Autor |
Wiadomość |
aska_lodz
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Asia
Jeżdzę: a8 quattro
Dołączyła: 22 Paź 2009 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-11-15, 16:32 [D2 4.2] Wymiana pompy paliwa
|
|
|
witam mam pytanie czy mozna samemu załozyć pompe paliwa do a8 4.2 czy mozna to zrobic jedynie w serwisie.prosze o odpowiedz i pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-11-15, 17:25
|
|
|
mozna samemu jesli sie umie. Chetnie bym ci zalozyl ale dzieli nas 300 km |
|
|
|
|
|
|
|
aska_lodz
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Asia
Jeżdzę: a8 quattro
Dołączyła: 22 Paź 2009 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-11-15, 17:41
|
|
|
dzieki za dobre checi:) |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-11-15, 18:19
|
|
|
robota jest prosta o ile nie masz butli "walca", mi zajmuje 15 min. Poszukaj na forum lub na AKP temat byl poruszany. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-02, 20:56
|
|
|
Mi wskazówka poziomu paliwa nie schodzi poniżej 1/3 baku mimo że jest już pusto czy to wina żle zamontowanej pompy? |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-03, 06:39
|
|
|
ja bym bardziej stawiał na syf w baku i przez niego zawiesza sie pływak, no chyba że w audi inaczej jest robiony pomiar ilościu PB w zbiorniku
Co do demontażu pompy:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-09-22, 21:08
|
|
|
Witam
Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, otóż nie wiem jak u was, ale u mnie cała dolna podstawa znajdująca się w zbiorniku paliwa do której musimy trafić przesuwała się w prawo i lewo , każdy ruch pompy z modułem przestawiał tą podstawę i problem z trafieniem oczywisty, po wyjęciu starej pompy zamontowaliśmy do niej wąż 2 metrowy do wypompowania całego paliwa z dwóch komór, a było tego 40 litrów, potem przez denko lewe wprowadziliśmy na drucie diodę do oświetlenia podstawy, z góry przez otwór po prawej strony wprowadziliśmy drut sztywny aby zblokować podstawę, przez małe lusterko na drucie ustawialiśmy kąt wprowadzenia podstawy, miejsca tak mało, że lepiej nie pytać, po nie skończonej ilości prób w końcu się udało, dodam od siebie, że jak się dobrze ustawi kąt, to tylna rurka ustawia się automatycznie i nie trzeba specjalnie jej ustawiać, sama wjeżdża na swoje miejsce.
Szczerze współczuję tym, których to czeka, trzeba mieć mocne nerwy i dużo cierpliwości. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-23, 00:25
|
|
|
wojti_sopot napisał/a: | Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, ... |
Może w wersjach po-liftowych coś zmienili ale kilka miesięcy temu wraz z kolegą zmienialiśmy pompę paliwa w moim S8 i z mojego punktu widzenia to dosyć proste zadanie... więcej zabawy było z przełożeniem pompy i zmontowaniem kosza niż z demontażem i montażem całości z powrotem ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-24, 09:35
|
|
|
kilkanascie minut doslownie |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-24, 21:07
|
|
|
Przy odrobinie wiedzy maksymalnie godzinka. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Cruiser
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Koniec Swiata :)
|
Wysłany: 2010-09-25, 14:20
|
|
|
Dla kogos kto ma doswiadczenie i wiedze bedzie to "pestka", dla osoby, ktora trobi to pierwszy raz "droga przez meke". Moj znajomy zmienial i tez przeszedl przez male pieklo :diabel: Pozniej pozostaje jeszcze niepewnosc, czy gdy wskaznik poziomu paliwa dojdzie do polowy samochod bedzie dalej jechal, czy stanie :shock: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-25, 19:41
|
|
|
mdamian napisał/a: | Panowie tu chyba każdy ma coś z pompą . |
chyba każdy posiadacz A8 musi przez to przejść. |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-18, 21:14
|
|
|
No właśnie sam przechodzę te mękę
Roz....ole to auto.
Trafić w te gniazda jest nie wykonalne w a8 3.3tdi....
Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-18, 22:43
|
|
|
mus102 napisał/a: | Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ... |
Tak jak w instrukcji -> http://www.mediafire.com/...ompa_paliwa.pdf |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|