|
Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-21, 22:41
|
|
|
hipcio napisał/a: | podnieś ciśnienie gazu na reduktorze tak na czuja o ileś tam |
to się tak nie da panie bez interfejsu manipulować przy sekwencji |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2010-10-21, 23:47
|
|
|
A dlaczego się nie da!!! Akurat w tym wypadku się da. Przecież wyraznie mu napisałeł ile ma pokręcić(1 obrut,max dwa)
A od czego są korekty w sterowniku !!!!! A co się dzieje jak ciśnienie na niektórych reduktorach pływa, jak sie zapychają filtry,itp :cry:
Jak podniesie(lub opuści) bo niewiem jaki ma reduktor i w którą strone bedzie kręcił śróbką to spowoduje iż ciśnienie niespadnie do wartości, kiedy sterownik przełacza się na benzyne,reszte zrobią korekty i wydłużą czasy wtrysku.
Nic złego się niestanie jeśli nawet czasy wtrysku mu się zmniejszą. Ma taki eksperyment zrobić na próbę aby stwierdzić co boli sterownik. Ja niekaże aby tak jezdził !!! bo chyba tak zrozumiałeś kolego Colln. |
|
|
|
|
|
|
|
Limbo
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-22, 13:17
|
|
|
Panowie mam kabel.
Podlączyłęm sie pod instalacje i widze juz sporo.
Auto ma zle ustawione dawki.
Nie mam wlaczonego jakiegos odciecia i wszystko wydaje sie wiec byc prawiadlowo.
Przynajmniej ja w opcjach widze ze nie jest zaznaczona opcja przelaczenia na pb w jakichs tam obrotach.
Cisnienie gazu na postoju spada bardzo delikatnie w trakcie jazdy jeszcze nie sprawdzilaem.
Ciśnienie wynosi ok 1,3- 1,4
Gdy patrze na czasy otawrcia wtryskow to wszystkie z tego co wiem sa chyba zle.
Wszystkie benzynowe pracuja na jakos 4,5 to wszystkie LPG na 5,5 w kazdym zakresie obortow i na kazdym cylindrze rowno.
Jutro lub dziś bedzie pomagal mi spec w regulacji.
Pozatrym po wgraniu nowego oprogramowania objawy ZNACZNIE zmalaly mimo ze nic nie zrobilem oprocz uaktualnienia softu. Dziwne:)
[ Dodano: 2010-10-23, 09:01 ]
Problem rozwiązany.
Kolega ktory pracuje w serwisie instalacji gazowych poswiecil mi troche czasu.
Podlaczylismy sie pod komputer, laptop na kolana i do gabloty.
Kolega siedzial z otwartym laptopem a ja prowadzilem.
Zrobilismy kilka kilometrow z ostrym butowaniem.
Po kilku minutach jego pracy problem definitywnie zniknal z mojego zycia:D
Zle byly ustawione czasy wtryskow. W trakcie jazdy korektowal ich otwarcie na bierzaca w calym zakresie obrotów.
Auto zalewało sie, dostawalo za dużo paliwa stad ten problem.
Cisnienie prawie nie spadało, temperatura prawidłowa.
Oprocz tego kolega stwierdzil ze auto powinno mniej spalac i to dosc duzo bo czas otwarcia byl za duzy o 1ms.
Zobaczymy.
Jestem mu winny kilka piw gdyz nie wzial ode mnie ani grosza.
Tak wiec wszyscy wielcy instalatorzy to zwykle pedaly i nic wiecej do glowy mi nie przychodzi.
Regulowalem w mooim poprzednim aucie rozne pierdoly w lpg w innych autach i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu, teraz to zupelnie inna bajka i tak powinno moim zdaniem to wygladac.
Nie pozostaje nic innego jak kupic kabel sciagnac program i probowac sam.
Jak cos mam kabel do zenita ktory pasuje jeszcze do innych jakis instalacji i do staga po zmianie biegonow na wtyczkach. Jak cos pisac. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-24, 01:23
|
|
|
Limbo napisał/a: | i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu, |
no no, nie pomyślałem, że ktoś tak może ustawić autko
PS. To teraz już tylko cieszyć się pomrukiem przy dodawaniu tych gazów :-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
Limbo
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-24, 17:59
|
|
|
no ba a jak!
tylko ze tych mrukow nic nie slychac:( cicho strasznie i tak rozmyslam co by tu wyciac zeby bylo glośniej?
może tłumik końcowy? czy jakis kat? |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-10-24, 18:26
|
|
|
czyli tak jak napisalem na samym poczatku. Gdybys mial program to sam bym ci je ustawil. Katow nie wywalaj bo szkoda, mozesz pozbyc sie koncowego tlumika albo kupic jakis sportowy baniak |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |