Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 3.3TDI] i więcej mocy...  
Autor Wiadomość
Radek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-03, 19:10   

ile kosztuje taki powerbox?i czy łatwo go zamontowac?
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-04, 06:53   

Zamontować łatwo, kosztuje grosze.
Tylko że porządny program nawet do 1.9TDI jest n razy droższy, co dopiero mówić TDI V8...
Były na ten temat dyskusje - jak nie szkoda Ci silnika to śmiało, powerboxów od groma na allegro
 
 
Radek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-04, 15:57   

No własnie,silnik pewnie dostaje po d...ie,a tego nie chcę,tak w ogóle to tej mocy co mam to mi wystarczająco starczy,tylko z ciekawości pytam czy w ogóle warto,drogi mamy takie jakie mamy to i tą moc co mam, nie mam gdzie wykorzystać,wszędzie teraz korki,dziury i fotoradary,a o płatnych autostradach to już nie wspomnę,teraz to najleprzy skuter,albo rower :lol:
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-04, 20:04   

informatyk napisał/a:
mam na sprzedaż POWERBOX z tego pierwszego fimiku - daje 45 KM i 100 Nm


Ciekawe ile za te rezystory :D

informatyk napisał/a:
moze na starcie nie dać rady 4.2 ale jak zegar przekracza 100 km/h 3.3 wciaga go nosem


Gdy przekroczy 100 km/h to spuchnie jak każdy klekot :D
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-08, 09:37   

ale :D temat cyt.:"przekroczy 100km/h i wciągnie nosem 4.2" chyba katar albo "śpiki" lepiej podajcie od razu linka na sprzedaż nowej skrzyni biegów po tych rezystorach :D jak inżynierowie Audi włożyli tam z 3.3 ,225KM to tak ma być a te inwencje twórcze po prostu są dla bogatych zaraz zmiana wałków,turbin i tipa :wpale: bo mi padło potem płaczą :cry:
Jesli konstrukcja diesla 2.5 lub 3.3 była by udana to została by w D3 a jest zupełnie nowa 3.0 , 4.0 i 4.2 notabene zrobiona na bazie wiadomo jakiego silnika :mrgreen:
Podsumowując kup sobie to 4.2 benzynke a zapomnisz o silniku ;-) miałem już ich kilka i zawsze następnej szukałem 4.2
nawet tutaj chip za odpowiednią kasę.....ale gwarancji nikt nie da http://www.ttc.pl/chip_tu...ing_audi_a8.htm

[ Dodano: 2009-12-12, 18:57 ]
Skiner napisał/a:
Ja jeździłem 3.3 TDI po chipie ABT na 270KM.
Na A4 z Wrocławia 270km/h :d
4.2 quattro nie dawało rady z nią...

http://www.youtube.com/watch?v=RueB9BCZoOc

http://www.youtube.com/wa...feature=related


obejrzyj to......4.0 TDI Audi dostaje po dupie od 4.0 benzynka BMW a co dopiero 4.2 Audi
http://www.youtube.com/wa...URZes9Nufs&NR=1
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-10, 10:07   

Ciekawy artykuł o podniesieniu mocy i skutkach przy ASB >> http://www.prnd.pl/porady...skrzynie-biegow
 
 
Radek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-10, 14:13   

Tak jasne kup 4.2 i jeszcze najlepiej ją zagazuj :lol: i o silniku nie bedziesz wogule wiedział,to mnie najbardziej śmieszy.Proszę was,miałem A8 4.2 tylko gazu bym w nią nigdy nie załorzył,a że dużo pomykam po kraju to wolałem dopłacić i kupić diesla.W D3 wsadzili 3.0 i wyciągneli z niego więcej mocy niż z 3.3 to już samo przez się mowi.Miałem zagazowane auto i instalacja sekwencyjna i powiem tyle NIGDY W ŻYCIU GAZU !!!!!A benzyna droga a mocy nic więcej niż w dieselu,ma większy moment obrotowy i w połaczeniu z dobra skrzynią po prostu rakieta,tyle powiem.
I naprawdę jak bym miał wybierać to wybrałbym nadal diesla,wiadomo że diesel jest silnikiem z który trzeba umieć się posługiwać,jak dbasz i wiesz co to diesel to lejesz i jedziesz.
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-10, 16:54   

No i diesle droższe w eksploatacji :) bez sensu kupować diesla jak sie robi mało KM rocznie :) No ale jak ktoś śmiga cały czas to sie opłaca :)
POZDRO

PS. W D3 to ja też bym był za Dieslem ;]
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
roger1986 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-10, 17:20   

Dobrze Radku to ująłeś. Też bym kupił diesla. A czy 3.3 droższe w eksploatacji?? odpadają kable, świece i oleju więcej do 4.2 wchodzi... Wiadomo że każdy chwali to co ma :-P
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-10, 17:35   

Nie każdy chwali to co ma tylko jak ci siądzie pompa wtryskowa albo wtryski to jest to kosztowana naprawa i czasami nie warto naprawiać i trzeba szukać drugiej. Podobnie z wałkami rozrządu do silnika 3.3TDI jest to cholernie drogi fant. Odpadają świece mówisz? A świece żarowe ? Trzeba się liczyć z tym że jak coś padnie w takim DIESLU to potem kosztuje. Bo niektórzy kupują wychodząc z założenia bo mało pali a jeżdżą codziennie do pracy tylko i na tym się kończy trasa. Czasami warto przemyśleć czy mi potrzebny ten Diesel. Bo jak ktoś rocznie robi dużo kilometrów to jest to opłacalne. Jak ktoś nie jeździ dużo polecam benzyniaka.
Pozdrawiam
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
roger1986 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-10, 18:22   

dokładnie. diesel pod warunkiem że będą spore przebiegi robione.
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-11-27, 14:51   

Mam 3,3 tdi w serii od roku
Zrobione ok 12tys km
Jazda dynamiczna 30/70 Miasto/Trasa
Na drodze bez szaleństwa ok 130
Miasto spokojnie , raz na ileś podłoga dla frajdy
Spalanie średnio 10l
Max co osiągnąłem to 12l
Min co było to 6,5 l Nie przekraczając 100km/h
Oponki 225x60x 16
Myślę że żaden gaz nie wyjdzie tak dobrze , 4,2 ma apetyt i tak zaczyna od 16l gazu przy spokojnej jeździe...
A ja jadę na stację raz na 800 km :)
Co do więcej , zastanawiam się czy mój szrot to wytrzyma :)
Jednak przydało by się to 550Nm lub wygładzenie momentu , aktualnie jest tylko pomiędzy 2,5 tys- 3tys.
Taki momencik płaski od 2tys - 3,5tys był by marzeniem i sądzę że bez podniesienia mocy ładnie by się wyprzedzało i 4,2PB
Naturalnie mówię o tej 310km :)
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-28, 18:44   

A.kocinski napisał/a:
4,2 ma apetyt i tak zaczyna od 16l gazu przy spokojnej jeździe...


No moja średnio z 4biegowym automatem spala 15 tyle że na autostradach to nierzadko 200 se lece. Spokojna jazda do 130 to bym miał 13-14l gazu. Uwazasz że to gorsze od diesla?? Przepisowo na szosie to zchodziłem poniżej 12l LPG oczywiście też. Dzwieku V8 w PB przy nieco bulgoczacym wydeszku nie zastąpisz niczym-serwis?? Silnik 3.3 w dobrym stanie 5 trza połozyć za ABZta 2,AQF 3-4 a ja kupiłem AKC za duuuuzo mniej :D
 
 
slonick 
Użytkownik



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom/T&W
Wysłany: 2015-12-26, 17:51   

Z tymi powerboxami i innymi wynalazkami bym byl ostrozny. I tak jak pisali inni, jak sie rusza jedno, to warto dostosowac cala reszte i koszt wzrasta koszmarnie. A jak nie, to prosisz sie tylko o klopoty.
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2015-12-30, 23:22   

To może i ja się wypowiem :)
Mam zrobione swoje 3.3 tdi na 300 KM i 630 NM , jeżdżę tak i nic się nie dzieje.
Po zakupie miał 237 KM , czyli był pisany program pod zużyty silnik. Po remoncie silnika 280 KM , programista liznoł deczko na 300 KM. Hamowana za każdym razem na tej samej hamowni. No i jak remontowałem zrobiłem jeszcze DP zamiast katów , była okazja jak silnik był wyjęty. Oczywiście odpowiednio dbam i wiem jak eksploatować.
Spalanie 10 L , jak do pieca dokładam 13 L . Jak wychodzi emerycka jazda nie wiem , do emerytury mi jeszcze daleko <jezyk2>
Auto nie jest jakieś mega szybke , chociaż jeździ się bardzo przyjemnie.
Myślę że nie można porównywać 3.3 tdi po "czipie"do zajechanej 4.2 PB której zostało 220 KM.
Na RL od 0-100 mam czas 8 sek. , nie szanując asb mażny by zejść o sekundę.
Dziwię się trochę że do tej pory nikt nie nagrał starcia tytanów.
Trzeba w końcu to zrobić ... także zapraszam :)
Wtedy będzie można sympatycznie podyskutować w temacie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.