Autor |
Wiadomość |
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-04-08, 08:57
|
|
|
Dzięki za podpowiedź. Bez problemu znalazłem. Jest on umieszczony obok tych dwóch sterowników silnika tylko pod kątem. Niestety na moje nie szczęście tam też wszystko w porządku. Sucho i czysto.
Zaczynam szukać fachowca do naprawy. Wiem że nie będzie tanio. Myślałem też nad wstawieniem używki, ale to przysłowiowy kot w worku.
Po naprawie dam znać co i jak...
[ Dodano: 2018-04-18, 06:18 ]
Na razie nikt nie chce się podjąć naprawy. Szukam dalej. Może pomożecie klubowicze. |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-04-18, 15:52
|
|
|
Gruba napisał/a: | Może pomożecie klubowicze |
Może czas na swap manualnej skrzyni biegów - będzie taniej i jednorazowo (tak, wiem - mogą odezwać się głosy oburzenia |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-25, 18:24
|
|
|
WITAM PONOWNIE. Jak obiecałem tak też piszę żeby zakończyć tego posta.
Skrzynia poszła na stół. Pierdykneły kosz tarcz, oraz konwerter.
Wymieniono:
filtr
olej
konwerter (po regeneracji)
wszystkie uszczelnienia
tarcze cierne
wałek wejściowy
tarcze stalowa
kosz tarcz
tłok hamulca
obudowa bloku
podkładka regulacyjna
Tanio nie było, ale skrzynia śmiga jak nigdy dotąd.
Jak macie jakieś pytania to piszcie.
Pozdrawiam i idę trochę pojeżdzić |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-06-25, 18:29
|
|
|
Ile cię wyszła naprawa i gdzie to było robione? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-06-25, 19:14
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Ile cię wyszła naprawa i gdzie to było robione? |
Się podłączam do pytania bo istotne kto umie tak ogarnąć skrzynie i czasowo to nie 2 miesiące na ustalenie terminu roboty .... |
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-26, 09:04
|
|
|
9 tysi. Cena za naprawę kosmos. Na pewno mogła by być mniejsza. Ale co zrobisz jak nikt nie chce się podjąć naprawy. Może lepiej sprowadzić sobie dawcę w tej cenie i z niego czerpać. Ja zdecydowałem się na naprawę. Naprawa w Szczecinie. Serwis Kisielnicki. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-06-26, 12:58
|
|
|
Ale rozumiem że dawałeś całe auto i oni sami wszystko rozbierali ? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-27, 05:33
|
|
|
Tak. Zostawiłem auto i nic mnie nie obchodziło. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-06-28, 06:40
|
|
|
Za 9 klocków, to powinieneś mieć w środku skrzyni wszystko nowe i święty spokój przez przynajmniej 100kkm. |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2020-02-17, 17:18
|
|
|
Czas odgrzać kolteta
Pacjent S8 D2 AHC 1998r, mam podobny jak tu kolega opisał :
Skrzynia zimna wszystko ok, nie ma żadnych błędów na vcds, nie wpada w tryb awaryjny.. Ale.. Po rozgrzaniu, wrzucony bieg wsteczny R czuc lekkie szarpniecie i trzeba dodać gazu to dopiero ruszy ale błędów żadnych nie ma 🤷♂️
Czy odrazu zamawiać tłok skrzyni, czy najpierw wymienić olej? Do przodu chodzi idealnie. Nie chciałbym rozwalić skrzyni póki jeździ
Z góry dziękuję za podpowiedzi 💪
|
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
Lester
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: T
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2020-02-23, 15:42
|
|
|
Witam.
Również mam problem ze wstecznym tyle że w 4.2Q z 2000 roku a więc skrzynia chyba 5hp24. Objawy podobne do w/w. Czy to ten element jest odpowiedzialny za tą usterkę?
https://midparts.com.pl/pl/p/5HP24-Piston-tlok-REVERS/909
Będę się sam za to brał bo już naprawiałem kilka różnych automatów i o dziwo nadal jeżdzą, niektóre już kilkanaście lat. Macie jakieś namiary na serwisówki lub manuale video, chcę się jak najlepiej przygotować do tej operacji.
Pzdr |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2020-02-23, 18:49
|
|
|
Lester napisał/a: | Macie jakieś namiary na serwisówki lub manuale video, chcę się jak najlepiej przygotować do tej operacji. |
Zajrzyj tutaj. Może wystarczy. Jeżeli nie to można jeszcze coś dorzucić do chomika
http://chomikuj.pl/chomik...service+manuals |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lester
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: T
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2020-02-24, 11:57
|
|
|
Dzięki, przyda się. Ogólnie to na jutubie jest mnóstwo filmików o tej skrzyni, obejrzałem wszystkie, i po rusku, i francusku i angielsku. Bardzo prosta skrzynia, o wiele prostsza niż dużo starsze konstrukcje GM które robiłem dotychczas. Ale i tak kupię sobie jakąś uszkodzoną żeby potrenować i mieć części zamienne bo te "grubsze" są drogie. |
|
|
|
|
|