Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-15, 20:20   

wszystko ladnie, pienknie i w 100% sie zgadzam z Twoja opinia, jednakze mowiac ze kazdy tu ma "kupe" w silniku bo ma BRC czy nawet co innego jest troche nie na miejscu..co? Po to ludzie tu pisza i prosza o pomoc aby wlasnie po tych partaczach moc poprawic swoje instalki. Ja tak wlasnie zrobilem i u mnie wszystko chodzi jak nalezy...nawet poszedlem pepi za Twoja rada i wymieniam filrty wczesniej , niz jak do tej pory co 10kkm oraz dalem weze o wiekszej srednicy niz byly....

i dzieki wlasnie takim radom probojemy zachowac zdrowy stan silnika aby kupy nie bylo ;)


DODANO:
...no i tak jak pisalem dobrze zestrojona instalka powinna chodzic nienagannie i tak u mnie potwierdzilo sie ostatnio....trasa Konstantynow Lodzki - Swidnica srednie spalanie wyszlo 12,5 L / 100km przy 120 na tempomacie. :D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-11-16, 07:58   

Panowie bez sensu ta Wasza gadka. Ile rezy mozna udowadniać wyzszosc jednego nad drugim i przekonywać tych których się nie da.

Znam takich co jezdzą i nie zaglądaja pod maske i im lata co tam jest, a inni plakiem psiukają co by się świeciło pod maseczką.

Wszystko zależy od punktu widzenia. Jedne i drugie mają wady i zalety(mam wymieniać?)a wybór należy do klienta co chce.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-16, 13:02   

martin_rs4 napisał/a:
b. dlaczego dali pomaranczowe wtryski jak ona sa 27KM/cyl co daje 216KM mocy a Ty masz przeciez 310KM. Powinienes miec najmocniejsze zolte (40KM/cyl) w szczegolnosci ze masz tylko jednego Geniusa Max.


martin_rs4 napisał/a:
kryhawrc napisał/a:
martin_rs4
co do mocy wtrysków to nie jestem pewien ale chyba sie pomyliłes. Moc taka jak napisałes ,tylko że w KW a nie KM

ja sie moge mylic ale ci co sprzedaja raczej nie ;)

http://www.phjacus.pl/Y72...MY09-p2173.html

nawet jesli by przyjac ze to KW to i tak bedzie za malo bo ten silnik ma 228kw a wtryski daja tylko 216... ale to na pewno sa KM a nie KW ;)

Coś mi się wydaje, że chyba jest inaczej <hmm>

Gdzieś znalazłem informację taką:
- niebieskie 28kW
- pomarańczowe 36kW
- żółte 42kW

Co do sprzedawców i ich znajomości tematu to tu jest inny który pisze inaczej niż "Jacuś": http://allegro.pl/brc-seq...4804574431.html

Ja mam u siebie wtryski pomarańczowe + 2 reduktory GeniusMax i na tym zestawie jadąc wyłącznie na LPG mogę zamknąć budzik a to raczej nie wskazuje na mało wydajne wtryski ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-16, 13:21   

FOSS napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:
b. dlaczego dali pomaranczowe wtryski jak ona sa 27KM/cyl co daje 216KM mocy a Ty masz przeciez 310KM. Powinienes miec najmocniejsze zolte (40KM/cyl) w szczegolnosci ze masz tylko jednego Geniusa Max.


martin_rs4 napisał/a:
kryhawrc napisał/a:
martin_rs4
co do mocy wtrysków to nie jestem pewien ale chyba sie pomyliłes. Moc taka jak napisałes ,tylko że w KW a nie KM

ja sie moge mylic ale ci co sprzedaja raczej nie ;)

http://www.phjacus.pl/Y72...MY09-p2173.html

nawet jesli by przyjac ze to KW to i tak bedzie za malo bo ten silnik ma 228kw a wtryski daja tylko 216... ale to na pewno sa KM a nie KW ;)

Coś mi się wydaje, że chyba jest inaczej <hmm>

Gdzieś znalazłem informację taką:
- niebieskie 28kW
- pomarańczowe 36kW
- żółte 42kW

Co do sprzedawców i ich znajomości tematu to tu jest inny który pisze inaczej niż "Jacuś": http://allegro.pl/brc-seq...4804574431.html

Ja mam u siebie wtryski pomarańczowe + 2 reduktory GeniusMax i na tym zestawie jadąc wyłącznie na LPG mogę zamknąć budzik a to raczej nie wskazuje na mało wydajne wtryski ;)


kurcze powiem Wam ze zaczynam glupiec powoli. DRYPA podaje ze te wtryski sa w przedziale :

*80KW
*100KW
*120KW

jesli u Ciebie FOSS na pomaranczowych smiga jak nalezy to nie ma co dyskutowac ;) ale kolega musi dac instalke do prawidlowej regulacji[/b]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-11-16, 17:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-16, 14:31   

Ja też miałem pomarańczowe jakby co ;)
ale tylko jeden reduktor był i tak do 230-240 ;)
ale od 200 szło już na zaworach
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-16, 21:19   

A więc panowie tak-
Byłem w sobote rano w serwisie rozwiązać mój problem. Panowie zapytali co się dzieje. Powiedziałem jakie sa moje spostrzeżenia i co mi nie pasuje.
Podłączyli pod komputer,cos tam zaczeli regulowac(nie znam się na gazie) no i to by było na tyle.
Tak czy tak po regulacji problem zniknął. Auto płynnie przyspiesza i nie trzesie silnikiem.
Mówili za zawsze tak robią. Po załozeniu nowej instalacji każą pojeżdzic z 500-1000km i trzeba wrócić na regulacje.- Nie wiem -pierwszy raz zakladałem gaz.

Własnie wróciłem z trasy i jestem zadowolony. Spalanie przy 160km/h -niecałe 15l. gazu. Myślę ze to dobry wynik
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-16, 21:29   

:)
no tak ,będzie pan zadowolony ..
:)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-16, 21:47   

Cytat:
Po załozeniu nowej instalacji każą pojeżdzic z 500-1000km i trzeba wrócić na regulacje.- Nie wiem -pierwszy raz zakladałem gaz.


zawsze jak zakladasz nowa intalke to po ok. 500-1000km kaza wrocic na tzw. pierwszy przeglad, ktory a propos powinien byc darmowy (przynajmniej ja tak mialem jak zakladalem Sraga). Wtedy opowiadasz o swoich spostrzezeniach itp... ;)

ja na pierwszy przeglad przyjechalem po ok. 12kkm. to sie gosc zdziwil, ale ze mi na poczatku wszystko dobrze ustawili to nie mialem po co wczesniej przyjezdzac. :D

dobrze ze juz masz problem z glowy...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-11-16, 22:05   

oczywiście przegląd był darmowy <hura>
teraz moge reszte auta doprowadzac do porządku
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-16, 23:40   

My po założeniu i wstepnej regulacji przejechaliśmy się z 10km potem sprawdzili czy wsio ok i było ok i kazali przyjechac po 15tys lub po roku :) I tak zrobiłem.
 
 
Szcz 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: D3 FL
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 4
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-11-28, 23:52   

Wlasnie zamontowalem STAGa + wtryski HANA + reduktor TWIN KME (do 400km) + butla 75 l w zapas, zaplacilem 4000 pln (po znizkach kolegi). Co Wy na to ? Jestem Ciekaw jak ten redu TWIN bedzie sie sprawowal. Butla rozblokowana, ze wchodzi 72 litry (negatywnym aspektem rozblokowania jest tylko brak aktywnego plywaka i wskazania ilosci gazu w kontrolkach, jedynie rezerwa) ale mi to wisi bo wiem ile km moge zrobic i zawsze doje go do zera.
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?
Dodam, ze montowalem instalacje w Bydgoszczy u chlopakow z INSTAL GAZu na ul. Glinki - szczerze polecam podejscie do klienta, wszystko konsultowalismy, pelen wachlarz wyboru i dostosowanie do potrzeb klienta.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-29, 07:34   

daj foty :)
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-29, 09:40   

SZCZ jaki masz sterownik ? ja mialem w poprzednim aucie (scion tc 2.4L) staga 300, 5lat smigal w miare ok, instalka stała wtedy (2009r) 2800zł wtedy do najtańszych nie należała, mimo to żałowałem że nie miałem staga premium droższego o 600zł który "sam na bierząco tworzył mape" wzorując się na kompie benzyny... Instalka zrobiona mega profi ale mimo wszystko co przegląd to trzeba było robić korekty map, później zaczeły się problemy z reduktorem po 40tys km auto gasło przy przełączaniu na lpg. Przy mrozach takich -10... przy kick downie przełączał się na bene choć taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, generalnie stag ok ale posmak lekkiej goryczy został i dziś bym pewnie założył coś innego
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-29, 11:34   

Szcz napisał/a:
Wlasnie zamontowalem STAGa

Współczuję :)
Szcz napisał/a:
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?


Bzdura

stillbadboy napisał/a:
generalnie stag ok ale posmak lekkiej goryczy został i dziś bym pewnie założył coś innego


Delikatnie mówiąc :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-11-29, 12:33   

Apophis napisał/a:

Szcz napisał/a:
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?


Bzdura

Zapewne chodzi o to że reduktor po kilkukrotnym wygrzaniu może zmienić delikatnie wartość ciśnienia ,jak i nieprecyzyjnie ustawiona instalka będzie wymagać poprawek w ustawieniach (takie zabezpieczenie monterów)

Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.