Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Ciężko odpala jak zimny po nocy  
Autor Wiadomość
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 12:08   [D2 96 4.2PB/LPG ] Ciężko odpala jak zimny po nocy

Auto po nocy odpala ale po dodaniu gazu przygasa, strzela w wychech, nie równo pracuje. Po 3-4 minutach wszystko jest ok chodzi normalnie normalnie się wkręca. Auto ma LPG próbowałem z zakręconą butlą bez zmian. Odłączony zielony czujnik temp silnika (wtedy podaje temp -40 i powinien normalnie odpalić - bez zmian
Wymienione: pompa paliwa (wybiera do końca), dwie sondy bosch, świece. Na komp 0 błędów.
Poza tym auto normalnie jeździ na PB czy LPG
Co może być przyczyną?
Czasami raz na tydzień raz na dwa auta nie idzie odpalić w ogóle czy ciepły czy zimny, jak poruszam kabelkiem od czujnika wału odpali - czy to może być problemem? - raczej nie wtedy by w ogóle nie odpalał.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-22, 12:09   

u mnie to samo od roku :P przygotowywać się psychicznie i finansowo na wymiane pompy paliwa :)
albo mieć zawsze zalany do pełna samochód ;)
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 12:18   

A jak by to była pompa to dlaczego wybiera do końca i normalnie się wkręca po kilku minutach?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-22, 12:34   

poczytaj na forum o pompach i koszykach przy pompie... dużo o tym jest. U mnie też jest dobrze po jakiś 2 minutach jazdy, dlatego narazie nic z tym nie robie.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-22, 12:42   

Szukaj problemu w czujniku wału
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-22, 13:00   

albo sprawdź, czy po zatankowaniu samochodu do pełna nie poprawi się sytuacja.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-22, 14:19   

Sprawdź szczelność kolektora ( dolotu ) filtr powietrza, prawidłowość złożenia całego układu.
Miałem podobnie i objawem były dwie rzeczy. Pierwsza to zapchany na amen filtr powietrza ( gniazdo myszy ) a drugi to nieszczelność przed przepustnicą. Oberwana guma. Nie mógł załapać ponieważ dostawał za dużo powietrza w stosunku do paliwa. Przepływka widziała swoje lecz po drodze między przepływomierzem a przepustnicą dochodziło mu dodatkowe.
Niewłaściwy skład mieszanki i auto już pali z wielkim trudem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 15:22   

Dolot sprawdzony dokładnie jest ok, filtr powietrza jest nowy

Dodam że auto musi postać minimum 8-10 godzin aby występowała nieprawidłowość.

Obstawiam albo czujnik wału który i tak muszę wymienić, albo nieszczelność kosza i paliwo powolutku ucieka z kosza, zawsze mam 1/3 zbiornika ale wybiera do końca paliwo zobaczymy jak zaleje do pełna.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-22, 16:06   

mam identycznie telmax, dolot szczelny, przepływka poprawnie działa, filtry i świece nowe.
Na w zeszłym roku jak miałem poniżej połowy zbiornika wogóle był problem odpalić, jak zapalił to strasznie nierówno chodził, po chwili zgasł i tak kilka razy... teraz staram się mieć paliwo do pełna i pali od strzała ale po prostu musi chwilke pochodzić na wolnych obrotach... na dniach jeszcze musze sondy zmienić, bo czasem mam wrażenie, że na czarno zakopci co jest np objawem zalewania <hmm>
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 16:28   

Tylko u mnie pompa jest sprawna i poprawnie założona, auto nie gaśnie tylko sie nie wkręca i dymi na czarno na ssaniu jak uda juz mu sie wkręcić wyżej. Jest tak ze jak delikatnie wciskam to sie wkręca ale bardzo nie równo chodzi jak depnę szybciej to przygasa i obroty spadają
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-06-22, 17:08   

A korekt paliwowych na 10 i 11 kanale nie laska sprawdzic?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-22, 17:30   

telmax napisał/a:
Tylko u mnie pompa jest sprawna i poprawnie założona, auto nie gaśnie tylko sie nie wkręca i dymi na czarno na ssaniu jak uda juz mu sie wkręcić wyżej. Jest tak ze jak delikatnie wciskam to sie wkręca ale bardzo nie równo chodzi jak depnę szybciej to przygasa i obroty spadają

Identyczne objawy mam jak poziom paliwa spada w okolice połowy baku. Wystarczy, że doleję 20L i pali elegancko nawet jak postoi kilka dni. Moja diagnoza to uszczelka met-gum na koszu pompy - puszcza i przez noc paliwo z kosza schodzi.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 18:20   

No to jest bardzo możliwe ale o którą konkretnie chodzi o ten oring duży jak się rozpoławia kosz?
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-06-22, 18:27   

Mogę prosić o zaznaczenie która to uszczelka

pompa a8.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 21,45 KB

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-22, 19:39   

_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.