Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-30, 23:26
|
|
|
arti, Przy tych niutonach powinienes pozamiatac każde D2 V8 PB. 7 sek ma każde zdrowe V8 PB mające ok 350-400NM i około 300koników.
Coś tu chyba nie tak hm?? |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2015-12-31, 10:58
|
|
|
Apophis diezel ma tylko dół a benzynowe odwrotnie.
Do tego moja ósemka waży 2 tony , mam prawie pełne wyposażenie i żeliwny kadłub silnika, duże i szerokie koła.
Myślę że to i tak dobry wynik. Muszę sprawdzić jakie, ile rodzaji było przełożeń przekładni głównych. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-01, 01:08
|
|
|
Wywal tego złoma i wstaw sobie 3.0 tdi z nowej audiczki np 2013rok chodza po 5-6tysi dłubniesz lekko i pozamiata dopiero Ja mysle co by zonie taki projekt zrobić w jakiejs ósemce z traktorkiem co ma juz dość |
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2016-01-01, 15:45
|
|
|
Ladnie mi troche dlubniesz.... a swoja droga powaznie takie tanie sa takie nowe silniki!?!? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:40
|
|
|
No są w cenie zdrowego 3.3 co mnie zdrowo zaskoczyło Możesz kupic jeszcze nowszy wersja 313PS to juz rakieta ale tu bedzie cos więcej PLNów.
Nowe silniki które nie są chodliwe sa tanie i do swapów warto brać. Np ten albo 4,2 FSI z rs4,rs5 |
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:55
|
|
|
No ciekawe, nie spodziewalem sie, choc pewnie zatrzesienia nie ma:) |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2016-01-01, 21:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wywal tego złoma i wstaw sobie 3.0 tdi z nowej audiczki np 2013rok chodza po 5-6tysi dłubniesz lekko i pozamiata dopiero Ja mysle co by zonie taki projekt zrobić w jakiejs ósemce z traktorkiem co ma juz dość |
Mojego wyremontowałem i jest spoko , ale ciekawy pomysł , zrobił ktoś już takiego swapa?
Wtedy silnik najlepiej ze skrzynią , wiązką , sterownikami etc...czyli koszta duże.
Dla mnie to ten 4.2 tdi jest petarda. |
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2016-01-01, 22:40
|
|
|
Mialem kiedys 4.2 z 2007r i szalu nie bylo, ale te nowsze ponoc daja rade:) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 12:17
|
|
|
arti napisał/a: | zrobił ktoś już takiego swapa? |
W A8 nie wiem ale w A4 B5 taki swap powstaje i jest juz na ukończeniu. Baza A4 b5 z zajechanym 2.5 tdi manual i Q.
Końcowy efekt bedzie cos na 300PS/750Nm. Pozamiata zdrowo
No skrzynia seryjna w 3.3 nie bedzie dobra,trza inną zastosować nawet DSG lepiej zniesie. |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:40
|
|
|
No a4 nie jest ciężkie. A to taki do sportu projekt czy do jeżdżenia ?
Chociaż bardzo lubię diezle , to do sportu widzę tylko doładowaną benzynę z nie małym litrażem.
Jak bym miał swapować swojego to jednak bym się zdecydował na 4.2 tdi, generalnie szlak jest do przetarcia i na pewno wiąże się z dużymi kosztami.
Widzę chętnych brak aby się pomierzyć
Mój 3.3 dupy nie urywa , postaram się skręcić jakiś filmik co by było można porównać. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 23:27
|
|
|
Do jazdy projekt. Wiekszośc ich co tam robia to sa uzytkowe projekty nie jakies wyłacznie okazjonalne choc i takie się zdarzają.
4,2 tdi ma wieksze pole do manewru ale i o wiele droższy. Bo 4,2 tdi klepane przecie nadal chyba |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-02-02, 18:53
|
|
|
genialne to schodzenie z obrotów i świst turbawy
3.3 pieknie brzmi, jednak na seryjnym wydechu nie ma tego ryku co 4.2 w sensie, gdy auto jest coraz dalej od kamery, to coraz mniej slychac ryk, no ale przygazówka na postoju kozak, oglądam juz z 15sty raz
ps. czym to nagrywałeś? |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2016-02-02, 20:26
|
|
|
Pamiętam sobie w 2005 r jak wujek kupił D2 3.3 z 2002r z przebiegiem niecałe 80k . Na tamte czasy to samochód bajka , w środku kremowe skóry coś pięknego od tamtego czasu zakochałem się w A8 Pamiętam jak dziś mówił że spalanie czy by jechał 100 czy 200 , miasto - autostrada to pali 10l . Do 350k km cykał jak nowy ale niestety zmienił mechanika zarżnął silnik jakimś olejem z beczki i turbiny przesrał . |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2016-02-03, 23:31
|
|
|
puzzel1 właśnie ciekawe jak by chodził na zrobionym całym wydechu. Kiedyś to ogarnę , kiedyś bo teraz inne autko dłubię po godzinach.
Filmik nagrywał kolega który się tym zajmuje, kamerką na takiej rączce z żyroskopem , tylko tyle mi wiadomo bo laik w temacie jestem.
Rafalr93 z tym spalaniem to się zgadza , max mi wychodzi gdzieś 13L. Muszę w końcu opisać swoje auto bo to ciekawa historia jest , no i fajne fotki są. Generalnie silnik nie znosi żadnych zaniedbań. |
|
|
|
|
|