Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-15, 20:20
|
|
|
wszystko ladnie, pienknie i w 100% sie zgadzam z Twoja opinia, jednakze mowiac ze kazdy tu ma "kupe" w silniku bo ma BRC czy nawet co innego jest troche nie na miejscu..co? Po to ludzie tu pisza i prosza o pomoc aby wlasnie po tych partaczach moc poprawic swoje instalki. Ja tak wlasnie zrobilem i u mnie wszystko chodzi jak nalezy...nawet poszedlem pepi za Twoja rada i wymieniam filrty wczesniej , niz jak do tej pory co 10kkm oraz dalem weze o wiekszej srednicy niz byly....
i dzieki wlasnie takim radom probojemy zachowac zdrowy stan silnika aby kupy nie bylo
DODANO:
...no i tak jak pisalem dobrze zestrojona instalka powinna chodzic nienagannie i tak u mnie potwierdzilo sie ostatnio....trasa Konstantynow Lodzki - Swidnica srednie spalanie wyszlo 12,5 L / 100km przy 120 na tempomacie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-11-16, 07:58
|
|
|
Panowie bez sensu ta Wasza gadka. Ile rezy mozna udowadniać wyzszosc jednego nad drugim i przekonywać tych których się nie da.
Znam takich co jezdzą i nie zaglądaja pod maske i im lata co tam jest, a inni plakiem psiukają co by się świeciło pod maseczką.
Wszystko zależy od punktu widzenia. Jedne i drugie mają wady i zalety(mam wymieniać?)a wybór należy do klienta co chce. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-16, 13:02
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | b. dlaczego dali pomaranczowe wtryski jak ona sa 27KM/cyl co daje 216KM mocy a Ty masz przeciez 310KM. Powinienes miec najmocniejsze zolte (40KM/cyl) w szczegolnosci ze masz tylko jednego Geniusa Max. |
martin_rs4 napisał/a: | kryhawrc napisał/a: | martin_rs4
co do mocy wtrysków to nie jestem pewien ale chyba sie pomyliłes. Moc taka jak napisałes ,tylko że w KW a nie KM |
ja sie moge mylic ale ci co sprzedaja raczej nie
http://www.phjacus.pl/Y72...MY09-p2173.html
nawet jesli by przyjac ze to KW to i tak bedzie za malo bo ten silnik ma 228kw a wtryski daja tylko 216... ale to na pewno sa KM a nie KW |
Coś mi się wydaje, że chyba jest inaczej
Gdzieś znalazłem informację taką:
- niebieskie 28kW
- pomarańczowe 36kW
- żółte 42kW
Co do sprzedawców i ich znajomości tematu to tu jest inny który pisze inaczej niż "Jacuś": http://allegro.pl/brc-seq...4804574431.html
Ja mam u siebie wtryski pomarańczowe + 2 reduktory GeniusMax i na tym zestawie jadąc wyłącznie na LPG mogę zamknąć budzik a to raczej nie wskazuje na mało wydajne wtryski |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-16, 13:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | b. dlaczego dali pomaranczowe wtryski jak ona sa 27KM/cyl co daje 216KM mocy a Ty masz przeciez 310KM. Powinienes miec najmocniejsze zolte (40KM/cyl) w szczegolnosci ze masz tylko jednego Geniusa Max. |
martin_rs4 napisał/a: | kryhawrc napisał/a: | martin_rs4
co do mocy wtrysków to nie jestem pewien ale chyba sie pomyliłes. Moc taka jak napisałes ,tylko że w KW a nie KM |
ja sie moge mylic ale ci co sprzedaja raczej nie
http://www.phjacus.pl/Y72...MY09-p2173.html
nawet jesli by przyjac ze to KW to i tak bedzie za malo bo ten silnik ma 228kw a wtryski daja tylko 216... ale to na pewno sa KM a nie KW |
Coś mi się wydaje, że chyba jest inaczej
Gdzieś znalazłem informację taką:
- niebieskie 28kW
- pomarańczowe 36kW
- żółte 42kW
Co do sprzedawców i ich znajomości tematu to tu jest inny który pisze inaczej niż "Jacuś": http://allegro.pl/brc-seq...4804574431.html
Ja mam u siebie wtryski pomarańczowe + 2 reduktory GeniusMax i na tym zestawie jadąc wyłącznie na LPG mogę zamknąć budzik a to raczej nie wskazuje na mało wydajne wtryski |
kurcze powiem Wam ze zaczynam glupiec powoli. DRYPA podaje ze te wtryski sa w przedziale :
*80KW
*100KW
*120KW
jesli u Ciebie FOSS na pomaranczowych smiga jak nalezy to nie ma co dyskutowac ale kolega musi dac instalke do prawidlowej regulacji[/b] |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-11-16, 17:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-16, 14:31
|
|
|
Ja też miałem pomarańczowe jakby co
ale tylko jeden reduktor był i tak do 230-240
ale od 200 szło już na zaworach |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-16, 21:19
|
|
|
A więc panowie tak-
Byłem w sobote rano w serwisie rozwiązać mój problem. Panowie zapytali co się dzieje. Powiedziałem jakie sa moje spostrzeżenia i co mi nie pasuje.
Podłączyli pod komputer,cos tam zaczeli regulowac(nie znam się na gazie) no i to by było na tyle.
Tak czy tak po regulacji problem zniknął. Auto płynnie przyspiesza i nie trzesie silnikiem.
Mówili za zawsze tak robią. Po załozeniu nowej instalacji każą pojeżdzic z 500-1000km i trzeba wrócić na regulacje.- Nie wiem -pierwszy raz zakladałem gaz.
Własnie wróciłem z trasy i jestem zadowolony. Spalanie przy 160km/h -niecałe 15l. gazu. Myślę ze to dobry wynik |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-16, 21:29
|
|
|
no tak ,będzie pan zadowolony ..
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-16, 21:47
|
|
|
Cytat: | Po załozeniu nowej instalacji każą pojeżdzic z 500-1000km i trzeba wrócić na regulacje.- Nie wiem -pierwszy raz zakladałem gaz. |
zawsze jak zakladasz nowa intalke to po ok. 500-1000km kaza wrocic na tzw. pierwszy przeglad, ktory a propos powinien byc darmowy (przynajmniej ja tak mialem jak zakladalem Sraga). Wtedy opowiadasz o swoich spostrzezeniach itp...
ja na pierwszy przeglad przyjechalem po ok. 12kkm. to sie gosc zdziwil, ale ze mi na poczatku wszystko dobrze ustawili to nie mialem po co wczesniej przyjezdzac.
dobrze ze juz masz problem z glowy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-11-16, 22:05
|
|
|
oczywiście przegląd był darmowy <hura>
teraz moge reszte auta doprowadzac do porządku |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-16, 23:40
|
|
|
My po założeniu i wstepnej regulacji przejechaliśmy się z 10km potem sprawdzili czy wsio ok i było ok i kazali przyjechac po 15tys lub po roku I tak zrobiłem. |
|
|
|
|
|
|
|
Szcz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: D3 FL
Wiek: 33 Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-11-28, 23:52
|
|
|
Wlasnie zamontowalem STAGa + wtryski HANA + reduktor TWIN KME (do 400km) + butla 75 l w zapas, zaplacilem 4000 pln (po znizkach kolegi). Co Wy na to ? Jestem Ciekaw jak ten redu TWIN bedzie sie sprawowal. Butla rozblokowana, ze wchodzi 72 litry (negatywnym aspektem rozblokowania jest tylko brak aktywnego plywaka i wskazania ilosci gazu w kontrolkach, jedynie rezerwa) ale mi to wisi bo wiem ile km moge zrobic i zawsze doje go do zera.
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?
Dodam, ze montowalem instalacje w Bydgoszczy u chlopakow z INSTAL GAZu na ul. Glinki - szczerze polecam podejscie do klienta, wszystko konsultowalismy, pelen wachlarz wyboru i dostosowanie do potrzeb klienta. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-29, 07:34
|
|
|
daj foty |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-11-29, 09:40
|
|
|
SZCZ jaki masz sterownik ? ja mialem w poprzednim aucie (scion tc 2.4L) staga 300, 5lat smigal w miare ok, instalka stała wtedy (2009r) 2800zł wtedy do najtańszych nie należała, mimo to żałowałem że nie miałem staga premium droższego o 600zł który "sam na bierząco tworzył mape" wzorując się na kompie benzyny... Instalka zrobiona mega profi ale mimo wszystko co przegląd to trzeba było robić korekty map, później zaczeły się problemy z reduktorem po 40tys km auto gasło przy przełączaniu na lpg. Przy mrozach takich -10... przy kick downie przełączał się na bene choć taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, generalnie stag ok ale posmak lekkiej goryczy został i dziś bym pewnie założył coś innego |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-29, 11:34
|
|
|
Szcz napisał/a: | Wlasnie zamontowalem STAGa |
Współczuję
Szcz napisał/a: | Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ? |
Bzdura
stillbadboy napisał/a: | generalnie stag ok ale posmak lekkiej goryczy został i dziś bym pewnie założył coś innego |
Delikatnie mówiąc |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-29, 12:33
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Szcz napisał/a: | Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ? |
Bzdura
|
Zapewne chodzi o to że reduktor po kilkukrotnym wygrzaniu może zmienić delikatnie wartość ciśnienia ,jak i nieprecyzyjnie ustawiona instalka będzie wymagać poprawek w ustawieniach (takie zabezpieczenie monterów)
Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km |
_________________
|
|
|
|
|
|