Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 3.3TDI] i więcej mocy...  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-30, 23:26   

arti, Przy tych niutonach powinienes pozamiatac każde D2 V8 PB. 7 sek ma każde zdrowe V8 PB mające ok 350-400NM i około 300koników.
Coś tu chyba nie tak hm?? <hmm>
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2015-12-31, 10:58   

Apophis diezel ma tylko dół a benzynowe odwrotnie.
Do tego moja ósemka waży 2 tony , mam prawie pełne wyposażenie i żeliwny kadłub silnika, duże i szerokie koła.
Myślę że to i tak dobry wynik. Muszę sprawdzić jakie, ile rodzaji było przełożeń przekładni głównych.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 01:08   

Wywal tego złoma i wstaw sobie 3.0 tdi z nowej audiczki np 2013rok chodza po 5-6tysi dłubniesz lekko i pozamiata dopiero :) Ja mysle co by zonie taki projekt zrobić w jakiejs ósemce z traktorkiem co ma juz dość :)
 
 
slonick 
Użytkownik



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom/T&W
Wysłany: 2016-01-01, 15:45   

Ladnie mi troche dlubniesz.... a swoja droga powaznie takie tanie sa takie nowe silniki!?!?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 19:40   

No są w cenie zdrowego 3.3 co mnie zdrowo zaskoczyło :) Możesz kupic jeszcze nowszy wersja 313PS to juz rakieta ale tu bedzie cos więcej PLNów.
Nowe silniki które nie są chodliwe sa tanie i do swapów warto brać. Np ten albo 4,2 FSI z rs4,rs5
 
 
slonick 
Użytkownik



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom/T&W
Wysłany: 2016-01-01, 19:55   

No ciekawe, nie spodziewalem sie, choc pewnie zatrzesienia nie ma:)
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2016-01-01, 21:59   

Apophis napisał/a:
Wywal tego złoma i wstaw sobie 3.0 tdi z nowej audiczki np 2013rok chodza po 5-6tysi dłubniesz lekko i pozamiata dopiero :) Ja mysle co by zonie taki projekt zrobić w jakiejs ósemce z traktorkiem co ma juz dość :)


Mojego wyremontowałem i jest spoko , ale ciekawy pomysł , zrobił ktoś już takiego swapa?
Wtedy silnik najlepiej ze skrzynią , wiązką , sterownikami etc...czyli koszta duże.
Dla mnie to ten 4.2 tdi jest petarda.
 
 
slonick 
Użytkownik



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom/T&W
Wysłany: 2016-01-01, 22:40   

Mialem kiedys 4.2 z 2007r i szalu nie bylo, ale te nowsze ponoc daja rade:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 12:17   

arti napisał/a:
zrobił ktoś już takiego swapa?


W A8 nie wiem ale w A4 B5 taki swap powstaje i jest juz na ukończeniu. Baza A4 b5 z zajechanym 2.5 tdi manual i Q.

Końcowy efekt bedzie cos na 300PS/750Nm. Pozamiata zdrowo :)

No skrzynia seryjna w 3.3 nie bedzie dobra,trza inną zastosować nawet DSG lepiej zniesie.
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2016-01-02, 22:40   

No a4 nie jest ciężkie. A to taki do sportu projekt czy do jeżdżenia ?
Chociaż bardzo lubię diezle , to do sportu widzę tylko doładowaną benzynę z nie małym litrażem.
Jak bym miał swapować swojego to jednak bym się zdecydował na 4.2 tdi, generalnie szlak jest do przetarcia i na pewno wiąże się z dużymi kosztami.

Widzę chętnych brak aby się pomierzyć <jezyk2>
Mój 3.3 dupy nie urywa , postaram się skręcić jakiś filmik co by było można porównać.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 23:27   

Do jazdy projekt. Wiekszośc ich co tam robia to sa uzytkowe projekty nie jakies wyłacznie okazjonalne choc i takie się zdarzają.

4,2 tdi ma wieksze pole do manewru ale i o wiele droższy. Bo 4,2 tdi klepane przecie nadal chyba :)
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2016-02-02, 17:40   

Jest i obiecany filmik , z tipem i bez , to chyba bez większego znaczenia.
Z pasażerami i zakupami w bagażniku , przy tej masie też już chyba nie jest takie istotne

https://www.youtube.com/watch?v=vpjGX0dNxag



A tutaj filmik jak pracuje silnik :)

https://www.youtube.com/watch?v=aj5yckNgYrI
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-02-02, 18:53   

arti napisał/a:


A tutaj filmik jak pracuje silnik :)

https://www.youtube.com/watch?v=aj5yckNgYrI


genialne to schodzenie z obrotów i świst turbawy <amasz>
3.3 pieknie brzmi, jednak na seryjnym wydechu nie ma tego ryku co 4.2 :> w sensie, gdy auto jest coraz dalej od kamery, to coraz mniej slychac ryk, no ale przygazówka na postoju kozak, oglądam juz z 15sty raz <okok>
ps. czym to nagrywałeś?
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2016-02-02, 20:26   

Pamiętam sobie w 2005 r jak wujek kupił D2 3.3 z 2002r z przebiegiem niecałe 80k . Na tamte czasy to samochód bajka , w środku kremowe skóry coś pięknego od tamtego czasu zakochałem się w A8 <jezyk2> Pamiętam jak dziś mówił że spalanie czy by jechał 100 czy 200 , miasto - autostrada to pali 10l . Do 350k km cykał jak nowy ale niestety zmienił mechanika zarżnął silnik jakimś olejem z beczki i turbiny przesrał .
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2016-02-03, 23:31   

puzzel1 właśnie ciekawe jak by chodził na zrobionym całym wydechu. Kiedyś to ogarnę , kiedyś bo teraz inne autko dłubię po godzinach.
Filmik nagrywał kolega który się tym zajmuje, kamerką na takiej rączce z żyroskopem , tylko tyle mi wiadomo bo laik w temacie jestem.

Rafalr93 z tym spalaniem to się zgadza , max mi wychodzi gdzieś 13L. Muszę w końcu opisać swoje auto bo to ciekawa historia jest , no i fajne fotki są. Generalnie silnik nie znosi żadnych zaniedbań.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.