, aż stukanie przestanie być słyszalne w kabinie. Następnie należy wykonać jazdę próbną, jeśli podczas manewrowania i skręcania kierownica nie wraca do położenia środkowego - skorygować ustawienie. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|