Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-08-06, 22:20
|
|
|
Ja też mam A8 co prawda od jakiś 3 miesięcy , ale od 2 jeżdze na gazie i faktycznie jestem zadowolony z tej instalacji
Nie ma żadnych problemów z przyśpieszaniem nie czuję znacząco spadku mocy , ani nic podobnego .
Poprostu pojechałem do warsztatu gazowego gdzie zakładałem poprzednią instalacje w poprzednim aucie i przez 2 latka oprócz wymiany filtrów nic się nie działo , Tak jak ustawili na początku tak nic więcej nie ruszali .
Jestem Pewien że z tą instalacją też nic nie bedzie się działo
Jeśli ktoś jest z pomorza to zapraszam do Straszyna pod Pruszczem Gdańskim , Tam koło biedrąki , obok obwodnicy jest gazownik , naprawdę dobry |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-08-06, 22:27
|
|
|
artekk napisał/a: | Sporo ludzi nacięło się na LPG, głównie poprzez błędy montażowe oraz niewłaściwe zestrojenie instalacji, czasami też zły dobór komponentów - krótko mówiąc błędy instalatorów.
I niestety w skrajnych przypadkach może dojść do uszkodzenia głowicy, poprzez jej pęknięcie, wypalenie gniazd zaworów, przypalenie zaworów, wypalenie uszczelki pod głowicą itp. - skutki spalania zbyt ubogiej mieszanki. |
Dokładnie tak jak piszesz - wina nie leży po stronie zasilania silnika gazem LPG samym w sobie ale z powodów jak powyżej.
artekk napisał/a: | Z wydechem w żadnym ze swoich zagazowanych aut nie miałem kłopotów. |
Z wydechem oraz ogólnie z pracą silnika może być problem kiedy jest mocno za "bogato"... nie spalone w cylindrach paliwo dostaje się do wydechu i tam dopiero jest dopalane (wypalane w katalizatorze i razem z nim).
gierobiala napisał/a: | FOSS napisał/a: | moim Ex A8 |
Czyżby zmieniła właściciela a ty nic się nie chwalisz? |
Owszem, z bólem serca sprzedałem ale od kiedy kupiłem eSę moją A8 jeździłem baaardzo rzadko... i to też powodowało ból serca :-?
Ja się wprawdzie jakoś bardzo nie chwaliłem ale nowy właściciel, nasz klubowy kolega, już o tym napisał: http://www.a8team.pl/topics4/2255.htm
Mam nadzieję, że jemu będzie tak samo dobrze służyła a do działu technicznego będzie zaglądał tylko z ciekawości a nie szukając konkretnej pomocy ;-)
No ale moja szanowna małżonka wciąż jest na etapie egzaminu na prawko (w poniedziałek następny raz) więc zdecydowałem że ponad 300-konne A8 jako pierwsze auto to chyba jednak za dużo... na początek kupię Jej jednak jakiegoś leciwego Golfa albo A4-kę.
...
jeśli tylko wytrwam w tym postanowieniu bo ostatnio miałem dwie mega okazje:
A8L 2002 czarna bliźniaczka mojej eSy - trochę trzeba było w nią włożyć ale cena zwalała z nóg (za długo się zastanawiałem i ktoś mi ją sprzątnął z przed nosa) oraz
A6 C5 Avant 4.2V8 S-line - z trudem się powstrzymałem żeby jej nie obejrzeć na żywo i może dobrze bo jakby była OK to pewnie już bym ją miał (swego czasu właśnie takiej szukałem).
Chyba powinienem mieć zablokowane pewne działy w Allegro bo ciężko mi będzie kupić żonie "małe i tanie jeździdełko" :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-06, 23:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | A6 C5 Avant 4.2V8 S-line |
Nie przeszarżuj bo na pierwsze auto dla szanownej małżonki to średnio się nadaje ;-)
No chyba że szkolisz ją na esie to inna historia :-D
[ Dodano: 2010-08-07, 00:21 ]
szoszon1983 napisał/a: |
nie przesadzaj, LPG nie miesza się z wodą. |
Widziałem na własne oczy co kumplowi zatankowali,inaczej bym nie pisał.
Gazownicy wyciągnęli butle i zlali około 3-ech litrów wody. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-08-06, 23:35
|
|
|
gierobiala napisał/a: | FOSS napisał/a: | A6 C5 Avant 4.2V8 S-line |
Nie przeszarżuj bo na pierwsze auto dla szanownej małżonki to średnio się nadaje ;-)
No chyba że szkolisz ją na esie to inna historia :-D |
Moja żona za kierownicą eSy - no way :-P
Tak na marginesie to ja przez cały czas miałem plan zakupu do kompletu takiego rodzinnego kombi - wcześniej jako drugie auto także miałem kombiaka...
noi już poprzednio kiedy szukałem S8 równolegle patrzyłem na S6 C5 Avant...
raz nawet znalazłem taką śliczną S6-tkę - wprawdzie cena nie była zbyt atrakcyjna ale cały z zewnątrz zrobiony był na RS6...
umówiłem się nawet na przegląd do ASO...
warty był grzechu więc jakby wszystko było OK to już bym go miał...
wtedy właściciel auta pojechał na jakąś firmową imprezę a jak wrócił to oznamił że rezygnuje ze sprzedaży :evil:
Właśnie nie mogę się w tym wszystkim zdecydować - coś małego czy normalne rodzinne kombi :shock: :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-08-07, 08:41
|
|
|
gierobiala, pisząc, że LPG nie wmiesza się z wodą, chodziło mi o to, że fizycznie się nie miesza. To, że jest w zbiornikach z gazem to prawda (często nie celowo, tylko przez zaniedbania) i od razu powoduje problemy, bo jest cięższa i jako pierwsza leci od razu do silnika. Tyle, że to nie dla tego mamy wodę w wydechach.
Ja u siebie na firmie miałem przypadek, że facet kupił butlę 47kg i na drugi dzień przywiózł ja, bo stwierdził, że jest za duża i chce ją wymienić na 19kg. Twierdził, że jej nie użył. Jak pomagałem mu ją wyjąć z auta, to na moje oko była trochę za ciężka. Okazało się, że koleś zabrał pełną butlę, a na wymianę przywiózł inną, którą napełnił wodą, żeby była ciężka i wydawała się pełna. Jak ktoś obróci taką butlę (normalnie tam jest 95l propanu) i przepompuje do zbiornika, a potem ktoś to zatankuje, to dalej same problemy. |
|
|
|
|
Dawid89
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Szukam:)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 4 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-06-29, 00:38
|
|
|
Szkoda kasy. Lepiej landi renzo za te pieniądze.
A co do BRC poza wtryskiwaczami z wyższej półki, nic sobą nie reprezentuje.Zaraz wybuchnie kilka osób co sobie chwalą. Ja mam Staga i Brc w swoich autach i wiem z czym to się je. BRC ma gotowe mapy pod dane auta i każdy je wgrywa a nie ustawia pod konkretne auto pomimo, zę jest to możliwe. Może również podłaczyć jeden kabelek pod linie K w aucie i mamy kasownik błedów co jest czesto praktykowane przez gazowników. FIltry drogie- faza lotna 50zł sztuka. O interfejsie dla "gazownika" nie wspomne bo jest beznadziejny. |
|
|
|
|
Dawid89
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Szukam:)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 4 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2012-06-30, 12:41
|
|
|
Pytając jednego gazownika z Wrocławia na instalację:
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm
Odpowiedział: " dwa lata temu wycofaliśmy z oferty instalację STAG ze względu na zbyt częste awarie i bardzo nietrwałe komponenty. Zastąpiliśmy ją instalacją Lovato, która jest praktycznie bezawaryjna , a porównywalna cenowo. "
PS. Ma rację w tym co odpisał? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-01, 07:51
|
|
|
na pewno znajdzie się warsztat który powie cos dokladnie odwrotnego
ja wlasnie zakupilem staga pokop na forach lpg moze byla wadliwa seria itp. |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Dawid89
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Szukam:)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 4 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2012-07-01, 07:57
|
|
|
Myślisz, że sama w sobie instalacja wraz z całymi bebechami jest zła? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-01, 08:01
|
|
|
ale która? lovato nie znam
staga mialem w A8 (pod postacią 4gas od IC) i teraz zakupiłem ponownie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Dawid89
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Szukam:)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 4 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2012-07-01, 08:02
|
|
|
Chodzi mi o taką,
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S lub Matrix
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-07-01, 12:15
|
|
|
Dawid89 napisał/a: | Chodzi mi o taką,
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S lub Matrix
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm |
Jest to bardzo dobry zestaw jedynie zamiast Staga Premium dać ISA2 (premium nie jest w tym aucie potrzebny) HANA niebieska do 310KM będzie raczej za mocna przy Zavoli zeta S dał bym zieloną. |
|
|
|
|
Dzeju
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-07, 18:54
|
|
|
Co powiecie na zestaw do S8 D2 FL (swiezy):
sterownik TECH328
wtryski BARRACUDA
reduktor KME TWIN TUR
Butla w kole 75L Bormech - fizycznie 60L wchodzi
Brak roznicy mocy, plynne przejscie (poprzednio mialem E39 540iA gdzie przjescie mocno zauwazalne). Montaz V-GAZ. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-09, 10:50
|
|
|
Ja sobie zapodałem BRC. Ze zbiornikiem 100l(wchodzi 86l). Jak na razie jestem nie do konca zadowolony. Spalanie w porządku (13 litrów w trasie przy 140-150km/h)
Problemem jest to że jest różnica w mocy i przy wcisnieciu pedału w podłoge silnik troche drży i nie dostaje tyle paliwa co powinien(tak mi sie wydaje)
Wystartowałem nim na próbe żeby wszstko posprawdzac-w serwisie powiedzieli to kwestia regulacji żeby wszystko chodziło jak należy.-Zobaczymy
Dodam że to nowa instalacja i zrobiłem dopier 1000km( w jeden dzień ) tak że jeszcze 1000 z powrotem i niech ustawiają jak należy |
|
|
|
|
|