Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-19, 07:59
|
|
|
Tylko nie wiem co źle robie, dochodzę do momentu gdzie mam to 4cm nad i dalej nie można tego ni jak włożyć |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-01-19, 08:29
|
|
|
Nie wiem czy 3.3 jest tak samo jak w 4.2, ale jeśli tak samo to kosz który wkładasz zawiesza Ci się na tym cyplu w który musi wejść krociec. Wtedy właśnie kosz będzie się zawieszał wyżej i nie będzie wchodził głębiej. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-19, 08:36
|
|
|
wychodzi ze to samo.
Próbowałem juz kilka razy i za każdym razem zatrzymuje się w tym samym momencie.... już mnie krew zalewa
dolny kosz zawieszony na rurce od wlewupaliwa a i tak to coś nie pasuje jakby to nie z tego auta bylo....
Kto to wymyślił |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-01-19, 08:52
|
|
|
Też na początku tak miałem. Kilka razy tak mi stawał. Potem ten dolny udało mi się ustawić tak, że praktycznie sam wpadł. Docisnąć trzeba było może kilka milimetrów. Nie pamiętam dokładnie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-19, 08:56
|
|
|
A powiedz miałeś paliwo w baku czy nie? Bo ja tam mam i nic nie widać. A ta podstawa od kosza w dodatku czarna jest |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-01-19, 09:13
|
|
|
Miałem ponad pół baku. Chyba ze 3/4. Tylko u mnie podstawa była chyba biała z tego co pamiętam. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-19, 09:13
|
|
|
No właśnie a umie jest czarna i nic tam nie widać |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-01-19, 12:47
|
|
|
Widzę, że ze śląskiego jesteś, w Cieszynie jest ekspert od wymiany pompy paliwa w D2. Jeden samochód rozbierał i składał tyle czasu, że stał tam prawie 3 tygodnie, zakupił se nawet sondę z kamerką do tej operacji, ale... nauczył się i teraz zrobi Ci to z zamkniętymi oczami Chcesz namiar - pisz PW. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-27, 14:05
|
|
|
Ostatnio przerabiałem to w swojej A8.
Robiłem to pierwszy raz i zajęło mi około 2h (na mrozie)
Bardzo pomocne okazały się:
1. Instrukcja, którą kilka postów wyżej ktoś wrzucał.
2. Ten filmik https://youtu.be/7TVwYspbFC4
3. Taka zabawka http://tinyurl.com/zuxmypn - najbardziej przydatna właśnie podczas osadzania kosza.
Powodzenia |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-27, 20:57
|
|
|
a jak efekty po wymianie? jest poprawa??? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-30, 15:47
|
|
|
Ja pompy nie wymieniałem, okazała się sprawna.
Nieszczelny kosz był najprawdopodobniej. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-30, 19:43
|
|
|
no ale wyciągałeś wszystko i udało ci je jednak to do kupy złożyć i działa bez problemu?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-31, 09:54
|
|
|
Tak.
Nie jest to takie trudne jakby się mogło wydawać.
Troszkę pomocy (forum, google), troszkę cierpliwości i wszystko powinno się udać |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-31, 10:28
|
|
|
czeka mie taka operacja i jak tak czytam to aż ciary mnie przechodzą , w ori pompe już sie zaopatrzyłem , jeszcze tylko uszczelki dokupie, a tą kamerke mówisz że warto mieć? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-31, 10:32
|
|
|
Mi się wydaje że to będzie najlepszy zakup. Ile czekales na przesyłkę z Chin |
|
|
|
|
|